Wybór interfejsu diagnostycznego.
Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wybór interfejsu diagnostycznego.
panowie a co polecicie do ibizy 2008 a potem nowszych modeli (octavia 2/3 leon 3)
obecnie mam kabel v002 z http://www.e-service.info.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; i vcds11.6 chciałbym coś po polsku ?
obecnie mam kabel v002 z http://www.e-service.info.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; i vcds11.6 chciałbym coś po polsku ?
były http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=303319" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;
Wybór interfejsu diagnostycznego.
witam. Posiadam kabelek http://allegro.pl/interfejs-vag-usb-kkl ... 10455.html" onclick="window.open(this.href);return false; i szukam programu do odczytu błędów i kasowania ich. Możecie mi polecić jakiś najprostszy program który to ogarnie ?
Wybór interfejsu diagnostycznego.
bylbys tak laskawy i wysilił sie kolego i przeczytal choc pierwsza strone tego tematu?? Wszystko jest w temacie.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: Wybór interfejsu diagnostycznego.
Witam,
wracając do tematu z przed kilku postów...
"can't synch baud rate!"
Bardzo proszę o pomoc co jest nie tak, że nie mogę połączyć się z samochodem. Wspomne że chodzi mi o AUDI 80 B4 silnik 1Z.
Pozdrawiam.
wracając do tematu z przed kilku postów...
Zakupiłem przejściówkę obd2/obd1 podczas łączenia z samochodem wyskoczył mi taki komunikat:riccardoa pisze:Tak.seefieber pisze: Jak będę miał ten adapter obd1 na obd2 to dalej łącze się jak ze standardowym obd 2?
"can't synch baud rate!"
Bardzo proszę o pomoc co jest nie tak, że nie mogę połączyć się z samochodem. Wspomne że chodzi mi o AUDI 80 B4 silnik 1Z.
Pozdrawiam.
Re: Wybór interfejsu diagnostycznego.
Witam,
Ja chciałbym kupić przewód pod VCDSa tylko mam pytanie czy da się kupić na jakiejś innej stronie niż aliexpress? Na ebay nie mogę znaleźć przewodu pod VCDSa, znalazłem pod VCDS-lite. Najlepiej żeby była możliwość płatności przez paypal.
Ja chciałbym kupić przewód pod VCDSa tylko mam pytanie czy da się kupić na jakiejś innej stronie niż aliexpress? Na ebay nie mogę znaleźć przewodu pod VCDSa, znalazłem pod VCDS-lite. Najlepiej żeby była możliwość płatności przez paypal.
Re: Wybór interfejsu diagnostycznego.
Jasne np http://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-2- ... -obd2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja mam ten niebieski od 4 lat i dziala bez problemu
Ja mam ten niebieski od 4 lat i dziala bez problemu
ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm
Wybór interfejsu diagnostycznego.
to nei vcds tylko vag com.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: Wybór interfejsu diagnostycznego.
Masz za dużą prędkość na comie
"can't synch baud rate!" - zmniejsz prędkość danych na 9600 albo w vcds a jak nie pomoże to w ustawieniach portu com.
"can't synch baud rate!" - zmniejsz prędkość danych na 9600 albo w vcds a jak nie pomoże to w ustawieniach portu com.
Wybór interfejsu diagnostycznego.
owcy2,
Takie mam ustawienia w vagu
natomiast w porcie COM mam prędkość 9600, zmniejszyć ją? czy powinno być ok?
Na tych ustawieniach niestety nie mogę się połączyć.
Takie mam ustawienia w vagu
natomiast w porcie COM mam prędkość 9600, zmniejszyć ją? czy powinno być ok?
Na tych ustawieniach niestety nie mogę się połączyć.
Re: Wybór interfejsu diagnostycznego.
Dla pewności daj "restore defaults". Jeżeli masz com w menadżeżrze urządzeń ustawiony na kablu na 1 to w programie też ustawiasz taki sam (od 1 do 4) i powinno hulać. A łączy ci się z innymi samochodami? bo może coś z tymi kablami OBD1 jest nie tak w aucie. Ja podłączałem przez przejściówkę toledo 1 na OBD1 i szło bez problemów. Test interfejsu podpiętego masz OK?? no i czy dioda świeci - czyli czy dostaje napięcie odpowiednie?
Wybór interfejsu diagnostycznego.
COM w programie i w menadzerze mam ten sam. Z innymi samochodami nigdy nie było problemu. Aż do momentu kiedy zakupiłem przejściówke z obd1 na obd2 bo muszę zdiagnozować audi b4. Dioda na kablu świeci się i test Interfejsu W programie też jest ok. Naprawdę nie mam już siły na to... co nie działa to nie działa...
Re: Wybór interfejsu diagnostycznego.
Spróbuj innego programu np PolskiVag albo vcds lite. Tutaj masz temat z forum audi z Twoim problemem http://www.audi80.pl/topics102/b3-b4-al ... 705,30.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Spróbuj pomodzić z tym baud rate cytat od kolegów z forum Audi 80 klub:
"jaki masz interface - na COM, czy USB?
Z silnikami 1Z TDI w Audi 91-94, lub 93-94 2.6L V6 ze sterownikiem ECU Hella są pewne problemy VAG-iem. Z tego co się orientuje to sterowniki te wymagają do diagnostyki użycia lini CAN. Czy twój samochód ma lampkę "Check Engine"? Lampka ta jest podłączona do standardowej linii L. Baud Rate to bod startowy - ilość bodów przesyłana w pierwszej próbie połączenia ze sterownikiem. W wyżej wymienionych silnikach wynosi on chyba 240 bitów/sek.
Można próbować ustawić w opcjach w polu Start Baud wartość 9600, jeśli nie pójdzie to 4800, jak dalej nic to 1200 za każdym razem po nieudanej próbie wyłączyć i włączyć zapłon(wyłączyć, zmienić Baud,włączyć).
Do tych silników potrzebny jest interface HEX-COM. Widziałem taki na ebay-u -477zł.Sterowniki tych silników nie chodzą z tzw. "dumb" interface."
Nie zrażaj się, nic nie popsujesz.
Powodzenia
Spróbuj pomodzić z tym baud rate cytat od kolegów z forum Audi 80 klub:
"jaki masz interface - na COM, czy USB?
Z silnikami 1Z TDI w Audi 91-94, lub 93-94 2.6L V6 ze sterownikiem ECU Hella są pewne problemy VAG-iem. Z tego co się orientuje to sterowniki te wymagają do diagnostyki użycia lini CAN. Czy twój samochód ma lampkę "Check Engine"? Lampka ta jest podłączona do standardowej linii L. Baud Rate to bod startowy - ilość bodów przesyłana w pierwszej próbie połączenia ze sterownikiem. W wyżej wymienionych silnikach wynosi on chyba 240 bitów/sek.
Można próbować ustawić w opcjach w polu Start Baud wartość 9600, jeśli nie pójdzie to 4800, jak dalej nic to 1200 za każdym razem po nieudanej próbie wyłączyć i włączyć zapłon(wyłączyć, zmienić Baud,włączyć).
Do tych silników potrzebny jest interface HEX-COM. Widziałem taki na ebay-u -477zł.Sterowniki tych silników nie chodzą z tzw. "dumb" interface."
Nie zrażaj się, nic nie popsujesz.
Powodzenia
Wybór interfejsu diagnostycznego.
Ross-Tech HEX-USB mam taki kabel przynajmniej tak pokazuje mi w menadżerze urządzeń na laptopie i nigdzie nie moge znaleźć sterowników do tego kabla
a kabel dostałem od szwagra i nie mam sterów nie wie ktos gdzie mozna pobrac stery na win 7 z góry dziekuje
a kabel dostałem od szwagra i nie mam sterów nie wie ktos gdzie mozna pobrac stery na win 7 z góry dziekuje
Re: Wybór interfejsu diagnostycznego.
Na stronie ross-tech nie ma ? Szukaj po numerze pid/vidorbitto pisze:Ross-Tech HEX-USB mam taki kabel przynajmniej tak pokazuje mi w menadżerze urządzeń na laptopie i nigdzie nie moge znaleźć sterowników do tego kabla
a kabel dostałem od szwagra i nie mam sterów nie wie ktos gdzie mozna pobrac stery na win 7 z góry dziekuje
a może tu :
http://sciologness.com/download/5443/ro ... rface.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tu sterowniki dla : PID/VID
VID_0403&PID_FA20
VID_0403&PID_FA23
VID_0403&PID_FA24
VID_0403&PID_FA25
Sterownik dla wersji 32bitowej:
http://us2-cdn.devid.info/download/84bc ... e8c3e1.zip" onclick="window.open(this.href);return false;
Dla wersji 64 bity:
http://us1-cdn.devid.info/download/1a10 ... 2c24d2.zip" onclick="window.open(this.href);return false;
albo tu : http://www.driverscape.com/download/ross-tech-hex-usb" onclick="window.open(this.href);return false;
Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości