Strona 2 z 3

Prośba o pomoc i analizę logów 1.9 TDI ASV

: wt sty 23, 2018 21:03
autor: eustachu
Zawór N75 wymieniony.
Auto jest zauważalnie żwawsze, ale to jeszcze nie to.
Z resztą w logach wychodzi, że przeładowanie nadal występuje.
Wstawiam logi:

03+08+011 dynamiczny: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_bF9mM.html" onclick="window.open(this.href);return false;

011BS: http://vaglogi.pl/log-011_HRVoX.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Będę wdzięczny za jakieś opinie i instrukcje co dalej.

Prośba o pomoc i analizę logów 1.9 TDI ASV

: wt sty 23, 2018 21:59
autor: needved
Grucha była wymieniana... a jest prawidłowo ustawiona? Bo nadal jest problem z doładowaniem, najpierw przeładowuje, później niedoładowuje.
Jest też problem z przepływką która nie mierzy prawidłowo powietrza. Spróbuj ją wyczyścić albo wymień na nową.

Re: Prośba o pomoc i analizę logów 1.9 TDI ASV

: wt sty 23, 2018 22:41
autor: rotkeh
needved pisze:Grucha była wymieniana... a jest prawidłowo ustawiona? Bo nadal jest problem z doładowaniem, najpierw przeładowuje, później niedoładowuje.
Jest też problem z przepływką która nie mierzy prawidłowo powietrza. Spróbuj ją wyczyścić albo wymień na nową.
Faktycznie sztanga jest za krótka, wydłuż sztangę o 1 obrót tak abyś miał wysterowanie N75 przy obrotach 4tyś , 76%, ustawienie N75 musi się pokrywać z mapą . Nie zmienia to faktu że przepływomierz nie mierzy.

Re: Prośba o pomoc i analizę logów 1.9 TDI ASV

: pt sty 26, 2018 08:33
autor: glaca77
Jak nie masz możliwości próby na innej przepływce, to wydaj 50gr na diodę. Grucha nadal chodzi wolno, może małe podciśnienie?

Prośba o pomoc i analizę logów 1.9 TDI ASV

: ndz sty 28, 2018 17:18
autor: eustachu
Wszystkie wężyki podciśnienia w czwartek wymienione.
Dzisiaj podmieniłem przepływkę od kolegi.

Najpierw wstawiam log jego przepływki w jego aucie: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_Z0HPjA7.html" onclick="window.open(this.href);return false;


A teraz jego przepływka u mnie: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_g42r7E.html" onclick="window.open(this.href);return false; - co bardzo dziwne, pojawił się notlauf...

Następny log już bez notlaufu: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_Hr49e9.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Będę bardzo wdzięczny za dalsze odpowiedzi :)

Re: Prośba o pomoc i analizę logów 1.9 TDI ASV

: śr sty 31, 2018 16:40
autor: glaca77
Przepływka u kolegi trochę wyżej,ale jednak tnie paliwo.Upieram się przy próbie z diodą, a najlepiej pokaż najpierw loga 011 BS z rozłączoną sztangą gruchy.

Prośba o pomoc i analizę logów 1.9 TDI ASV

: śr sty 31, 2018 18:01
autor: wesol
Nie wie czy wiecie ale zabawy z diodą w przeplywka można robić ale w seryjnych autach z małą mocą. Nie polecam w asz arl i jeszcze dlubnietym tak eksperymentowac. Można korby pogiac oraz zawory.

Re: Prośba o pomoc i analizę logów 1.9 TDI ASV

: śr sty 31, 2018 21:52
autor: glaca77
do "wesola"- ASV to auto studyjne o dużej mocy :jaja:

Prośba o pomoc i analizę logów 1.9 TDI ASV

: śr sty 31, 2018 22:15
autor: wesol
Tylko mówię by nie pakować diody do asz arl dlubnietych. W ASV alh to można. To że będzie jechać to my wiemy ale pytanie czemu zaniża czy licha jest czy dziura na dolocie jest. No i to przeładowanie. Przydało by się zweryfikować czy to n75 czy może ta gruszka skoro geo wyczyszczone.

Prośba o pomoc i analizę logów 1.9 TDI ASV

: śr sty 31, 2018 22:23
autor: glaca77
ps.do "wesola"-może 235 raz pomożesz przy swoim doświadczeniu, zamiast straszyć fruwającymi korbami i wypalonymi zaworami po przejechaniu testowych 3 km.

Prośba o pomoc i analizę logów 1.9 TDI ASV

: śr sty 31, 2018 23:24
autor: wesol
Turbo szaleje. I tu nie ma siły albo grucha albo jednak to geo coś nie teges albo n75. Nic innego. Przeplywka też zaniża ale tym tematem bym się zajął po okiełznaniu doładowania.

Prośba o pomoc i analizę logów 1.9 TDI ASV

: czw lut 01, 2018 00:08
autor: glaca77
A ja odwrotnie: "okiełzanie" doładowania jest możliwe po wyeliminowaniu błędu przepływki (dioda lub sprawna przepływka) .Odłączenie sztangi gruchy pokaże,czy winne jest podciśnienie lub sama grucha, czy też ciężko chodzące kierownice.A n75 to już na końcu.

Prośba o pomoc i analizę logów 1.9 TDI ASV

: czw lut 01, 2018 06:43
autor: wesol
Tylko co ma przeplywka wspólnego z ilością powietrza pompowanego przez turbo?

Re: Prośba o pomoc i analizę logów 1.9 TDI ASV

: czw lut 01, 2018 20:33
autor: glaca77
A po co robimy logi 3,8,11? Powietrze,paliwo,ciśnienie. Nie ma powietrza,nie ma paliwa,nie ma ciśnienia- auto nie jedzie.