[mk4] ptroszę o pomoc moj gulf pali dużo zadużo
Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[mk4] ptroszę o pomoc moj gulf pali dużo zadużo
Witam panowie i panie
Moj golfi 1.9 alh pali brdzo duzo a prawie 10l masakra
ostatnio zrobiona geometria turbo wszystkie filtry nowe hamulce nie blokują
pomozę mi ktoś ?
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_2AdDmaH.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_fQXLaVB.html
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_0Cjz2IE.html
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_Ff1mYD.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_nj7H4G8.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_Y4BL5.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_al29X.html
Moj golfi 1.9 alh pali brdzo duzo a prawie 10l masakra
ostatnio zrobiona geometria turbo wszystkie filtry nowe hamulce nie blokują
pomozę mi ktoś ?
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_2AdDmaH.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_fQXLaVB.html
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_0Cjz2IE.html
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_Ff1mYD.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_nj7H4G8.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_Y4BL5.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_al29X.html
[mk4] Re: ptroszę o pomoc moj gulf pali dużo zadużo
Mi też wydawało się że nie trzymały ale rozebrane i poczyścić em i magicznie spadło spalanie o 2 litry. ..
Też mi palił 10 kiedyś tak nagle .. bez żadnych objawów. Wymieniłem wtryski na 0.216 spadło do 8l .
Potem hamulce wyczyściłem i do 6.
Też mi palił 10 kiedyś tak nagle .. bez żadnych objawów. Wymieniłem wtryski na 0.216 spadło do 8l .
Potem hamulce wyczyściłem i do 6.
MK4 TDI ALH 235/447
[mk4] Re: ptroszę o pomoc moj gulf pali dużo zadużo
Ale bylo krecone kazdym kolem z osobna sie kreca normalnie
[mk4] Re: ptroszę o pomoc moj gulf pali dużo zadużo
A gdzie Ci pali te 10l? Mój tdi vp pali miedzy 9 a 12 jeżdżąc tylko po mieście do roboty i z powrotem. Na trasie za to przy normalnej jeździe schodzę do 5,5l do max 8 przy prędkościach przelotowych 200+.
Po logach widać tylko ze turbo przeładowuje między 2100 a 2900, a pozniej jest niedoładowanie tak jak by sztanga się przycinała lub jest za krótka.
Po logach widać tylko ze turbo przeładowuje między 2100 a 2900, a pozniej jest niedoładowanie tak jak by sztanga się przycinała lub jest za krótka.
[mk4] Re: ptroszę o pomoc moj gulf pali dużo zadużo
W mieszanym wiecej miasto. Ale w trasie mniej jak 7 nie zejdzie przy spokojnej jezdzie. Ogolnie mam wrazenie ze turbo za pozno wstaje
[mk4] Re: ptroszę o pomoc moj gulf pali dużo zadużo
ALH poza autostradą nie powinien w trasie spalić więcej niż piątkę. Log 011 dość dziwny, turbo ładnie ładuje(fakt że trochę za późno) do 3000 obr i nagły spadek. Nie jest to notlauf pewnie się przycina.Można skrócić sztangę o obrót to wstanie 200 obr. wcześniej, N75 chyba jeszcze da radę. Bardziej dziwi mnie 3 kol.w 000, pedał do dechy to zawsze 255, a u Ciebie 227 jakby G79 był niesprawny.Natomiast dawka paliwa przy 3000 obr. jest wzorcowa, nie ma do czego się przyczepić.Sprawdź co z tym pedałem. Logi dość stare, zrób 003+011 i 008+010 dynamiczne, 011BS i 000 BS,statyczny 013.Jaki przebieg?
[mk4] Re: ptroszę o pomoc moj gulf pali dużo zadużo
Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_hQkLhZ8.html
Grupy 008, 010: http://vaglogi.pl/log-008_010_K4pX4fe.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_3I74a7.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_Q2rHfz4.html
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_5N29o.html
Grupy 008, 010: http://vaglogi.pl/log-008_010_K4pX4fe.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_3I74a7.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_Q2rHfz4.html
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_5N29o.html
[mk4] Re: ptroszę o pomoc moj gulf pali dużo zadużo
Dobra informacja z 013 to że wszystkie tłoki wykonują równą pracę, więc ciśnienie sprężania i wtryskiwacze w każdym cylindrze są w porządku. W 000 kąt wtrysku i dawka paliwa dobre. Zła to 011 BS. Wzrost ciśnienia przy wciąganiu sztangi gruszki jest bardzo mały, zaledwie 30 mbar i trwa aż 6-7 sekund(mam podobny przebieg na alh, u mnie 80 mbar w 2-3 sek). Po prostu geometria turbiny zmienia się w małym zakresie i bardzo wolno. Jeżeli turbina była na fachowym stole, to może być wina gruszki lub małego podciśnienia.Trzeba sprawdzić czy jest dobre podciśnienie, szczelność gruszki i jej skok. Można zdjąć zawleczkę sztangi(wymaga dużej cierpliwości) i spróbować jak chodzi geometria a jak sztanga (można użyć strzykawki 100 ml z apteki za 3,50 zł). Mimo wszystko zastanawia mnie tak duże spalanie, ale myślę że to może być przyczyna. Daj znać jak w 011 BS będzie szybsza zmiana o minimum 60 mbar.
[mk4] Re: ptroszę o pomoc moj gulf pali dużo zadużo
kolego mógłbyś dać na siebie jakis namiar na fb albo insta albo nr. tel bo postaram sie to ogarniać na dniach ale tu dzieżko popisać
[mk4] Re: ptroszę o pomoc moj gulf pali dużo zadużo
może wiesz jakie jest właściwe podciśnienie z pompy vacum i za n75 i na gruszke tak żebym posprawdzał
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
[mk4] Re: ptroszę o pomoc moj gulf pali dużo zadużo
Witam, sprawa dużego spalania rozwiązana ?
Co było przyczyną ?
Pozdrawiam.
Co było przyczyną ?
Pozdrawiam.
Tomek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości