Strona 1 z 1
					
				Regulacja Gwintu
				: sob lis 22, 2014 23:38
				autor: bongo1122
				Witam, posiadam takie Gwinty i moje pytanie, bo pierwszy raz zakładam takie zawieszenie który jest prawidłowo skręcony żeby było nisko ??
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/707 ... 0d31f.html" onclick="window.open(this.href);return false;
 
			 
			
					
				Regulacja Gwintu
				: ndz lis 23, 2014 16:19
				autor: kolak6
				ten czerwony,im nizej nakretka tym nizej auto
			 
			
					
				Regulacja Gwintu
				: wt lis 25, 2014 15:10
				autor: MAPET
				potiwerdzam.. im nizej nakretka tym nizej auto
			 
			
					
				Regulacja Gwintu
				: wt gru 02, 2014 23:02
				autor: Ciapollo
				Panowie, to i ja się podepnę pod temat. 
Posiadam taki gwint jak poniżej. Czy w nim ta zasada jest ta sama ja u kolegi wyżej? 
Im niżej nakrętka, tym niżej auto? 

 
			 
			
					
				Regulacja Gwintu
				: wt gru 02, 2014 23:42
				autor: MAPET
				no taka sama..
ale logiczne ze jak regulacje masz odwrotnie to krecisz nakretka w gore...
nie wiem co tu jest niezrozumiale i czemu pytacie... przeciez logika na to wskazuje...
przyblizajac belke do budy czy wahacz do budy obnizasz auto bo zmniejszasz odelglosc a co za tym idzie odleglosc kola do blotnika...
zawsze mnie dziwily takie pytania 

 wystarczy pomyslec panowie...
 
			 
			
					
				Regulacja Gwintu
				: śr gru 03, 2014 01:18
				autor: Ciapollo
				Już tłumaczę dlaczego padło to pytanie. 
Na logikę to jest jedyna słuszna opcja, ale podczas rozmowy z jednym gościem usłyszałem następujące słowa
"Skręca się go do góry, bo im ciaśniej sprężynę zepniemy, tym robi się sztywniejsza i będzie niżej". 
Zacząłem wątpić, więc po prostu wolałem zapytać 

.
 
			 
			
					
				Regulacja Gwintu
				: czw gru 04, 2014 10:51
				autor: MAPET
				no to sie nie pyta takich speców tylko sie mysli 

co ma sztywnosc sprezyny do jej dlugosci 

?
to by bylo nielogiczne jesli cos skracasz zeby sie wydluzalo 

 
			 
			
					
				Regulacja Gwintu
				: śr gru 10, 2014 21:48
				autor: Forzajuve
				koledzy ja się bawiłem nakrętkami i też myślałem że jak nakrętka będzie skręcana na dół to auto będzie niżej i tu zonk,trzeba było nakrętkę kręcić do góry i helper się ściskał i dopiero wtedy jetta szła w dół
podsumowując nakrętka do góry auto jest niżej
pozdro
			 
			
					
				Regulacja Gwintu
				: śr gru 10, 2014 22:47
				autor: MAPET
				bzdury opowiadasz! jest to niemozliwe!
			 
			
					
				Regulacja Gwintu
				: ndz gru 21, 2014 21:09
				autor: Forzajuve
				Sorry za zamieszanie ale masz racje,pomyliłem się 

  bo jak zmieniałem koła to ustawiałem gwint żeby spasować i żeczywiście jak nakrętka idzie do góry to auto też idzie do góry:)