Strona 2 z 3

[mk4] Re: 1.9 TDI ASV logi dynamiczne

: śr lut 12, 2020 05:45
autor: Johny6665
Jeździło ok, jedyny minus to zamienione zawory n75 z n18. N75 buczał po zgaszeniu auta a po zaminaie autko odżyło znowu. Sprawdzę dziś odpięcie węża. Jeśli nie pomoze zrobię bs na 011 i wrzucę film do oceny.

Być może nowy n75 trzeba zakupić.

[mk4] Re: 1.9 TDI ASV logi dynamiczne

: śr lut 12, 2020 07:12
autor: wesol
Przeładowuje jak diabli. Geo stoi na dębowo.

[mk4] Re: 1.9 TDI ASV logi dynamiczne

: śr lut 12, 2020 07:37
autor: MacinK101
Zrób zdjęcie obu zaworków, i sprawdź czy czasem źle podpięte nie jest. Bo może wężyki zamieniłeś i dostaje podciśnienie na gruszke non stop.

Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka


[mk4] Re: 1.9 TDI ASV logi dynamiczne

: czw lut 13, 2020 05:58
autor: Johny6665
Ok. Dziś sprawdzę autko z odpietym wężykiem u wrzucę loga.

[mk4] Re: 1.9 TDI ASV logi dynamiczne

: czw lut 13, 2020 16:53
autor: Johny6665
http://vaglogi.pl/log-011_W94B9c.html

tutaj dynamiczny z odpietym wezem, z dołu mocy malo potem jak sie wkręcił (ok. 3100) to chyba nigdy tak mi nie ciągnał.. gruszka?

Podpiecie jest dobre - wg. schematu sztomela. Było dobre i wcześniej - sprawdzałem.

[mk4] Re: [mk4] Re: 1.9 TDI ASV logi dynamiczne

: czw lut 13, 2020 17:42
autor: MacinK101
Johny6665 pisze:http://vaglogi.pl/log-011_W94B9c.html

tutaj dynamiczny z odpietym wezem, z dołu mocy malo potem jak sie wkręcił (ok. 3100) to chyba nigdy tak mi nie ciągnał.. gruszka?

Podpiecie jest dobre - wg. schematu sztomela. Było dobre i wcześniej - sprawdzałem.
Ok według mnie jeśli wszystko jest podpięte na cacy to n18 jest uszkodzony(daje stałe podciśnienie) zamień z powrotem żeby było n75 (z białą główką) na swoim miejscu do sterowania gruszka i sprawdź ewentualnie nie podpinaj zasilania n 18 jak będzie również na swoim miejscu.

Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka


[mk4] Re: 1.9 TDI ASV logi dynamiczne

: czw lut 13, 2020 19:58
autor: Johny6665
Ok, jutro dalsza czesc. Pytanie, czy moge tak jezdzic bez sterowania turbem czy podpiac?

[mk4] Re: [mk4] Re: 1.9 TDI ASV logi dynamiczne

: czw lut 13, 2020 20:39
autor: MacinK101
Johny6665 pisze:Ok, jutro dalsza czesc. Pytanie, czy moge tak jezdzic bez sterowania turbem czy podpiac?
Myślę że tak ale podciśnienie odpięte masz i ucieka ogólnie więc egr może źle chodzić.

Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka


[mk4] Re: 1.9 TDI ASV logi dynamiczne

: czw lut 13, 2020 20:48
autor: Johny6665
Ok, podepnę go. Zamówię dziś nowy n75.

[mk4] Re: [mk4] Re: 1.9 TDI ASV logi dynamiczne

: czw lut 13, 2020 21:09
autor: MacinK101
Johny6665 pisze:Ok, podepnę go. Zamówię dziś nowy n75.
Nie zamawiaj na razie. Wyjasnij, teraz masz n18 podpięty zamiast n75 tzn zamienione są tak? * wcześniej zanim zamieniłeś nie było problemu z doładowaniem tylko buczał n75 gdy był na swoim miejscu tak?

Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka


[mk4] Re: 1.9 TDI ASV logi dynamiczne

: czw lut 13, 2020 21:38
autor: Johny6665
Problem był dokładnie taki sam (pozatym buczal), po zamianie autko trochę odżyło ale nie aż tak jak dziś bez przewodu do gruszki.

[mk4] Re: [mk4] Re: 1.9 TDI ASV logi dynamiczne

: czw lut 13, 2020 21:49
autor: MacinK101
Johny6665 pisze:Problem był dokładnie taki sam (pozatym buczal), po zamianie autko trochę odżyło ale nie aż tak jak dziś bez przewodu do gruszki.
U mnie buczenie n75 miał za każdym razem efekt uszkodzonego zaworku zwrotnego na przewodach. Ale on by nie powodował że auto pompowało by do trubu awaryjnego. Dziwna sprawa bo wychodzi na to że i n75 masz uszkodzony i n18 ale mało prawdopodobne.

Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka


[mk4] Re: 1.9 TDI ASV logi dynamiczne

: czw lut 13, 2020 22:30
autor: Johny6665
Inaczej - czy turbo ma sprawna geometrie?? Wedle napedu gazow spalania - tak. może zapieka sie sztanga a vacuum nie daje rady jej ciagnac..? trzeba wymienic i jeden i drugi zawor (n75 i gruszke). tak myśle..

[mk4] Re: 1.9 TDI ASV logi dynamiczne

: pt lut 14, 2020 09:40
autor: glaca77
Wypada zastanowić się dlaczego turbina ładuje przy odpiętym podciśnieniu.Może łopatki stoją przycięte gdzieś w połowie,na małych obrotach to za mało ale przy dużych w sam raz do poprawnego doładowania? Może sprężyna gruchy słaba lub pęknięta? Miałeś pokazać 011BS.