Strona 2 z 2

Proszę o analizję Logów, A3 8l 1.9 TDi ASV seria, kopci

: pn cze 05, 2017 21:03
autor: KamilP
Chyba przyczyna bączka znaleziona, delikatny ledwo wyczuwalny luz na wirniku (poprzeczny w stosunku do wałka). Co do przeładowania, dzisiaj z całej siły ruszyłem dźwignię do góry i okazało się że poszła jeszcze dość dużo, ale z bardzo dużym oporem :helm: próbowałem rozruszać ale słychać było taki pisk blachy o blachę (pewnie łopatek o muszlę). Po przestawieniu dźwigni log wygląda tak
011
Dymienie występuje przy dużym obciążeniu z butem w podłodze. Niestety turbo się kończy, zastanawiamy się czy regenerować czy kupić regenerowaną.. ale to już niech siostra decyduje.
Jednak po odpięciu gruszki i zaślepieniu przewodu od n75 po zgaszeniu silnika pojawia się taki dźwięk
https://youtu.be/xZ8Ulh29FoA" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam nadzieję że to nie jest szkodliwe :) Pasowało by żeby auto jeszcze kilka dni pojeździło :)

Proszę o analizję Logów, A3 8l 1.9 TDi ASV seria, kopci

: pt cze 09, 2017 19:43
autor: rotkeh
KamilP pisze:Chyba przyczyna bączka znaleziona, delikatny ledwo wyczuwalny luz na wirniku (poprzeczny w stosunku do wałka
Ten luz ma być musi być miejsce na film olejowy. Tu nie szukaj problemu, chyba że zaczyna ubywać olej z silnika.
KamilP pisze:Co do przeładowania, dzisiaj z całej siły ruszyłem dźwignię do góry i okazało się że poszła jeszcze dość dużo, ale z bardzo dużym oporem :helm: próbowałem rozruszać ale słychać było taki pisk blachy o blachę
Masz odpowiedź geometria się zawiesza i tym się zajmij , to ma chodzić bez zacięć.
KamilP pisze:Dymienie występuje przy dużym obciążeniu z butem w podłodze. Niestety turbo się kończy, zastanawiamy się czy regenerować czy kupić regenerowaną
Moim zdaniem wystarczy wyczyścić geometrię, dymienie, to efekt braku proporcji paliwo/powietrze . Ogarnij geometrię żeby dmuchała po mapie to i dymek może zniknąć.
Zakładam że, wzmożonej konsumpcji na olej nie stwierdzasz.
KamilP pisze:Jednak po odpięciu gruszki i zaślepieniu przewodu od n75 po zgaszeniu silnika pojawia się taki dźwięk
N75 troszkę gra (przegląd i czyszczenie mu nie zaszkodzi ) , jak Ci to przeszkadza to odepnij wężyk na wejściu do N75 i tam go zaślep, powinno ucichnąć.

Proszę o analizję Logów, A3 8l 1.9 TDi ASV seria, kopci

: pt cze 09, 2017 22:07
autor: KamilP
rotkeh pisze:Ten luz ma być musi być miejsce na film olejowy. Tu nie szukaj problemu, chyba że zaczyna ubywać olej z silnika.
Właśnie poczytałem o tym i faktycznie.. Da się to jakoś sprawdzić? Żeby turbo 2 razy nie wyciągać. Pewnie niekoniecznie :)
Ten dym jest niebieski i to mnie trochę martwi. Ale przy odpiętej turbinie bączek nie występuje, więc to raczej ma jakiś związek z doładowaniem
Ale chyba zrobione jest z 2k km i oleju nie widać żeby ubyło. Zrobię wywiad :) ale chyba masz rację :) Bo z tego co wiem to przez 2k km oleju raczej nie ubyło.

Proszę o analizję Logów, A3 8l 1.9 TDi ASV seria, kopci

: śr cze 21, 2017 11:32
autor: KamilP
Turbinka wyczyszczona, koszt 250 zł. Oto efekt
011-3Bieg
011-4Bieg
Dymek trochę przy butowaniu jest ale nie ma tragedii.
Zobaczymy ile czasu efekt czyszczenia się utrzyma z jazdą kobiety :)
Dziękuję bardzo za pomoc :pub: :pub: :pub:

Proszę o analizję Logów, A3 8l 1.9 TDi ASV seria, kopci

: śr cze 21, 2017 14:37
autor: rotkeh
To może trzeba raz na tydzień pomóc kobiecie wygarnąć sadze z turbiny :grin:

Proszę o analizję Logów, A3 8l 1.9 TDi ASV seria, kopci

: śr cze 21, 2017 14:53
autor: KamilP
A bardzo chętnie :hmm: :pub: :pub: