mojego golfika dopadł znowu problem z turbo, 3 lata temu czyściłem turbo - zapieczone kierownice.
W między czasie wymieniony przepływomierz oraz czujnik doładowania. Niestety ale czyszczenie starej przepływki nie pomogło, obecnie siedzi Bosch jak na pierwszy montaż.
Teraz auto wpada za każdym razem w tryb serwisowy przy ok 3500 obrotów.
Wrzucam logi do oceny, oraz poprosiłbym o zerknięcie na wszystkie logi, bo zastanawiam się czy przepływka działa już prawidłowo oraz czy EGR nie wymaga czyszczenia ewentualnie nie rzucą się inne problemy które uzdrowią autko
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Wydaje mi się że auto ciągnie ciut gorzej niż wcześniej. Przy wymianie przepływki sprawdzałem szczelność dolotu i wygląda dobrze.
Statyczne:
http://vaglog.pl/log_277843.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_277844.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_277845.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Statyczne / tryb BS
http://vaglog.pl/log_277847.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_277846.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dynamiczne:
http://vaglog.pl/log_277848.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_277849.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Z góry dzięki za poświęcony czas i pomoc!000564 - Regulacja ciśnienia doładowania: przekroczona górna granica regulacji
P0234 - 000 - -
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Przebieg: 174835 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2000.00.00
Czas: 14:15:03
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 3654 /min
Prędkość: 91.0 km/h
Obciążenie: 100.0 %
Napięcie: 14.14 V
Bity binarnie: 00001000
Ciśnienie rzecz.: 1978.8 mbar
Ciśnienie rzecz.: 2366.4 mbar
Kody gotowości: 0 0 0 0 1
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)