Prośba o pomoc i analizę logów 1.9 TDI ASV

Wszelakie info dotyczące diagnostyki,takie jak np.oceny logów itp.

Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Prośba o pomoc i analizę logów 1.9 TDI ASV

Post autor: wesol » czw lut 01, 2018 22:01

Tyle że to działa tak: turbo nie pompuje to przeplywka ma niskie wartości bo takie musi mieć. Za to w drugą stronę już nie czyli niskie wartości przeplywki nie wymuszają niskiego doładowania powietrza. Także przeplywka reguluje a właściwie ogranicza ilość paliwa a nie powietrza. Turbo może pompować konkretnie nawet jak paliwa nie będzie za dużo.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

glaca77
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lis 09, 2015 11:18

Re: Prośba o pomoc i analizę logów 1.9 TDI ASV

Post autor: glaca77 » pt lut 02, 2018 16:22

Pisałem "nie ma powietrza" w imieniu przepływki, która go nie widzi.Ciśnie będzie jak "paliwa nie będzie za dużo",ale jak przepływka dużo zetnie, to kicha.



eustachu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob lis 18, 2017 16:24

Prośba o pomoc i analizę logów 1.9 TDI ASV

Post autor: eustachu » ndz lut 04, 2018 21:55

Ok, przepływka wymieniona.
Zero notlaufów, nie poznaję auta - nigdy jeszcze nie miało takiego kopa i to od samego dołu.
Jest cudownie!
W logach jednak widać przeładowanie. Czy ono jest groźne, czy można tak jeździć? Bo jeśli moc jest i nie przechodzi mi w awaryjny, to w sumie jestem zadowolony :-)

LOG: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_3rg6Q7.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Bardzo Wam dziękuję i proszę o odpowiedź.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Prośba o pomoc i analizę logów 1.9 TDI ASV

Post autor: wesol » ndz lut 04, 2018 22:52

Jakbys zapial 5 bieg i od 1500 obrotow logowal to wylapie blad napewno. Jeszcze nie stoi deba ale jesli zalezy ci na tym turbo to lepiej zrob cos z tym bo odfrunie.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

glaca77
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lis 09, 2015 11:18

Prośba o pomoc i analizę logów 1.9 TDI ASV

Post autor: glaca77 » pn lut 05, 2018 15:38

Weź czterech kumpli pod górkę na 4/5 biegu, jak nie złapie notlaufa to nic nie ruszaj, jak złapie to wydłuż nieco sztangę. Moje ALH od trzech lat ładuje do 2400mbar i nic się nie dzieje, a jazda to przyjemność!

ps. U mnie Specified MAP to 1948 mbar.



Awatar użytkownika
rotkeh
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 504
Rejestracja: sob cze 13, 2009 13:34
Lokalizacja: Zamość/Grójec

Re: Prośba o pomoc i analizę logów 1.9 TDI ASV

Post autor: rotkeh » czw lut 08, 2018 09:31

eustachu pisze:Ok, przepływka wymieniona.
Zero notlaufów, nie poznaję auta - nigdy jeszcze nie miało takiego kopa i to od samego dołu.
Jest cudownie!
W logach jednak widać przeładowanie. Czy ono jest groźne, czy można tak jeździć? Bo jeśli moc jest i nie przechodzi mi w awaryjny, to w sumie jestem zadowolony :-)

LOG: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_3rg6Q7.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Bardzo Wam dziękuję i proszę o odpowiedź.
Masz wysterowanie N75 na maxa to że nie wchodzi w tryb awaryjny to dlatego że przeładowanie dość krótko trwa. Dla Twojego sterownika limit to, jak się nie mylę wynosi 2350mbar, ponad tą wartość przejdzie w tryb awaryjny . Wysterowanie N75 nie pokrywa się z mapą co trzeba zrobić już miałeś napisane. Powodzenia przy ciasnym wyprzedzaniu.


Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7

ODPOWIEDZ

Wróć do „Diagnostyka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości