Prośba o ocenę logów 1.9 ARL Słaby Dół
Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Prośba o ocenę logów 1.9 ARL Słaby Dół
Mój samochód:
Golf IV
1.9 TDI 150km ARL - silnik seria
4Motion
2001 rok
0 błędów na silniku
Od pewnego czasu zwracałem uwagę iż moje auto słabiej ciągnie z niskich obrotów, taka pełna i satysfakcjonująca moc pojawia się tak ok 2700 obrotów, jednak po prostu myślałem że się przyzwyczaiłem do mocy i standardowo zaczyna mi jej brakować szczególnie brakuje mi tego dołu na 2 biegu.
Ostatnio miałem okazję przejechać się autem kolegi z tym samym silnikiem co mój, jedyna różnica to taka że auto kolegi ma napęd na jedna oś i nie ma co ukrywać jego auto dużo lepiej zbiera się z niskich obrotów.
I teraz nasuwa mi się takie pytanie z czym to może być problem, turbo było sprawdzane ok 2 miesięcy temu u mechanika i poza dwoma przewodami które zostały wymienione ponoć wszystko jest ponoć okej Zastanawia mnie również fakt czy na taka sytuację może mieć wpływ dwumasa, ponieważ już tłucze się przy gaszeniu jak i na niskich obrotach ( tak do ok 1300 ). Prosił bym o ocenę sytuacji Jeśli będzie brakować jakiegoś loga albo nie dokładnie coś opisałem proszę o wyrozumiałość
Logi statyczne:
Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_22Ko0zf.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_GGMPQ.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_5Oj1J.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_A46zea.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_31ykYR.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Logi Bassic settings:
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_l3663j.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_UM1E7B0.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Logi dynamiczne:
Grupy 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log-003_008_011_u85VCi.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy 010, 011: http://vaglog.pl/log-011_010_R85eD.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy 003, 011: http://vaglog.pl/log-003_011_45B68OD.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy 001, 004: http://vaglog.pl/log-001_004_20d242.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_jZ3KIg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_BMU6Irc.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_kisPu66.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_9TvN9j.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_EMhE920.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_tDPYr.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Z góry dziękuję za pomoc
Golf IV
1.9 TDI 150km ARL - silnik seria
4Motion
2001 rok
0 błędów na silniku
Od pewnego czasu zwracałem uwagę iż moje auto słabiej ciągnie z niskich obrotów, taka pełna i satysfakcjonująca moc pojawia się tak ok 2700 obrotów, jednak po prostu myślałem że się przyzwyczaiłem do mocy i standardowo zaczyna mi jej brakować szczególnie brakuje mi tego dołu na 2 biegu.
Ostatnio miałem okazję przejechać się autem kolegi z tym samym silnikiem co mój, jedyna różnica to taka że auto kolegi ma napęd na jedna oś i nie ma co ukrywać jego auto dużo lepiej zbiera się z niskich obrotów.
I teraz nasuwa mi się takie pytanie z czym to może być problem, turbo było sprawdzane ok 2 miesięcy temu u mechanika i poza dwoma przewodami które zostały wymienione ponoć wszystko jest ponoć okej Zastanawia mnie również fakt czy na taka sytuację może mieć wpływ dwumasa, ponieważ już tłucze się przy gaszeniu jak i na niskich obrotach ( tak do ok 1300 ). Prosił bym o ocenę sytuacji Jeśli będzie brakować jakiegoś loga albo nie dokładnie coś opisałem proszę o wyrozumiałość
Logi statyczne:
Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_22Ko0zf.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_GGMPQ.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_5Oj1J.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_A46zea.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_31ykYR.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Logi Bassic settings:
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_l3663j.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_UM1E7B0.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Logi dynamiczne:
Grupy 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log-003_008_011_u85VCi.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy 010, 011: http://vaglog.pl/log-011_010_R85eD.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy 003, 011: http://vaglog.pl/log-003_011_45B68OD.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy 001, 004: http://vaglog.pl/log-001_004_20d242.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_jZ3KIg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_BMU6Irc.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_kisPu66.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_9TvN9j.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_EMhE920.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_tDPYr.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Z góry dziękuję za pomoc
Ostatnio zmieniony ndz kwie 02, 2017 00:14 przez PrEzEz, łącznie zmieniany 2 razy.
Prośba o ocenę logów 1.9 ARL 4Mtion
Cześć
Kolego nie znam się na twoim silniku ale ewidentnie do 2200 masz jakiś problem.
Do 2200 masz nie doładowanie, przez to przepływa też zaniża Ci wskazanie, przez którą znowu i tnie Ci dawkę paliwa.
Coś też dzieje się przy 3600/3800 znów wtedy zaczyna przycinać ci dawkę, trochę z doładowania traci ale dla odmiany przepływka pokazuje ok.
Z czego wskazania na wysokich obrotach w 008 masz przy każdym logu inne.
Twoje odczucie przy 2700 jest możliwe bo tylko w tych okolicach przez chwile pokazuje się przeładowanie.
Kolego nie znam się na twoim silniku ale ewidentnie do 2200 masz jakiś problem.
Do 2200 masz nie doładowanie, przez to przepływa też zaniża Ci wskazanie, przez którą znowu i tnie Ci dawkę paliwa.
Coś też dzieje się przy 3600/3800 znów wtedy zaczyna przycinać ci dawkę, trochę z doładowania traci ale dla odmiany przepływka pokazuje ok.
Z czego wskazania na wysokich obrotach w 008 masz przy każdym logu inne.
Twoje odczucie przy 2700 jest możliwe bo tylko w tych okolicach przez chwile pokazuje się przeładowanie.
Prośba o ocenę logów 1.9 ARL Słaby Dół
crown20, dzięki za zainteresowanie, gdzie szukać problemu?
Ostatnio zmieniony ndz kwie 02, 2017 00:15 przez PrEzEz, łącznie zmieniany 1 raz.
Prośba o ocenę logów 1.9 ARL Słaby Dół
Dalej borykam się z problemem słabego dołu w moim samochodzie, został rozebrany EGR jednak był on praktycznie w ogóle nie zabrudzony, została sprawdzona membrana w EGR-ze i jest okej ( stawia opór przy próbie zassania powietrza ) Został rozebrany zawór n75 i wyczyszczony według instrukcji z forum. Prosił bym o pomoc gdyż auto nadal nie zbiera się z dołu. Z rzeczy którą jeszcze zaobserwowałem przy czyszczeniu EGR to troszkę oleju w przewodzie do EGR.
Poniżej linki do logów po próbach naprawy:
Logi statyczne:
Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_0ikSDt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_HHPGW25.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_3nG5Lb.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_5CM6fr.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_KzHD8p.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Logi Bassic settings:
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_gZJON.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_1c0QC37.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Logi dynamiczne:
Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_IL4kL5x.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy 003, 011: http://vaglog.pl/log-003_011_Ox33NNT.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy 010, 011: http://vaglog.pl/log-011_010_dSIq7.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log-003_008_011_Gn5bA.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_Kw5r31.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_Lbzui.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_wFJR6.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_231dpK.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_35D713O.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Poniżej linki do logów po próbach naprawy:
Logi statyczne:
Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_0ikSDt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_HHPGW25.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_3nG5Lb.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_5CM6fr.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_KzHD8p.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Logi Bassic settings:
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_gZJON.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_1c0QC37.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Logi dynamiczne:
Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_IL4kL5x.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy 003, 011: http://vaglog.pl/log-003_011_Ox33NNT.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy 010, 011: http://vaglog.pl/log-011_010_dSIq7.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log-003_008_011_Gn5bA.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_Kw5r31.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_Lbzui.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_wFJR6.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_231dpK.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_35D713O.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Prośba o ocenę logów 1.9 ARL Słaby Dół
Wezyk od egr to odlacz i zaslep na poczatek by wyeliminowac ewentuaknie tobze elektrozaworek puszcza podcisnienie. Kat synchro czemu nie jest ustawiony?
Wysterowanie sztangi tez mogloby byc lepsze. Tak wogule to bylo cos gmerane w turbo? Rury dolotowe byly sprawdzane dokladnie czy nie ma gdzies malej dziurki i w odmie tez?
Wysterowanie sztangi tez mogloby byc lepsze. Tak wogule to bylo cos gmerane w turbo? Rury dolotowe byly sprawdzane dokladnie czy nie ma gdzies malej dziurki i w odmie tez?
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Prośba o ocenę logów 1.9 ARL Słaby Dół
Kupiłem auto jakieś pół roku temu, turbo ponoć bylo regenerowane. Synchronizacji nie ruszam bo rozrzad bedzie wymieniany na dniach. Co do odłaczenia egr to to chodzi o wezyk ktory idzie do groszki? Sprawdziłem wszystkie wężyki każdy jest ok.
Prośba o ocenę logów 1.9 ARL Słaby Dół
tak odlacz wezyk od gruszki i zaslep ten wezyk np srubka jakas fi 5 . Chodzi oto ze niedomkniety egr (nawet minimalnie) bedzie powodowal pozny dol. Synchro tez ma wiele do gadania wiec to tez podstawa. Na gruszce turbo mozna by od biedy skrecic o z jeden poltora obrotu gwintu. Wysterowanie bedzie lepsze. Aczkolwiek nie tu widze przyczyne. Nigdy przy regeneracji nie wiadomo jak to bedzie potem pracowac. W czwartek koles z leona mi przytargal turbo od ARL ale mial tez turbo od innego jakiegoś auta po reneracji. No i wirnik chodzil duzo ciezej z oporami jak w takim gt1749VB a to duzo mniejsze turbo bylo.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Prośba o ocenę logów 1.9 ARL Słaby Dół
No szczególnie martwi mnie to iż są w przewodach ślady oleju. Odepnę EGR i sprawdzę jak będzie chodził. Jeśli to pomoże to można tak jeździć czy raczej jest to tylko sposób na sprawdzenie ?
Prośba o ocenę logów 1.9 ARL Słaby Dół
olej w dolocie ma byc. TO jest naturalne Zrozum to wreszcie. Idzie i z odmy i odrobina z turbiny. Ma tam IŚĆ.
Co do egr tak jak ci mowilem ja ci nie wierze ze zawor EGR jest na 100% zamkniety. Bo ma byc zamkniety nawet mechanicznie wciskajac go az grzybek sie zamknie. Wezyk ma byc odlaczony bo tez ci nie wierze ze elektrozaworek na 100% nie puszcz anawet odrobinke podcisnienia bo moze byc niesprawny do konca i bedzie otwieral egr odrobine. Odpinajac go i zaslepiajac mamy wtedy pewnosc ze erg nie sieje tu zamkentu. On tu nie jest do niczego potrzebny w tym aucie. Mozna go smialo wywalic nawet.
Co do egr tak jak ci mowilem ja ci nie wierze ze zawor EGR jest na 100% zamkniety. Bo ma byc zamkniety nawet mechanicznie wciskajac go az grzybek sie zamknie. Wezyk ma byc odlaczony bo tez ci nie wierze ze elektrozaworek na 100% nie puszcz anawet odrobinke podcisnienia bo moze byc niesprawny do konca i bedzie otwieral egr odrobine. Odpinajac go i zaslepiajac mamy wtedy pewnosc ze erg nie sieje tu zamkentu. On tu nie jest do niczego potrzebny w tym aucie. Mozna go smialo wywalic nawet.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Prośba o ocenę logów 1.9 ARL Słaby Dół
Odpiąłem wężyk z gruszki i zaślepiłem sobie śrubką wężyk. Nie poczułem zbytnio żadnej różnicy. Poniżej logi z odpiętym EGR.
Logi dynamiczne:
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_4a72P8.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Logi dynamiczne:
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_4a72P8.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Prośba o ocenę logów 1.9 ARL Słaby Dół
Problem rozwiązała wymiana turbiny oraz wymiana przepływomierza.
Zainteresowanym za pomoc
Zainteresowanym za pomoc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości