Bilstein+sprężyny czy gwint ?
: śr sie 07, 2013 20:52
Witam zastanawiam się nad zmianą zawieszenia przód + tył na coś sportowego i tutaj mam dylemat co wybrać:
opcja 1 - Bilstein b6/b8 na przód (gazowe) i na tył jakiś b4 (olejowo-gazowy ) + sprężyny obnażające 30/40 mm
opcja 2 - zakup nowego tańszego bądź używanego z wyższej półki gwintu
na ten cel chcę przeznaczyć trochę lekko ponad 1000zł, proszę o pomoc w wyborze i najlepiej jakieś propozycje. Nie chcę glebić bardzo golfera, maksymalnie 4 cm w dół latem jeżdżę na feldze 17 8j z oponami 205/50 i tył 225/45, zima 14 cali tylko przy szerokości 185/70. Mało poruszam się autostradami, bardziej drogi główne oraz w większości o charakterystyce dziurawej zależy mi na komforcie oraz na tym, aby auto stało się bardziej stabilne w zakrętach.
opcja 1 - Bilstein b6/b8 na przód (gazowe) i na tył jakiś b4 (olejowo-gazowy ) + sprężyny obnażające 30/40 mm
opcja 2 - zakup nowego tańszego bądź używanego z wyższej półki gwintu
na ten cel chcę przeznaczyć trochę lekko ponad 1000zł, proszę o pomoc w wyborze i najlepiej jakieś propozycje. Nie chcę glebić bardzo golfera, maksymalnie 4 cm w dół latem jeżdżę na feldze 17 8j z oponami 205/50 i tył 225/45, zima 14 cali tylko przy szerokości 185/70. Mało poruszam się autostradami, bardziej drogi główne oraz w większości o charakterystyce dziurawej zależy mi na komforcie oraz na tym, aby auto stało się bardziej stabilne w zakrętach.