Strona 1 z 1

Obniżenie mojego mkIV

: śr lut 17, 2016 12:49
autor: Sobier
Witam, kupiłem ostatnimi czasu sprężyny H&R -30 standardowo do TDI
co z czego wyszło tył usiadł -40 a przód -70
dołożyłem też rozpórkę od audi tt, powiem że na codzień jeździ się świetnie, ale jeśli chodzi o większe dziury i wyjazd do drugiego miasta ( strasznie nie równa) to jazda zmienia się na jedno wielkie bujanko trochę się cykam o przód, że tak nisko siedzi i teraz pytanie co zastosować?
-zmiana spręży na inne? (jakie)
- gumy w sprężyny ?
- podniesienie silnika?
przesyłam zdjęcie dla podglądu stoi na stalówkach jak to zimą
Obrazek[/URL]

Obniżenie mojego mkIV

: czw lut 18, 2016 23:09
autor: pasażer
Sobier, przy takiej wysokości to zainwestował bym w solidną osłonę pod silnik.
Poczytaj posty Penny1 > http://www.www.leonclub.pl/forum/viewto ... 1a#p455652" onclick="window.open(this.href);return false;

Obniżenie mojego mkIV

: czw lut 18, 2016 23:21
autor: Sobier
pasażer
no właśnie też nad tym myślałem, ale czy nie lepiej jak samochód jest ustawiony równo, a nie przód niżej, a tył wyżej? dlatego mnie to zastanawia bo w swoim pasku b6 ( wersja pod zamówienie 2010r), mam komplet od nowości obniżony nie pamiętam już o ile, ale chyba -40 i wszystko jest równo i dożo bardziej przyjemniejsza jazda etc. a zawieszenia tu i tu są stalowe. Bo jeśli chodzi o wygląd to z przodu jest tzw. gleba co mi sie podoba (nie jest to air, ale gra gitara).
większość osłon co znalazłem czy na allegro czy olx, to samoruby i wiekszosć jest do 1.6 / 1.8 . co do "podniesienia przodu chociaż ten 1-2cm, jest jakaś opcja?

Obniżenie mojego mkIV

: czw lut 18, 2016 23:34
autor: pasażer
Sobier, co do podniesienia przodu to nie wiem.
Chłopaki tu pisali, że sami osłony robili > viewtopic.php?f=142&t=498954" onclick="window.open(this.href);return false;

-70 to dużo zszedł, a mierzyłeś w stosunku do tych, na których wcześniej był, tj. po latach już ułożonych. Producent (tak myślę) podaje zakres obniżenia w stosunku do fabrycznych - nowych sprężyn. Reasumując jako, że auto nie jest nowe, to przód usiadł Ci ciut jeszcze więcej niż -70. H&R ile deklaruje?
A jakie masz amory? Może w nich przyczyna?
Obecnie sam zgłębiam temat co w swoim vw zamontować.

Obniżenie mojego mkIV

: czw lut 18, 2016 23:40
autor: Sobier
pasażer , no było opisane -30, a tył siadł -40, a przód - 70, w deklaracji jest -30 do -37,5

Obniżenie mojego mkIV

: pt lut 19, 2016 00:21
autor: pasażer
Sobier, podaj nr katalogowy tych sprężyn. Może ktoś tu takie ma i oceni.
Napisz też jakie masz amortyzatory.

Osobiście celuję w sprężyny Eibach Pro-Kit (do kompletu z moimi B4 (nie sport) lub będą Ultra SR). Teraz też czytam pochlebne opinie o sprężynach BETATEC - ale gdzie je kupić? Ja założyłem, że ma być max -30mm. Czasem, ze starych zapasów magazynowych, widziałem na aukcjach nowe, zielone Weitec w fajnej cenie lecz dla mnie już trochę za nisko.

Obniżenie mojego mkIV

: pt lut 19, 2016 00:35
autor: Sobier
pasażer ja tak samo nie chciałem więcej niz -30, znajomi z grupy polecali vogtlanda że bardzo wygodny jak na sprężyny o zwiększonej twardości, ale zaczynały sie od -35 i ceny używek zaczynały się od 500 a nowych jakoś nigdzie nie mogłem dostać. Jak mi sie uda zczytac numer to podeślę, ale co mi po tym, jak samochodu używam na codzień i ten przód jest za nisko. Skąd wybrać te 1-2cm w górę

Obniżenie mojego mkIV

: pn lut 22, 2016 20:00
autor: Sobier
może ktoś ma doświadczenie- czy można zamontować może sprężyny od benzyniaka np? czy wtedy też usiądzie (ile) i czy to dobra, czy wręcz głupia opcja? :okej:

: wt lut 23, 2016 19:27
autor: pasażer
Sobier, chyba już sam sobie odpowiedziałeś.

Zamiast kombinować z używkami drogich firm - wyeksploatowanymi tudzież nie do końca pod model/ciężar auta - kup coś z niższej półki, z mniejszą kasą wydaną na reklamę (nie zawsze gorsze), a dedykowane pod Twoje auto.

Jak znajdę o właściwym numerze Lesjöfors to takie będą. Jak nie, to nie wykluczam stali z Lublina > D&D > http://20616.pl.all.biz/" onclick="window.open(this.href);return false;

katalog > http://www.lesjofors-automotive.com/spr ... alogue.asp" onclick="window.open(this.href);return false;

p.