Strona 1 z 1

Montaż gwintu i jakie felgi na glebe

: czw cze 27, 2013 22:09
autor: JuliuszCezar
Witam ma cztery zasadnicze pytanie w sprawie gwintu :
1. Trudny jest montaż gwintu dysponując podnośnikiem ( takim na korbkę ) i zestawem kluczy płaskich i nasadowych :bigok: ?
2. Jak dużo można obniżyć auto na gwincie AP , i przy jakim ustawieniu będzie haczyć miedzy innymi o próg zwalniający ?
3. Ilu calowe felgi nie będą sprawiać kłopotu przy mocnej glebie ?
4. Czy gwint AP bez regulacji twardości jest baardzo twardy ?
I takie pytanie tylko nie związane ani z tematem ani z prefiksem tematu :D
Czy ciężko jest wymienić elementy zawieszenia na poliuretan za pomocą wyżej wymienionych narzędzi i ew. kanału
Pozdrawiam :okej:

Montaż gwintu i jakie felgi na glebe

: pt cze 28, 2013 17:27
autor: Shmatan
1. do zrobienia, dodaj jeszcze imbus/torx do blokowania tłoczyska pod maską i młotek do wybicia kolumny ze zwrotnicy
2. nie da się jednoznacznie stwierdzić ile można posadzić, bo zależy to od felg i opon
3. zależne od ich średnicy, et, zastosowanych opon. W mk2 osobiście stawiałbym na 16"

Do wymiany gum w zawieszeniu przydała by się prasa - tuleje w wahaczu mogą nie wejść z imadła.

Montaż gwintu i jakie felgi na glebe

: sob cze 29, 2013 22:59
autor: JuliuszCezar
Okej czyli 15 calowe bbs-y się zdadzą :) A można bbs-y czy to rm czy rs jakoś zmodyfikować tzn dospawać większy rant albo odwórcić rotor ? ma ktoś może fotki taki zrobionych bbs-ów , a no i proszę o odp 4 pytanie :popcorn:

Montaż gwintu i jakie felgi na glebe

: pn lip 01, 2013 19:17
autor: Mack.
A można bbs-y czy to rm czy rs jakoś zmodyfikować tzn dospawać większy rant albo odwórcić rotor
o stary, jak zadajesz takie pytania to widac ze nie masz pojęcia o czym piszesz. felgi ktore wymieniles są rozkręcane i nic tam nie trzeba spawac aby je poszerzyc chyba ze popekane ;)