Brak mocy do 2300 obrotów - logi

Wszelakie info dotyczące diagnostyki,takie jak np.oceny logów itp.

Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

eopz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt lip 15, 2016 20:35

Brak mocy do 2300 obrotów - logi

Post autor: eopz » śr lip 20, 2016 07:13

Mój poprzedni temat poszedł do zsypu więc zamieszczam jeszcze raz z poprawionymi logami.

Mój MK4 1,9 TDI ASZ (2002 rok, 270 tyś przebieg) brakuje mocy z dołu tzn. do około 2200-2300 obrotów słabo ciągnie, później dostaje strzał i jedzie, ale ogólnie mam wrażenie, że ogólnie brakuje mocy. Turbosprężarka po regeneracji gdyż urwał się kawałek aluminium z rury dolotowej filtr powietrza -> turbo i zrobił kuku. Po tej awarii dokulałem się do warsztatu, żeby zregenerować turbo. Samochód straaaasznie dymił tak, że ludzie trąbili na mnie, a na przystankach machali :crazy: Robione w Katowicach w miejscu gdzie znam kilka osób, które tam robiły i wszyscy zadowoleni. Byłem u nich sprawdzili swoją robotę, montaż i twierdzą, że są pewni, a teraz to mają urlop i zostałem z mułem. Ogólnie mam wrażenie, że mocy brakowało już przed awarią, ale było lepiej
Czego szukać? Przepływomierz? N75 i podciśnienie? EGR? szczelność dolotu? Poradzcie coś...poniżej banda logów

Basic Settings
Grupa 003 http://vaglog.pl/log_270775.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 011 http://vaglog.pl/log_270774.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 000 http://vaglog.pl/log_270773.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Statyczne
Grupa 000, 001, 003 http://vaglog.pl/log_270777.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 004, 007, 013 http://vaglog.pl/log_270776.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 014, 018, 023 http://vaglog.pl/log_270778.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Dynamiczne
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_271239.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_271238.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_271240.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 008: http://vaglog.pl/log_271235.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 010: http://vaglog.pl/log_271236.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_271237.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Grupa 001, 004: http://vaglog.pl/log_271241.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_271242.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 010, 011: http://vaglog.pl/log_271244.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_271243.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Brak mocy do 2300 obrotów - logi

Post autor: italiano_83 » śr sie 03, 2016 16:17

Zacznij od sprawdzenia układu podciśnienia przydał by się vacumetr do sprawdzenia tego co daje pompa i ile jest podciśnienia za n75.
Przepływomierz też już niedomaga, zaniża wskazania. Jest też problem z płynnym wysterowaniem ciśnienia doładowania, pewnie podwiesza się geometria - może tuż przed max zamknięciem kierownic i stąd to niedoładowania z dołu :?


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Diagnostyka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości