[MK4]KW V1 a odboje

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
rombinik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pn gru 12, 2011 18:11
Lokalizacja: Łódź

[MK4]KW V1 a odboje

Post autor: rombinik » śr kwie 09, 2014 10:16

Czołem.

Zastanawiam się czy jest sens przycinać tylne odboje ( oryginalne do zawieszenia sportowego ) przed założeniem do amortyzatorów KW var 1. Z tego co czytałem, to zwykłe odboje ludzie podcinają o średnio 2 bałwanki, ale nigdzie nie mogłem znaleźć długości tych do zawieszenia sportowego, więc stąd pytanie czy to w ogóle ma jakikolwiek sens, czy można hulać bez żadnego cięcia...



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

[MK4]KW V1 a odboje

Post autor: Shmatan » śr kwie 09, 2014 19:48

założysz, zobaczysz czy na nich siada przy obniżeniu które wykręcisz i jak coś to będziesz podcinał - filozofii tu nie ma.



Awatar użytkownika
rombinik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pn gru 12, 2011 18:11
Lokalizacja: Łódź

[MK4]KW V1 a odboje

Post autor: rombinik » śr kwie 09, 2014 22:50

fakt, filozofii żadnej, ale zawsze można zaoszczędzić sobie trochę pracy ;)



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

[MK4]KW V1 a odboje

Post autor: Shmatan » czw kwie 10, 2014 00:34

rombinik, nikt nie wie jakie masz te odboje (bo do zawieszenia sportowego jest wiele różnych, ja np. mam seryjne bo wolałem piankowe), na ile chcesz skręcić gwint, ile chcesz mieć zapasu do odboja (a może wolisz żeby na nim leżało).

Nie da się jednoznacznie powiedzieć "dwa bałwanki" - jeżeli ktoś sądzi że potrafi dobrać odbój na oko i bez mierzenia na samochodzie to najzwyczajniej się myli



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości