MTS Technik, czy to faktycznie takie jednorazowe?

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

von AreS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob paź 19, 2013 03:05
Lokalizacja: Racibórz

MTS Technik, czy to faktycznie takie jednorazowe?

Post autor: von AreS » sob cze 27, 2015 09:45

Witajcie,
mam w moim golfie mk4 gwint marki MTS technik. Gwint ma ok. 2 lata, a od pół roku jestem jego użytkownikiem (był już w samochodzie). Przy kupnie amorki po 70% przód, tył były do wymiany. Wymieniłem i jeździłem pół roku... Padł prawy przód, wymieniłem tylko prawy (trafiło w miesiąc opłacenia OC, przeglądu i wymiany kpl. sprzęgła). Ostatnio patrze i ten amor ma już 68% :otepienie: Tył ok. 63%. Od 2 dni słyszę stuki lewego przodu, amor już się lekko poci = czyli wymiana. Zastanawia mnie czy te MTS'y są rzeczywiście takiej wątpliwej jakości? Czy może mam coś nie tak z zawieszeniem? Być może błędem było kupno jednego przedniego amorka, lecz innego wyjścia wtedy nie miałem. Jeżdżę na feldze 18' 8j z oponą 205/225/40 i jest strasznie twardo, gwint zamiast wybierać nierówności, to trzaska jak taczka :panna:

Druga sprawa, mając z tyłu MTS'a, mogę z przodu wrzucić coś innego producenta np. KW. Koni, Weitec itp?


Jak tak dalej pójdzie to wróce do zwykłego obnizenia na sprężynach :ass:



szameut
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: ndz sie 31, 2014 21:52

Re: MTS Technik, czy to faktycznie takie jednorazowe?

Post autor: szameut » sob cze 27, 2015 15:54

Napewno bylo bledem kupienie 1 amorka przy takim zawieszeniu poniewaz mogl miec on inna charakterystyke pracy ;) a co do MTS to calkiem trzymaja sie ich gwinty (jeszcze jak je posmarujesz smarem miedzianym). A co do drugiego pytania to staraj sie miec na jednej osi to samo zawieszenie ;)

Wysłane z mojego Moto G przy użyciu Tapatalka



von AreS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob paź 19, 2013 03:05
Lokalizacja: Racibórz

MTS Technik, czy to faktycznie takie jednorazowe?

Post autor: von AreS » sob cze 27, 2015 16:40

Na jednej osi wiadomo, tył zostaje MTS na ten moment.

Czyli prawdopodobnie tą zmianą wykończyłem sobie drugi amor ? :banghead:



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

MTS Technik, czy to faktycznie takie jednorazowe?

Post autor: MAPET » pn cze 29, 2015 23:06

nie sprawdza sie gwintow na stacjach diagnostycznych! bo czesto glupoty pokaze!


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

von AreS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob paź 19, 2013 03:05
Lokalizacja: Racibórz

MTS Technik, czy to faktycznie takie jednorazowe?

Post autor: von AreS » wt cze 30, 2015 09:35

Tylko pocący sie amortyzator to juz nie głupota :ass:



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

MTS Technik, czy to faktycznie takie jednorazowe?

Post autor: MAPET » wt cze 30, 2015 11:23

no nie tylko ze taki pocacy sie amor moze byc w kazdej marce np w gwincie ST ostatnio mialem po 3 tygodniach od zalozenia a gwint kosztuje 3000+ wiec nie ma tak ze cos co wiecej kosztuje to jest 100% pewnosci


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości