Strona 15 z 64

Wybór interfejsu diagnostycznego.

: ndz mar 15, 2015 18:37
autor: Maczeta
Oryginał CDP kosztuje około 16000zł ;) Wszystko to co po kilka stów to klony z tym, że jak to z klonami jedne działają lepiej inne gorzej. ;)

Wybór interfejsu diagnostycznego.

: ndz mar 15, 2015 21:32
autor: arek607
Maczeta pisze:16000zł
Ło matko bosko :kac:

Czyli lepiej kupić taki za 500 czy ten za te 340 to będzie to samo??

Wybór interfejsu diagnostycznego.

: pn mar 16, 2015 20:37
autor: Maczeta
Dopytuj sprzedawców co mają. ;) Niektóre podobno mają problemy z BMW i FORD.
Ale też się ogłaszają ludzie co podobno poprawiają niektóre wersje. ;)

Wybór interfejsu diagnostycznego.

: wt mar 24, 2015 22:52
autor: janusz038
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=48 ... tabsAnchor" onclick="window.open(this.href);return false; a co powiecie o takim vagu ? tylko czy da radę bo mam kompa windows 7 starter 32 bit ale brak stacji dysków do odczytu ? a w komplecie dołączone jest CD ?Jak to w takim razie zainstalowac? a szukam czegoś Pl

Wybór interfejsu diagnostycznego.

: wt mar 24, 2015 23:47
autor: VW_seller
jak to zwykły vag ,możesz to z pendriva zainstalować i klucz dopisać

Wybór interfejsu diagnostycznego.

: ndz mar 29, 2015 17:59
autor: mat06
Witam, czy poniższe interfejsy czymś się różnią, czy jest to to samo?

http://allegro.pl/interfejs-diagnostycz ... 27637.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/vag-kkl-pl-usb-ftdi-2 ... 20100.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/najlepszy-najtanszy-v ... 88858.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Wybór interfejsu diagnostycznego.

: ndz mar 29, 2015 19:01
autor: Marcin TDI
ja u nich kupiłem kabel za 58zł i jestem zadowolony. Ten niebieski kabel też mam ,ale nie kupowałem u nich i ani razu się z autem nie połączyłem. Leży do dziś w szafie.

vag908 dual k can usb, problem z sterownikiem w pc

: pt kwie 03, 2015 14:46
autor: peres92
witam posiadam kabel vag908 dual k can usb, używałem go z programem vcds 908.0 do puki nie padł mi dysk w laptopie (nie użytek komercyjny) chodził mi na win 7 oraz 8, pobrałem sterowniki z elektrody na 64bit program 908 z chomika wszystko się zainstalowało lecz w menadżerze zadań jest na żółto ross tech hex usb i jak robię aktualizacje to nic nie przyjmuje, owiście program się nie łączy z kablem.
proszę o jakieś podpowiedzi, próbowałem instalować na kilku laptopach z rożnymi systemami i zawsze to samo, czyżby uwalony kabel?

Wybór interfejsu diagnostycznego.

: ndz kwie 05, 2015 09:12
autor: i8910a
1)
- vw Golf V, 2008 1.4 TSI 122km
- 2008 r.
- kasowanie prostych błędów, diagnostyka podstawowych parametrów pracy silnika
- 150zł
2) czy lepiej kupić sam kabel i program pobrać osobno?

Wybór interfejsu diagnostycznego.

: ndz kwie 05, 2015 17:30
autor: VW_seller
i8910a pisze: czy lepiej kupić sam kabel i program pobrać osobno?
po co się bawić w piractwo ? jak w zestawie masz legal program i mozna taniej kupic jak za 150zł .vag commander lub elm 327 to dobre kable

Wybór interfejsu diagnostycznego.

: pn kwie 06, 2015 23:31
autor: mat06
A jaki najlepiej program polecacie? VAG-COM, Polski VAG, VCDS lite?
Słyszałem, że VAG-COM lubi uszkadzać sterowniki poduszek. Mój Golf jest rocznikowo z końcówki 2001, model 2002, istnieje ryzyko uszkodzenia?
System oczywiście Windows XP.

Wybór interfejsu diagnostycznego.

: pt kwie 10, 2015 10:22
autor: adr12
Jako że w tym temacie już było o programie TORQUE na androida, chciałbym zapytać, czy jeżeli po przetestowaniu złącza w VAG-COMie pokazuje taki mniej więcej komunikat: ,,OBD2 software should work'', to jest jakaś szansa, że ELM będzie coś czytał ze sterownika?

Pytam dlatego, że właśnie bawię się z montażem takiego dziwactwa jak Parrot asteroid na androidzie, który to posiada zarówno bluetooth, wifi jak i 3 złącza USB i zastanawiam się czy zestaw nie mógł by u mnie pełnić również roli MFA, którego nie mam. Nie chodzi mi o logi ani ,,głębszą'' diagnozę - od tego mam KKL tylko właśnie o komputerek spalania, może jakiś dodatkowy dashboard ( ciś. doładowania, temperatury.) i tyle, skoro już mam tego Asteroida.
Samochód to t4 z TDI ACV z 2000 (licznik z CANem), gdzie według wszelkich informacji z netu nic z OBD2 nie powinno działać ale ten komunikat mnie zastanawia.
Pytam dlatego, że nie mam nikogo w pobliżu, kto dysponuje jakimś ELMem a nawet kilkadziesiąt zeta szkoda wydać bez sensu.

Wybór interfejsu diagnostycznego.

: sob kwie 11, 2015 20:52
autor: riccardoa
VW_seller pisze:.vag commander lub elm 327 to dobre kable
I co możesz zrobić tymi dobrymi kablami w Vagu? Zrobisz tym logi,ewentualnie długie kodowania w nowszych samochodach?

Wybór interfejsu diagnostycznego.

: ndz kwie 12, 2015 07:02
autor: VW_seller
w nowszych tzn w jakich rocznikach ? do 2008r wystarczaja ,nowsze auta ludzie prowadzają do serwisu gdzie mają sprzety i kable po kilka nascie tyś zł które robią wszystko.