Strona 1 z 1

corrado przegub wewnętrzny/półoś

: pn maja 23, 2016 22:02
autor: _Chudy_
Siemka
Pacjent to corrado w oryginale vr6 jednak silnik zmieniony na 2.8 24v z mk4 i skrzynia od v5. Półosie pozostały orygialne od vr6. Przed finalnym obniżeniem (gwint w połowie zakresu) nie było żadnego problemu. Zdarzało się tylko, że przy mocnym przyspieszeniu na 2 biegu słychać było pojedyncze stuknięcie z okolic lewej strony od kierowcy. Wczoraj po skręceniu gwintu na maxa w dół, założeniu letnich kół i po skręceniu kołami na podwórku coś zaczęło chrobotać przy wysprzęglaniu. Później okazało się, że półoś z lewej strony jest luźna. Po jej wyjęciu wysypały się kulki z przegubu wewnętrznego. Jak myślicie czy to może być tylko przegub czy też po mocniejszym obniżeniu półoś może być teraz za krótka i będzie wypadać :?: Dodam jeszcze, że poprzedni właściciel miał gwint ustawiony 3cm wyżej i nie było żadnych problemów.
Z góry dzięki za pomoc i odpowiedzi.
Pozdr ;)