Sie oburzył. Ty ze skarbówki czy jakKolega z e-service sprzedaj sam kabel i prosze nie wmawiac ze jakis soft tez dorzuca bo to nei zgodne z prawem. Kable jak kabel jest to kabel do czego innego a ze moze owszem wspolpracowac zinnym softem to juz inna bajka.
Jak bedziesz prowadzil dzialalnosc gospodarcza i zrobia ci wjazd na firme i sprawdza z jakiego oprogramowania kozystasz to sie dowiesz po co jest sprzet legalny z licencja za 2230 zl z ADAKO. Dostaniesz kare ze 10 patykow i sie dowiesz. Winde tez bedziesz mial legal.
Wybór interfejsu diagnostycznego.
Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wybór interfejsu diagnostycznego.
Wybór interfejsu diagnostycznego.
a jak zajrzy skarbowka to po e-service zostanie tylko wspomnienie. Po co komus robic kolo piornika co??
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- jpatryk125
- Użytkownik
- Posty: 254
- Rejestracja: czw sty 06, 2011 19:20
- Lokalizacja: Kamienna Góra
Wybór interfejsu diagnostycznego.
Witam,
potrzebuję jakiś interfejs samodzielny, lub ew. współpracujący z laptopem do obsługi Golfa III '96 oraz bmw e46 '01.
Potrzebuję go właściwie jedynie do sprawdzania, czujników abs (najczęściej się psują).
Wiem, że można sprawdzać je omomierzem, ale mi się nie chce.
Potrzebuję tylko informacji który czujnik nawalił.
Co polecicie?
Oczywiście cena jak najniższa +/- 100zł
potrzebuję jakiś interfejs samodzielny, lub ew. współpracujący z laptopem do obsługi Golfa III '96 oraz bmw e46 '01.
Potrzebuję go właściwie jedynie do sprawdzania, czujników abs (najczęściej się psują).
Wiem, że można sprawdzać je omomierzem, ale mi się nie chce.
Potrzebuję tylko informacji który czujnik nawalił.
Co polecicie?
Oczywiście cena jak najniższa +/- 100zł
Wybór interfejsu diagnostycznego.
Witam.
Pany, są interfejsy na CH340(większość) i na FT232x. Czy przy golfach iv 2001 jest różnica między tymi układami? Czy obojętnie jaki kkl i będzie działać?
Chcę się tylko pobawić, a jak się znudzi to w kąt. Nie potrzebuję "kabla" za 100zł. No, ale chciałbym, żeby to chociaż raz zadziałało. Na jakimś innym forum czytałem, że ch340 nie nadają się, bo jest problem z połączeniem z autem, itd. Teraz sam nie wiem, czy brać najtańszy niebieski, czy jakieś droższe
Pozdro.
Pany, są interfejsy na CH340(większość) i na FT232x. Czy przy golfach iv 2001 jest różnica między tymi układami? Czy obojętnie jaki kkl i będzie działać?
Chcę się tylko pobawić, a jak się znudzi to w kąt. Nie potrzebuję "kabla" za 100zł. No, ale chciałbym, żeby to chociaż raz zadziałało. Na jakimś innym forum czytałem, że ch340 nie nadają się, bo jest problem z połączeniem z autem, itd. Teraz sam nie wiem, czy brać najtańszy niebieski, czy jakieś droższe
Pozdro.
-
- Forum Master
- Posty: 1381
- Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
- Lokalizacja: WOT
- Auto: Bora
- Silnik: ARL
Wybór interfejsu diagnostycznego.
Tak.Unit pisze: Czy obojętnie jaki kkl i będzie działać?
Wystarczy ci.Unit pisze: Teraz sam nie wiem, czy brać najtańszy niebiesk
Wybór interfejsu diagnostycznego.
Panowie mam kabelek od Viaken-a niebieski z mk4 się łączy a6 2,4 też natomiast mam problem połączyć się z audi a6 1,9tdi 2000r. klikne w silnik wywala jakiś błąd pokauje się nr błędu i program zawiesza, czy może ktoś coś doradzić co zrobić miał ktoś taki przypadek ?? proszę o pomoc. Powiem że ustawiałem już opóźnienie portu na 12ms i też nic
Wybór interfejsu diagnostycznego.
Witam.
Potrzebuje interfejs z VCDS-em ktory bedzie smigac z Golfem mk7 listopad 2012r.
Podpowiedzcie koledzy gdzie lub od kogo mozna kupic w/w komplecik. Dzieki z gory za info.
Potrzebuje interfejs z VCDS-em ktory bedzie smigac z Golfem mk7 listopad 2012r.
Podpowiedzcie koledzy gdzie lub od kogo mozna kupic w/w komplecik. Dzieki z gory za info.
-
- Forum Master
- Posty: 1381
- Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
- Lokalizacja: WOT
- Auto: Bora
- Silnik: ARL
Wybór interfejsu diagnostycznego.
Jak oryginał to Adako,klony e-service lub bezpośrednio od skośnookich.kurekpit pisze:Potrzebuje interfejs z VCDS-em ktory bedzie smigac z Golfem mk7 listopad 2012r.
Podpowiedzcie koledzy gdzie lub od kogo mozna kupic w/w komplecik.
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
Wybór interfejsu diagnostycznego.
Witam mam vag com 409 ,pokazuje mi na kompie ze jest pelna wersja Fully Registered/Activated ,ale jako podlacze do auta kabel KKL to juz pelnej wersji niema ,nie wiem czy nie zostala uaktualniona jak podlaczylem do passat b5 i czy to ma jakies znaczenie raczej nie powinno miec. Nie wiem co jest nie tak
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
Wybór interfejsu diagnostycznego.
nie wiem bo to szwagier instalowwał ,ale chyba tak ,robione chyba bylo jak na filmiku gosciu pokazuje jak mozna przejsc do pelnej wersji na yutube,a mozna to sprawdzic jakos czy jest z krakowana czy nie
Wybór interfejsu diagnostycznego.
Tak to co podales ze registred activited. Pali sie na zielono. Z tym ze czemu wszyscy tak uparcie ida w ta wersje 409 jak sie mowi ze 3.11.2 jest stabilna i niezawodna.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
Wybór interfejsu diagnostycznego.
gdzie mozna ja ściągnąć wersje 3.11.2 ,mam jeszce cos takiedo VCDS-Lite ,ale nie pelna wersja.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości