Zapalający sie Check Engine Golf mk4 2.0 115 KM
Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- BizONBizOFF
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pn cze 26, 2017 14:53
Zapalający sie Check Engine Golf mk4 2.0 115 KM
Witam.
Mam mały problem z moim mk4.
Możliwe, że powielam temat, lecz obczytałem wiele postów na różnych forach i zdania są tak podzielone, opcji wydaje sie byc tak wiele, że teoretycznie najprościej byloby zmienić auto, tak wiec zależałoby mi na konkretach.
Chodzi dokladnie o zapalający sie srednio co 100 km CHECK ENGINE..
Po podpięciu pod VAG'a otrzymałem takie komunikaty :
16555 - Fuel Trim Bank 1 : System Too Lean
P0171 - 35-00 - -
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 : No Activity
P0134 - 35-10 - - - Intermittent
17536 - Fuel Trim Bank 1 (Mult) System too Lean
P1128 - 35 - 00 - -
Wiem, ze to chodzi o sonde oraz z tego co wyczytałem o mieszanke, chcialbym wiedzieć co moge z tym zrobić, czy jeżdżenie z tymi błedami przez dluższy czas może zaszkodzic silnikowi oraz czy błedy te są ze sobą powiązane.
Na tą chwilę nic z autem się nie dzieje, pali bez problemu, trzyma obroty zarówno na rozgrzanym jak i na zimnym silniku.
Mam mały problem z moim mk4.
Możliwe, że powielam temat, lecz obczytałem wiele postów na różnych forach i zdania są tak podzielone, opcji wydaje sie byc tak wiele, że teoretycznie najprościej byloby zmienić auto, tak wiec zależałoby mi na konkretach.
Chodzi dokladnie o zapalający sie srednio co 100 km CHECK ENGINE..
Po podpięciu pod VAG'a otrzymałem takie komunikaty :
16555 - Fuel Trim Bank 1 : System Too Lean
P0171 - 35-00 - -
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 : No Activity
P0134 - 35-10 - - - Intermittent
17536 - Fuel Trim Bank 1 (Mult) System too Lean
P1128 - 35 - 00 - -
Wiem, ze to chodzi o sonde oraz z tego co wyczytałem o mieszanke, chcialbym wiedzieć co moge z tym zrobić, czy jeżdżenie z tymi błedami przez dluższy czas może zaszkodzic silnikowi oraz czy błedy te są ze sobą powiązane.
Na tą chwilę nic z autem się nie dzieje, pali bez problemu, trzyma obroty zarówno na rozgrzanym jak i na zimnym silniku.
Zapalający sie Check Engine Golf mk4 2.0 115 KM
zalewa go paliwem, bo padła sonda lambda albo okablowanie do niej, a nic się nie dzieje jako/tako, bo auto jest w trybie awaryjnym i przyjęło stałą wartość LAMBDA, w Vag'u w którejś grupie można podejrzeć czy sonda pracuje, grupy 030, 031, 033, 099 i co do pytania następnego, błędy 16555 i 17536 są następstwem błędu 16518
- BizONBizOFF
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pn cze 26, 2017 14:53
Zapalający sie Check Engine Golf mk4 2.0 115 KM
po wykasowaniu błędu nadal dziala w trybie awaryjnym?
i czy przy wymianie decydowac sie na lepszą marke typu Bosch czy tańsze zamienniki sprawdzą sie równie dobrze?
i czy przy wymianie decydowac sie na lepszą marke typu Bosch czy tańsze zamienniki sprawdzą sie równie dobrze?
- BizONBizOFF
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pn cze 26, 2017 14:53
Zapalający sie Check Engine Golf mk4 2.0 115 KM
wyczytałem, że dobrym wyborem jest sonda NGK, tańsza od Boscha a naprawde dobra jakosciowo
Zapalający sie Check Engine Golf mk4 2.0 115 KM
Bierz NGK, ale najpierw sprawdź sobie VAG'iem czy sonda w ogóle nie pracuje czy co, bo wydasz 400zł a nadal będzie to samo..
- BizONBizOFF
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pn cze 26, 2017 14:53
Zapalający sie Check Engine Golf mk4 2.0 115 KM
Sprawdziłem tak jak mowiłeś, była to grupa 33 z tym, że wyszedł nowy problem, bo czytajac fora jest dużo różnych wersji, jedni piszą, że powinna to być wartość miedzy 0,4V a 0,6V, na innym forum znalazłem, ze powinno być po prostu od 0V do 1V i wartość powinna się zmieniać raz lub dwa w ciągu sekundy, teoretycznie tak jest z tym, że jest to 0,040 i 0,035, czyli do drugiej opcji to pasuje, lecz z tą pierwsza nie bardzo, tak wiec jak powinno być?
Dodam tylko jeszcze, że obok znajdowała się jakaś wartość procentowa, nie mam pojęcia co oznacza, ale wynosi 25% jeżeli jest to cos istotnego
Dodam tylko jeszcze, że obok znajdowała się jakaś wartość procentowa, nie mam pojęcia co oznacza, ale wynosi 25% jeżeli jest to cos istotnego
Zapalający sie Check Engine Golf mk4 2.0 115 KM
Jeżeli masz sondę szerokopasmową to napięcie powinno wskazywać 0,45v. Zmienna wartością jest za to prąd pompy jonowej. Te wartości procentowe powinny zmieniać się o min 2% i przynajmniej 20x minutę. Można podejrzeć wartości wyuczone sondy w grupie bodajże 036 i powinny one być w zakresie -10% do +10%
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości