Wybór interfejsu diagnostycznego.

Wszelakie info dotyczące diagnostyki,takie jak np.oceny logów itp.

Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kameh1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw sty 17, 2008 11:50
Lokalizacja: Gruszów
Kontakt:

Wybór interfejsu diagnostycznego - Regulamin tematu czytaj !

Post autor: kameh1 » pt lip 19, 2013 18:25

Witam zastanawiam się nad skanerem tego typu http://viaken.pl/pl/skaner-v-scan-vag50 ... owosc.html" onclick="window.open(this.href);return false;
W domu są póki co dwa VW Golf 4 1.6 AKL (1997) oraz VW Jetta BXE (2006) kwota jaką dysponuję to ok 400 zł. Potrzebuję podstawową funkcjonalność możliwość diagnostyki, adaptacji i wszystko to co robiłem na Moim KKL-u :)



Skrzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1520
Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
Lokalizacja: Wilno
Auto: Bora kombi Highline
Silnik: ARL

Wybór interfejsu diagnostycznego,jaki chipset expr.card->rs2

Post autor: Skrzak » ndz lip 21, 2013 21:05

- MKIV Variant
- 2002
- zakupiłem już czarny kabelek OBDII - RS232 a, że lapek jest z dzisiejszych czasów i nie ma rs232 to spróbowałem epresscard - rs232 (unitek na jakimś chipsecie PL coś tam). Coś tam niby działa ale jako wirtualny port a słyszałem że są takie, które widziane są jako fizyczne porty com. Obiło mi się coś o uszy, że tylko niektóre chipsety tych kart express do rs232 działają dobrze z fejsami do vagów. Oprócz tego mam też ten najtańszy niebieski chiński na usb ale to chyba pomyłka.
- Zależy mi na standardowym minimum - moduł comfortu (adaptacja pilotów), sprawdzanie błędów itp.
Pytania:
1. jaki chipset, i którzy producenci stosują działające z VAG chipsety expresscard do rs232
2. Czy ktoś ma doświadczenia z taką sytuacją, jak moja? Zaznaczam, że wszystko mi działa i ten kabel z tą kartą Expr.C. łączy się np z modułem silnika ale nie łączy się z modułem komfortu, na którym mi najbardziej zależy. Mianowicie na lapku postawiony OS X (hackintosh), w wirtual boksie odpalony win xp - i do tego właśnie karta EC do RS232? Zaznaczam, że próbowałem przez VW TOOL (wogóle się nie łączy), VAG COM 3.11, 4.09 i vcds-lite łączą się tylko z silnikiem, abs i to wszystko.



Awatar użytkownika
kuba491
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: sob cze 04, 2011 09:39
Lokalizacja: LTM

Wybór interfejsu diagnostycznego - Regulamin tematu czytaj !

Post autor: kuba491 » ndz lip 28, 2013 11:32

Witam. Potrzebuję VAG do golfa IV 98r alh. Chce sprawdzić abs bo świeci mi kontrolka ale też żeby można było diagnozować inne błędy w przyszłości.
Cena to max 60zł. Znalazłem coś takiego na allegro: http://allegro.pl/interfejs-vag-usb-kkl ... 63899.html
Ojciec ma też Passata b4 94r i fanie by było gdyby to pasowało i do jego samochodu (wejście chyba takie same).
Jak jest coś tańszego a także dobry sprzęt to dajcie namiary na allegro/sklep.



Awatar użytkownika
killerx
20vT
20vT
Posty: 694
Rejestracja: sob wrz 24, 2011 08:48
Lokalizacja: PL

Re: Wybór interfejsu diagnostycznego - Regulamin tematu czyt

Post autor: killerx » pn lip 29, 2013 09:47

1. Każdy użytkownik jest zobowiązany podać następujące dane podczas zakładania tematu.
- Audi A4 B7 2.0 TDI PD BRD,
- 2008r,
- Interfejs miałby służyć głównie na własny użytek, odczyt i kasowanie błędów, ogólna diagnostyka podzespołów, wykonywanie testów podzespołów wykonawczych, kodowanie itp,
- do 1500zł,

2. Pytania mają być zwięzłe i przemyślane - nie tworzymy tasiemca, zanim założysz nowy post dokładnie przemyśl wszystko o co chcesz zapytać - najlepiej pytania wypunktuj

1. Głównie moje pytanie dotyczy jaki model, jakie urządzenie spełni moje oczekiwania i jest godne polecenia,


MK4 1.9 AHF: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=477772" onclick="window.open(this.href);return false;
MK4 VR6: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=520019" onclick="window.open(this.href);return false;
S3 8L: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=609771" onclick="window.open(this.href);return false;

m1m
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pt wrz 13, 2013 17:56

Re: Wybór interfejsu diagnostycznego - Regulamin tematu czyt

Post autor: m1m » pt wrz 13, 2013 18:14

Golf IV 1.9 SDI, rocznik 2000
Chcę mieć dostęp do funkcji diagnostycznych, zakodować kluczyk, ustawić automatyczne włączanie świateł przy włączeniu zapłonu.
Cena max 150zł

1. Proszę o pomoc w wyborze interfejsu (najlepiej z ofert na allegro)
2. Czym różnią się interfejsy np KKL (50zł) i K+CAN (120zł)?



dzazga
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: pn mar 22, 2010 22:01
Lokalizacja: legionowo
Kontakt:

Wybór interfejsu diagnostycznego - Regulamin tematu czytaj !

Post autor: dzazga » pn wrz 23, 2013 22:46

Witam, posiadam kabel ELM 327, koszt około 70zł.
Moje auto to Golf MK4 1.6 16V ATN 2000r.
Chciałbym sie dowiedzieć co bede w stanie zrobic z pomoca tego interfejsu i jakiego oprogramowania najlepiej użyć, dodam ze próbowałem juz kilka razy ale nie jestm w stanie sie połączyc. :-(


https://t.me/pump_upp

dawid199099
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz paź 02, 2011 12:50

Wybór interfejsu diagnostycznego - Regulamin tematu czytaj !

Post autor: dawid199099 » śr paź 09, 2013 13:48

Witam

-Vw Golf III 1.9 TDI AFN 96r.

Mam zamiar kupic kabelek na usb do diagnozy mojego autka:

Pytanie nr 1 jaki intefrejs na usb polecacie do 100 zł ?

Pytanie nr 2 czy interfejsy na bluetooth spisuja się do diagnostyki oraz co ew. polecacie do 100 zły ?

Pytanie nr 3 czy programy do diagnozy na androida są cos warte ?

Szczerze coś na bluetooth bylo by lepsza opcja z tego powodu ze moj laptop ma uszkodzona matryce i musial bym kombinowac z podlaczeniem monitora z stacjonarki lub cos w ten deseń



MarianSŁW
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: sob kwie 24, 2010 21:55
Lokalizacja: SŁW (MMZ)
Kontakt:

Problem z połączeniem VAG K+CAN

Post autor: MarianSŁW » czw paź 17, 2013 20:47

Witam
Kupiłem sobie kabel Vag k-can i nie mogę się połączyć poprzez program VAG K+CAN COMMANDER. Program cały czas robi kolejne próby połączenia i non stop jest komunikat don't responsing.
Wyłączyłem antywirusa, skonfigurowałem porty wydaje mi sie że dobrze i cały czas to samo.
Wcześniej miałem zwykły kabel VAG KKL i łączyłem sie przez VAG COM, Polski Vag i VW Tools i wszystko było ok. Teraz nawet przez ten kabel nie mogę sie połączyć. Co sie mogło stać?



Mlatek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr paź 23, 2013 13:26
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Wybór interfejsu diagnostycznego - Regulamin tematu czytaj !

Post autor: Mlatek » czw paź 24, 2013 21:41

Witam. Otóz dostalem kabel obd2 od kolegi do podłaczenia z moim autkiem VW bora. Niestety nie dostalem do niego sterow płyty sam kabel postanowiłem sciagnac polski vag 4.9 zainstalowalem lecz przy konfiguracji z kablem nie czyta sterow :\ w menadzer urzadzen pisze ze nazwa to "ATM FLASH" czy cos takiego nie mam pojecia jak dalej zkonfigurowac to z komputerem.Poprostu nie wiem jak sie kabel nazywa i nie moge znalesc odpowiednich sterownikow do interfejsu, zauważyłem tez ze nie mam zakładki "porty(com i lpt) w menadzer urzadzen. Mam laptop Windows xp. Jezeli nie ten dział prosze o przeniesienie lub pomoc na priv z gory dziekuje.

Link=http://imageshack.us/photo/my-images/802/7pvg.jpg/



marekzolnowski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz paź 27, 2013 22:14

Wybór interfejsu diagnostycznego - Regulamin tematu czytaj !

Post autor: marekzolnowski » ndz paź 27, 2013 22:40

Witam Wszystkich
Kupiłem GolfIV 2001r. 1,9 TDI niby z silnikiem 110 koni ASV. Przy wymianie rozrządu okazało się, że na silniku wybity jest model ALH. Zrobiłem zrzut ekranu z logowania VAG-COM. Czy na tej podstawie można stwierdzić czy to faktycznie jest 110 konny silnik czy tylko 90. Bardzo proszę o pomoc




Obrazek



lufa79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn lut 01, 2010 21:50
Lokalizacja: małopolska

OBD2 NIE DZIAŁA

Post autor: lufa79 » pt lis 01, 2013 21:05

Na wstępie przepraszam bo nie wiem czy temat jest w dobrym dziale.
Mam golfa 3 1.9 tdi 1Z i wejście diagnostyczne OBD 2 przez które nie dam rady połączyć się z komputerem (rocznik auta 1994). W gnieździe diagnostycznym miałem napięcie ale nie dało się połączyć z komputerem. Auto oddałem do elektryka. Podłączył linię K bezpośrednio w komputer bo rzekomo nie było wogóle wyjścia na 61 pinie do diagnostyki. Ale nadał nie da się połączyć z komputerem. Elektryk stwierdził ze ten komputer jest bez możliwości diagnozowania. Koledzy pomóżcie - przeciez to niemożliwe zeby 1.9 tdi z masą elektryki był bez diagnozy.Może ktos z Was mi doradzi jak mam te kable podpiąc pod ten komputer zeby zrobić sobie to wejście OBD 2 bo elektryk chyba mnie zrobił w konia. Z góry dziękuję za odpowiedzi i pomoc.



Awatar użytkownika
kabello
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt sty 08, 2013 08:37

Wybór interfejsu diagnostycznego - Regulamin tematu czytaj !

Post autor: kabello » wt lis 26, 2013 08:41

- vw Golf IV 1.9 TDI [ATD]
- 2003 r.
- kasowanie prostych błędów, kodowanie nowego kluczyka (mam PIN), diagnostyka podstawowych parametrów pracy silnika
- 100zł



Awatar użytkownika
sulekmk4
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: pt sie 09, 2013 00:41
Lokalizacja: CGR

Wybór interfejsu diagnostycznego - Regulamin tematu czytaj !

Post autor: sulekmk4 » czw gru 12, 2013 21:38

1.
- VW Golf 1.6 AKL
- 2000r
- kasowanie za pomocą sprzętu prostych błędów takich jak błąd poduszki,podstawowa diagnostyka auta
- 100zł

2.
Czy jeśli pobiorę VAG z internetu,a kabel kupię z allegro to wszystko będzie poprawnie działać ?


Obrazek
Obrazek

sebu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: śr gru 09, 2009 19:44
Lokalizacja: zielonka

Re: Wybór interfejsu diagnostycznego - Regulamin tematu czyt

Post autor: sebu » sob gru 28, 2013 19:13

sulekmk4 pisze:1.
- VW Golf 1.6 AKL
- 2000r
- kasowanie za pomocą sprzętu prostych błędów takich jak błąd poduszki,podstawowa diagnostyka auta
- 100zł

2.
Czy jeśli pobiorę VAG z internetu,a kabel kupię z allegro to wszystko będzie poprawnie działać ?
2)
Ja tak zrobiłem i u mnie wszystko OK.
Mój kabelek to 409.1 KKL
http://allegro.pl/kabel-diagnostyczny-v ... 78023.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Działa z programem Polski Vag 4.9 oraz Vag-Com Pl.
Ściągnięte z netu.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podania przyczyny.
octavia 110 km
sprzęgło od G 60 miękka jazda
REGULAMIN CZASAMI SKŁANIA DO REFLEKSJI.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Diagnostyka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości