Wybór interfejsu diagnostycznego.

Wszelakie info dotyczące diagnostyki,takie jak np.oceny logów itp.

Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
DOJCZEWOT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: pn wrz 01, 2014 22:33

Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: DOJCZEWOT » śr lis 12, 2014 21:43

Mam jeszcze pytanie czy ten kabel będzie dobry http://allegro.pl/interfejs-diagnostycz ... 89028.html , chodzi mi głównie o zastosowania tylko dla siebie tzn. zmienić język FIS-a , kasowanie błędów i czy działałby z PolskiVag 4.9 (na aukcji piszę że współpracuje z 409.01, czy to to samo?) lub VCDS 12.12.3 . Wyżej dowiedziałem się że ma być to typ kkl wiec taki znalazłem . Z góry dzięki za odp . Pozdrawiam .


GOLF V 2.0 TDI BKD hatchback
Obrazek

riccardoa
Forum Master
Forum Master
Posty: 1381
Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
Lokalizacja: WOT
Auto: Bora
Silnik: ARL

Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: riccardoa » czw lis 13, 2014 00:51

DOJCZEWOT pisze:czy ten kabel będzie dobry http://allegro.pl/interfejs-diagnostycz ... 89028.html" onclick="window.open(this.href);return false; , chodzi mi głównie o zastosowania tylko dla siebie tzn. zmienić język FIS-a , kasowanie błędów i czy działałby z PolskiVag 4.9
Tak.
DOJCZEWOT pisze: lub VCDS 12.12.3 .
Nie.
VCDS Lite 1.2



Awatar użytkownika
kl0cek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: wt gru 17, 2013 19:13
Lokalizacja: Hrubieszów

Re: Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: kl0cek » czw lis 13, 2014 09:47

a czy kablem kkl da rade dostac sie do wsadów ecu? W leonie 1.9tdi (bxe 105km) mamy problem z odpalaniem na cieplym, wspolnie ze znajomym informatykiem bysmy to ogarneli tylko czy ten kabel nam to umozliwi.
Mamy tez octavie po dzwonie , 19tdi alh ktora i tak idzie na szrot (jezdzi) wiec mogli bysmy na tym przetestowac zmiane wsadów itp bo i tak z niej juz nic nie bedzie


no smoke=no fun
ALH+0.205+CHIP
131km 320nm
:D :D :D

szczyku

Re: Odp: Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: szczyku » czw lis 13, 2014 09:53

kl0cek pisze:a czy kablem kkl da rade dostac sie do wsadów ecu?
Nie, od wsadów jest kabel mpps, poszukaj na stronie viakena pod hasłem chip tuning.
Ostatnio zmieniony czw lis 13, 2014 09:54 przez szczyku, łącznie zmieniany 1 raz.



riccardoa
Forum Master
Forum Master
Posty: 1381
Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
Lokalizacja: WOT
Auto: Bora
Silnik: ARL

Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: riccardoa » czw lis 13, 2014 09:53

kl0cek pisze:a czy kablem kkl da rade dostac sie do wsadów ecu?
Nie.Galletto lub MPPS



Awatar użytkownika
kl0cek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: wt gru 17, 2013 19:13
Lokalizacja: Hrubieszów

Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: kl0cek » czw lis 13, 2014 10:34

a czy kablem mpps lub galletto mozna zrobic to samo co kkl jesli chodzi i kodowanie licznika jak pisalem wyzej zalezy mi na aktywacji ile przejade na baku i domykania szyb z pilota


no smoke=no fun
ALH+0.205+CHIP
131km 320nm
:D :D :D

Awatar użytkownika
kl0cek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: wt gru 17, 2013 19:13
Lokalizacja: Hrubieszów

Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: kl0cek » czw lis 13, 2014 10:35

a czy kablem mpps lub galletto mozna zrobic to samo co kkl jesli chodzi i kodowanie licznika jak pisalem wyzej zalezy mi na aktywacji ile przejade na baku i domykania szyb z pilota


no smoke=no fun
ALH+0.205+CHIP
131km 320nm
:D :D :D

riccardoa
Forum Master
Forum Master
Posty: 1381
Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
Lokalizacja: WOT
Auto: Bora
Silnik: ARL

Re: Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: riccardoa » czw lis 13, 2014 11:18

kl0cek pisze:a czy kablem mpps lub galletto mozna zrobic to samo co kkl jesli chodzi i kodowanie licznika jak pisalem wyzej zalezy mi na aktywacji ile przejade na baku i domykania szyb z pilota
Nie.



Awatar użytkownika
rbul
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: ndz lip 10, 2011 22:14
Lokalizacja: Łódź/Płock/Toruń

Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: rbul » czw lis 13, 2014 14:04

siedze i siedze i zdecydowac sie nie moge... czy moge prosic o porade jaki interfejs diagnostyczny kupic?
bora ajm 2001
chcialbym miec cos wiecej niz mam obecnie (zwykly niebieski chinski) czyli wiecej niz kodowanie komfortu co nie zawsze sie udaje i kasowanie bledow.
mozecie cos podpowiedziec? tak +-150



riccardoa
Forum Master
Forum Master
Posty: 1381
Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
Lokalizacja: WOT
Auto: Bora
Silnik: ARL

Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: riccardoa » czw lis 13, 2014 16:13

rbul pisze:chcialbym miec cos wiecej niz mam obecnie (
Czyli co? Bo tym "zwykłym "KKLem i oprogramowaniem VAG 311.2 lub VCDS lite w zarejestrowanej wersji zrobisz pełną diagnostykę jaka jest możliwa w tym samochodzie włącznie z kodowaniami,adaptacjami,logami statycznymi/dynamicznymi i kasowaniem inspekcji serwisowych .



Awatar użytkownika
rbul
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: ndz lip 10, 2011 22:14
Lokalizacja: Łódź/Płock/Toruń

Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: rbul » czw lis 13, 2014 18:16

no a ktory bedzie lepszy? 311 czy vcds lite?
bo szczerze mówiąc to nie moge znalezc zadnej fajnej wersji



Skrzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1520
Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
Lokalizacja: Wilno
Auto: Bora kombi Highline
Silnik: ARL

Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: Skrzak » czw lis 13, 2014 18:31

Chiński kkl nie jest taki stuprocentowo uniwersalny. Łączę się nim ze wszystkimi sterownikami oprócz silnika (ale to chyba już mój inny problem) ale nie łączy mi się z zegarami po linii k (vag commander) podobno kabel od kkl od Viakena to potrafi. Ja po kupieniu chińskiego kkl zamiast kupic kabel od Viakena, dokupiłe kabelek Vag K+can. Wychodzi na to samo - kabel chiński działa mi z vag comem a k+can z commanderem, tylko że muszę targać dwa kable ze sobą i jak coś robię w eepromie zegarów, to żeby później zmienić kodowanie np. muszę odpiąć i podpiąć chiński kkl. Także moja rada - kup sobie odrazu kkl od Viakena zamiast jakieś chińskie wynalazki.



Awatar użytkownika
rbul
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: ndz lip 10, 2011 22:14
Lokalizacja: Łódź/Płock/Toruń

Re: Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: rbul » czw lis 13, 2014 18:35

Skrzak pisze:Chiński kkl nie jest taki stuprocentowo uniwersalny. Łączę się nim ze wszystkimi sterownikami oprócz silnika (ale to chyba już mój inny problem) ale nie łączy mi się z zegarami po linii k (vag commander) podobno kabel od kkl od Viakena to potrafi. Ja po kupieniu chińskiego kkl zamiast kupic kabel od Viakena, dokupiłe kabelek Vag K+can. Wychodzi na to samo - kabel chiński działa mi z vag comem a k+can z commanderem, tylko że muszę targać dwa kable ze sobą i jak coś robię w eepromie zegarów, to żeby później zmienić kodowanie np. muszę odpiąć i podpiąć chiński kkl. Także moja rada - kup sobie odrazu kkl od Viakena zamiast jakieś chińskie wynalazki.

mowisz o takim?
http://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-2- ... -obd2.html



Skrzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1520
Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
Lokalizacja: Wilno
Auto: Bora kombi Highline
Silnik: ARL

Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: Skrzak » czw lis 13, 2014 18:46

Tak o tych dwóch mówię. Ten czarny lepiej kupić (nie powiem, że polecam bo go nie mam, ale z wypowiedzi ludzi tu na forum wynika, że mozna nim edytować eepromy np w liczniku po linii k commanderem i podobnymi programami). A ten chiński po prawej to właśnie mam i nie polecam.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Diagnostyka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości