Proszę o analizję Logów, A3 8l 1.9 TDi ASV seria, kopci
: pn cze 05, 2017 21:03
Chyba przyczyna bączka znaleziona, delikatny ledwo wyczuwalny luz na wirniku (poprzeczny w stosunku do wałka). Co do przeładowania, dzisiaj z całej siły ruszyłem dźwignię do góry i okazało się że poszła jeszcze dość dużo, ale z bardzo dużym oporem
próbowałem rozruszać ale słychać było taki pisk blachy o blachę (pewnie łopatek o muszlę). Po przestawieniu dźwigni log wygląda tak
011
Dymienie występuje przy dużym obciążeniu z butem w podłodze. Niestety turbo się kończy, zastanawiamy się czy regenerować czy kupić regenerowaną.. ale to już niech siostra decyduje.
Jednak po odpięciu gruszki i zaślepieniu przewodu od n75 po zgaszeniu silnika pojawia się taki dźwięk
https://youtu.be/xZ8Ulh29FoA" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam nadzieję że to nie jest szkodliwe
Pasowało by żeby auto jeszcze kilka dni pojeździło ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
011
Dymienie występuje przy dużym obciążeniu z butem w podłodze. Niestety turbo się kończy, zastanawiamy się czy regenerować czy kupić regenerowaną.. ale to już niech siostra decyduje.
Jednak po odpięciu gruszki i zaślepieniu przewodu od n75 po zgaszeniu silnika pojawia się taki dźwięk
https://youtu.be/xZ8Ulh29FoA" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam nadzieję że to nie jest szkodliwe
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)