Proszę o ocenę logów dynamicznych Mk4 1.9 TDI ATD
Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Proszę o ocenę logów dynamicznych Mk4 1.9 TDI ATD
sztange zostaw,daj mu w palnik dobrze przez jakiś czas,geometria tnie być może się wyczyści...I znowy wrzuć loga...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Re: Proszę o ocenę logów dynamicznych Mk4 1.9 TDI ATD
Wydłuż sztangę tak żeby było max 80%leykonrad pisze:Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc Gruszka wymieniona, turbina w końcu działa BS011 widać ruch sztangi w całym zakresie. Zrobiłem kontrolnie jeden log http://vaglog.pl/log-003_008_011_dJqJB.html" onclick="window.open(this.href);return false; Ciutkę chyba przeładowuje. Kręcić sztangą?
Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Proszę o ocenę logów dynamicznych Mk4 1.9 TDI ATD
ja bym narazie nie ruszał i tak turbo późno wstaje ,widać że współczynnik idzie na 94,4 być może grucha jak była walnięta geometria sądzą zaszła
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Re: Proszę o ocenę logów dynamicznych Mk4 1.9 TDI ATD
Tak idzie na 94,4 %, nie ma skoków wysterowania co by wskazywały na zacięcia ,a jedynie stały wzrost i brakuje zakresu. Wydłużać.bioly05011 pisze:ja bym narazie nie ruszał i tak turbo późno wstaje ,widać że współczynnik idzie na 94,4 być może grucha jak była walnięta geometria sądzą zaszła
Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7
Proszę o ocenę logów dynamicznych Mk4 1.9 TDI ATD
Temat myślę opanowany. W międzyczasie zamówiona i założona zawleczka na trzpień zmiennej geometrii, gdyż jak się okazało bez zawleczki śruba kontrująca nie trzymała jak powinna, od wibracji poluzowała się i ciśnienia się rozjechały całkiem i łapał błąd przeładowania (positive deviation). Swoją drogą w oryginale śruba kontrująca była dokręcona na kleju do gwintów. Wyregulowane ponownie, auto przyspiesza jak dawniej. Ciśnienia takie mogą zostać, czy jeszcze podregulować? http://vaglog.pl/log-003_008_011_N2Dgr4.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Proszę o ocenę logów dynamicznych Mk4 1.9 TDI ATD
Skróć trochę, tak żeby max występowanie N75 nie przekraczalo 80%, wtedy i dół powinien lepiej trzymać mapę (teraz trochę późno wstaje).
Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości