Potrzebuje pomocy turbo po regeneracji b5fl avf
Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Potrzebuje pomocy turbo po regeneracji b5fl avf
Witam
moje turbo wystrzeliło przy prędkości 140km/h miałem wtedy koło 4tys obrotów, oberwał się wirnik zassało 1l oleju z silnika , następstwem było czyszczenie układu dolotowego wydechowego i niestety regeneracja turbo - na starej turbinie było wszystko ok auto jest po programie jest więc mocy turbo ma co robić auto pracuje u mnie w pełnym zakresie obrotów
Jak wsadzili zregenerowaną turbinkę około 2 tys km jeździłem delikatnie jak zalecali i nie wyczułem problemu teraz mam około 4 tys km przejechane i cały czas ten sam problem - dymienie na biało już praktycznie nie występuje więc olej z wydechu wypalił się
Najgorsze to to że mam wyraźnie słabszy dolny zakres obrotów tak do 2 tys wciskam gaz a uto bardzo wolno się rozpędza nie ma tej płynności jak kiedyś jak dojedzie to 2 tys to dostaje ogromny kop mocy że potrafi zamielić kołami i nie wiem co jest grane
http://vaglog.pl/log_230753.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_230754.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_230755.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_230751.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_230752.html" onclick="window.open(this.href);return false;
moje turbo wystrzeliło przy prędkości 140km/h miałem wtedy koło 4tys obrotów, oberwał się wirnik zassało 1l oleju z silnika , następstwem było czyszczenie układu dolotowego wydechowego i niestety regeneracja turbo - na starej turbinie było wszystko ok auto jest po programie jest więc mocy turbo ma co robić auto pracuje u mnie w pełnym zakresie obrotów
Jak wsadzili zregenerowaną turbinkę około 2 tys km jeździłem delikatnie jak zalecali i nie wyczułem problemu teraz mam około 4 tys km przejechane i cały czas ten sam problem - dymienie na biało już praktycznie nie występuje więc olej z wydechu wypalił się
Najgorsze to to że mam wyraźnie słabszy dolny zakres obrotów tak do 2 tys wciskam gaz a uto bardzo wolno się rozpędza nie ma tej płynności jak kiedyś jak dojedzie to 2 tys to dostaje ogromny kop mocy że potrafi zamielić kołami i nie wiem co jest grane
http://vaglog.pl/log_230753.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_230754.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_230755.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_230751.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_230752.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Potrzebuje pomocy turbo po regeneracji b5fl avf
soft to nie wiem kto ci to robil ale odważnie doladowanie zorbil jak na to turbo. Wstaje nienajgorzej ale mimo to jest jakis problem z wysterowaniem. nei na tyle duzy by wywalalo blad ale przeladowuje ci caly czas odrobine. JA bym rozebral suszare i lopatki geometrii na stole z papierkiem sciernym delikatnie przeszlifowal i tak samo pierscien na muszli goracej. Skrec jeszcze sobie sztange o obrót czyli skróć po tej czynnosci. Powinno lepiejwstawac z dolu i nei bedzie przeladowywac. Ja ostatnio w passku B5 czyscilem geo ale w AVB i jak przeladowywalo turbo tez masakrycznie - do konca MAP'a tak po czyszczeniu i szlifnieciu lopatek odchylka najwieksza w dynamicznym logu to 10 mBarów.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Potrzebuje pomocy turbo po regeneracji b5fl avf
dziękuje za info ale turbo jest całkowicie po regeneracji czyszczeniu urwał się wirnik więc wszystko było robione , uważasz że potrzebuje jeszcze docierania papierem ?
czyli poluzować nakrętkę kontrującą na gruszce i o obrót ją skrócić ? gruszka też jest wymieniona na nową nie wiem czemu to zrobili
czyli za mocny program mam zrobiony ? dla tej turbiny ?
a czym spowodowane jest to gwałtowne uderzenie mocy przy 2 tys obrotów ? od dołu słabo a potem wielki wystrzał - a czy w bloku 004 widzisz coś niepokojącego kolega mi mówi że tam jest wszystko w cały świat ?
czyli poluzować nakrętkę kontrującą na gruszce i o obrót ją skrócić ? gruszka też jest wymieniona na nową nie wiem czemu to zrobili
czyli za mocny program mam zrobiony ? dla tej turbiny ?
a czym spowodowane jest to gwałtowne uderzenie mocy przy 2 tys obrotów ? od dołu słabo a potem wielki wystrzał - a czy w bloku 004 widzisz coś niepokojącego kolega mi mówi że tam jest wszystko w cały świat ?
Potrzebuje pomocy turbo po regeneracji b5fl avf
To czemu przeladowuje ci ta suszara?? No chyba ze N75 ale nie sadze, ewentualnie gruszka ale to tez nei wyglada na to. To co oni tam robią to powiem ci tylko tyle co tu powtarzane jest wiecznie. Po co wysyla sie do tej reganeracji gruszke. Potrzebny im ten element tam?? Nie a jak zawsze tam majstrują i kreca dlugoscia sztangi. Zrob tak jak mowie. Pryz okazji wytargania suszary ta gruszke tez przeropuj.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Potrzebuje pomocy turbo po regeneracji b5fl avf
a skracanie długości to w którą stronę kręcić ?
ktos mi kiedyś powiedział że po programie turbo za mocno daje, znaczy że program za mocny do turbo możliwe ?
ktos mi kiedyś powiedział że po programie turbo za mocno daje, znaczy że program za mocny do turbo możliwe ?
Potrzebuje pomocy turbo po regeneracji b5fl avf
jutro skrócę sztangę i zorbie nowe logi zobaczymy czy pomoże - jak nie wyjmę turbinę
jęsli ktoś ma jeszcze jakieś uwagi proszę o informację
jęsli ktoś ma jeszcze jakieś uwagi proszę o informację
Potrzebuje pomocy turbo po regeneracji b5fl avf
Zastanów się czy nie utracisz gwarancji na to regenerowane turbo jak zaczniesz regulować długość sztangi samemu. Na Twoim miejscu skontaktowałbym się z zakładem regenerującym, przesyłając im log 011 i zwrócił się do nich z reklamacją.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości