Strona 1 z 1
[Sportowe] dylemat odnośnie felg
: wt gru 03, 2013 15:08
autor: krystek21
Idzie zima- czas zbierana funduszy i kupowania fantów aby gdy tylko zrobi się cieplej zaczynać je montować i jeździć. Mój dylemat. Zakup zawieszenia sportowego albo gwintowanego. Do rzeczy. Obecnie jeżdżę na stalowych 15 i do tego mam oponki zimowe 195/65/15. Jak kupię alu felgi 17 i dam oponkę w lekkim naciągu 215/45/17 wysokość samochodu na setupie zimowym będzie troszkę niższa niż na alu. Natomiast gdybym wstawił 18 felgi i do tego oponka np 205/40/18 różnica w setupach będzie duża, więc będę musiał co zimę albo skręcać gwint albo jeździć brzuchem po śniegu co niezbyt mi się widzi. Chciałbym dobrać optymalny setup do mojej Bory. Ma to być samochód do jazdy na co dzień a nie od święta. W tym roku kupiłem nowe zimówki na moje stalowe 15 więc sprzedaż za rok mi się nie widzi, żeby potem kupić stalówki 16 i na to zimówki. Ktoś mi pomoże? Doradzi coś? Gdyby nie trzeba było mocno kręcić gwintem mógłbym kupić sportowe bo jest tańsze i może bardziej komfortowe niż gwint.
[Sportowe] dylemat odnośnie felg
: wt gru 03, 2013 15:24
autor: maciej.kucinski
Kup gwinta a kręcenie góra dól zajmuje pół godziny, godzina czasu rocznie na kręcenie gwintem to nie jest dużo
ale zrobisz jak będziesz uważał ja stawiam na gwint!!
[Sportowe] dylemat odnośnie felg
: czw gru 12, 2013 22:14
autor: krystek21
Z innej beczki. Na felgach 18 będę musiał zejść niżej niż na 17 żeby to jakoś wyglądało. Tym samym nie chcę glebić samochodu na wysokość paczki od zapałek bo to ma być samochód do jazdy dziennej. Mam rację czy się myle?
[Sportowe] dylemat odnośnie felg
: czw gru 12, 2013 23:57
autor: maciej.kucinski
Jakie jest pytanie dokładniej prosze
[Sportowe] dylemat odnośnie felg
: pt gru 13, 2013 00:41
autor: krystek21
Czy mam rację- im większe koło tym trzeba zejść niżej spodem żeby to "jakoś" wyglądało? Czyli wstawiając felgi 18" będę musiał auto opuścić niżej względem podłoża niż wkładając 17" uzyskując podobny efekt między oponą a nadkolem? Tak? Dobrze rozumuje?
[Sportowe] dylemat odnośnie felg
: ndz gru 15, 2013 18:01
autor: maciej.kucinski
Im większe koło tym wyżej już robi robote chyba że chesz koła 18" schować do połowy
Im masz większe koło tym mniejszy WHEELGAP
czyli lepiej
[Sportowe] dylemat odnośnie felg
: ndz gru 15, 2013 19:25
autor: krystek21
Czyli względem podłoża na 18 przy małym whellgapie będzie auto stało wyżej niż na 17 przy identycznym whealgapie? Hm?
[Sportowe] dylemat odnośnie felg
: pn gru 16, 2013 00:37
autor: maciej.kucinski
No logiczne chyba ;P
Re: [Sportowe] dylemat odnośnie felg
: pn gru 16, 2013 14:05
autor: Yaro1981
maciej.kucinski pisze:Im większe koło tym wyżej już robi robote
co Ty terenówkę chcesz z golfa zrobić
Takie brednie tu wypisujecie że strach czytać , zapożyczacie obcojęzyczne zwroty a nie macie pojęcia co one oznaczają . Dziwne że jeszcze nikt tego tematu nie usunął
[Sportowe] dylemat odnośnie felg
: pn gru 16, 2013 14:21
autor: Shmatan
maciej.kucinski pisze:Im większe koło tym wyżej już robi robote chyba że chesz koła 18" schować do połowy
Im masz większe koło tym mniejszy WHEELGAP
czyli lepiej
Bredzisz
krystek21 pisze:Czyli względem podłoża na 18 przy małym whellgapie będzie auto stało wyżej niż na 17 przy identycznym whealgapie? Hm?
Nie
Yaro1981 pisze:Takie brednie tu wypisujecie że strach czytać , zapożyczacie obcojęzyczne zwroty a nie macie pojęcia co one oznaczają .
Mimo tego że rzadko zgadzam się ze zdaniem
Yaro1981, tym razem ma on 100% rację.