PILNA Analiza Logów
Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
PILNA Analiza Logów
Witam GOLF 4 Tdi 110km (AHF) 1999rok
EGR zatkany kat wyciety 425000 przebiegu.
Problem Brak mocy powyzej 2800obrotów słabnie i pozniej trzeba zresetować poprzez zgaszenie i odpalenie.
Ogólnie jest słabszy od mojej 2 czwórki 90km . Nie ma odejscia.
Sprawdzilem N75 i przepływke wymieniłem. Sprawdziłem też ze ucieka powietrze z Gruszki . Ale Sprawdcie prosze LOGi jeszcze bo Jutro wyjezdzam i musze wiedziec co jeszcze kupic.
http://vaglogi.pl/log-001_u38YY.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglogi.pl/log-008_xcUj9df.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglogi.pl/log-011_bXbO4nt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
EGR zatkany kat wyciety 425000 przebiegu.
Problem Brak mocy powyzej 2800obrotów słabnie i pozniej trzeba zresetować poprzez zgaszenie i odpalenie.
Ogólnie jest słabszy od mojej 2 czwórki 90km . Nie ma odejscia.
Sprawdzilem N75 i przepływke wymieniłem. Sprawdziłem też ze ucieka powietrze z Gruszki . Ale Sprawdcie prosze LOGi jeszcze bo Jutro wyjezdzam i musze wiedziec co jeszcze kupic.
http://vaglogi.pl/log-001_u38YY.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglogi.pl/log-008_xcUj9df.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglogi.pl/log-011_bXbO4nt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik -- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=272172
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
PILNA Analiza Logów
turbo nie pompuje wcale wężyki sprawdź dokładnie podciśnienia,jakie hamulce jak pompa vakum brak hamulcy,piszesz że ucieka powietrze z gruchy to jak to ma jechać skoro nie zasysa gruchy...zrób loga Basic seting 011 z turba i patrz czy w ogóle sztanga chodzi...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
PILNA Analiza Logów
Zaraz dodam logi po wymianie gruszki. Moc wróciła jestem na prawdę zadowolony ale przeladowywuje chyba bo znów wchodzi w tryb awaryjny po przekroczeniu 3200obrotow na 3 biegu lub na 4 . Zaraz zrobię logi jeszcze raz
Mój golfik -- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=272172
PILNA Analiza Logów
http://vaglogi.pl/log-003_V6e1V6l.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglogi.pl/log-011_F3m7A30.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pilnie proszę o Analize
http://vaglogi.pl/log-011_F3m7A30.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pilnie proszę o Analize
Mój golfik -- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=272172
PILNA Analiza Logów
Dorzucam jeszcze Log Statyczny 011 z ruchu sztangą.
http://vaglogi.pl/log-011_Cd9159.html" onclick="window.open(this.href);return false;
jak mam ja ustawić zeby tego nie było?
http://vaglogi.pl/log-011_Cd9159.html" onclick="window.open(this.href);return false;
jak mam ja ustawić zeby tego nie było?
Mój golfik -- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=272172
PILNA Analiza Logów
wychodzi na to ze geo stoi deba. a jak wymieniales ta gruche to ta lapka ja turbinie chodzila plynnie musnieciem palca czy byly problemy w jej przestawieniu?/
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
PILNA Analiza Logów
Leciutko chodziła . Tylko grucha była taka ze mocowanie tego płaszcz miała lekko przesunięte i płaszcz czy tam te mocowanie całe grucha wstawiłem stare . Tylko ze na nowej gruszece nie było zaznaczonej plomby. I sowmiarka ustawiłem tak jak tamta . Różnica jest teraz tylko taka ze starą grucha miała sztangę z wejściem jajkowatym a nowa miałem w wejściu coś w rodzaju tulejki i to może być tylko jedyna różnica milimetrowa.
To mówisz ze cały czas są otwarte?
To mówisz ze cały czas są otwarte?
Mój golfik -- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=272172
PILNA Analiza Logów
Gruszka źle wyregulowana nie schodzi w dół tylko pompuje,wydłuż ją 1.5 obrotu i logi dynamiczne 011,i tak aż osiągniesz idealną pracę gruszki.
Jak by co VAG. VCDS
PILNA Analiza Logów
Ale zeby az tyle?
Jesli dobrze skumalem to gruszke od kkk wstawiles do turbiny garretta tak. W kkk jest gwint sztangi przewleczony przez taki ala walek na lapce geo i na tym gwincie sa dwie nakretki na kluczyk 10. W garrettach masz takie zakonczenie z oczkiem i po srodku jest regulacja z katra w postaci nakretki tez na kluczyk 10mm. Jesli w miare dobrze to zrobiles ta podmiane gruszki to powinno byc okej. Wez moze na odpalonym silniku patrz na sztange i odponaj wezyk i podpinaj spowrotem. Powinna sztanga ruszac sie okolo 1cm.
Jesli dobrze skumalem to gruszke od kkk wstawiles do turbiny garretta tak. W kkk jest gwint sztangi przewleczony przez taki ala walek na lapce geo i na tym gwincie sa dwie nakretki na kluczyk 10. W garrettach masz takie zakonczenie z oczkiem i po srodku jest regulacja z katra w postaci nakretki tez na kluczyk 10mm. Jesli w miare dobrze to zrobiles ta podmiane gruszki to powinno byc okej. Wez moze na odpalonym silniku patrz na sztange i odponaj wezyk i podpinaj spowrotem. Powinna sztanga ruszac sie okolo 1cm.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
PILNA Analiza Logów
Wydłużyć sztange trochę ale ja bym jeszcze podmienił n75... nawet możesz zamienić z tym od egr...A chodzi o to ze jak grucha byla nieszczelna,w zaworek poleciało syfu...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
PILNA Analiza Logów
Nie no była tonów garetta tylko oczko wchodzące na trzpień na końcu ten nowej różnił się od starej średnica lekko bo miało tuleje a oczko w starej gruszek na sztandar było jajowate . Jutro będę patrzył o przesunięcie chociaż o milimetr.
Mój golfik -- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=272172
Re: PILNA Analiza Logów
Dobra problem rozwiązany po wymianie przepływomierza i gruszki usunąłem błędy i w 1 dzień gdymnie nie było ojciec patrzył czy wtyczka od przeplywki jest dobrze podpieta i na przelaczonym zapłonie ja dołączył . Wywalił błąd napięcia przepływomierza o którym nie wiedziałem . Usunąłem godzisiaj po diagnostyce ale nie zajazylem ze to może być od błędu bo przecież przepływomierz wymieniony. Czyli reasumując. Gruche udalo się podpiąć za pierwszym razem z sukcesem i wyregulować za pomaga sowmiarki. Koszt Gruchy 120zl wymiana przeplywki 80zl ori i sprawdzenie N75 poprzez zamianę z n18 . Usunięcie błędów i jest igła . Szczerze dawno nie czułem żeby tak przyspieszal pozdrowienia dla wszystkich i wesołych świąt. Dzięki za odpowiedzi w takie dni świąteczne nawet.
Mój golfik -- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=272172
PILNA Analiza Logów
To nie koniec bo przepływała nie ma kompletnie wpływu na pracę turbiny. Zero związku tych obu rzeczy. Przeplywka steruje podlaniem paliwa. A przeładowanie turbo miałeś przecie.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
PILNA Analiza Logów
Po usunięciu błędu problem ustał.
Błędy które były to 17958 i 17552
Błędy które były to 17958 i 17552
Mój golfik -- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=272172
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości