Strona 1 z 2

gwint czy kit

: ndz mar 24, 2013 15:43
autor: Niewik
Witam ;)
Od jakiegoś czasu borykam się z problemem dotyczącym zawieszenia.
Chcę obniżyć swojego golfa:) Tylko nie wiem w jaki sposób.
Nie wiem czy wybrać gwint czy sportowe (kit).
Jakie będą różnice w jeździe na kicie i gwincie.
Mam stalowe 14" obecnie ale po zmianie zawieszenia założę swoje aluminiowe 15".
Jeśli kit to -60 czy -80. Jaki jest komfort jazdy i jakie problemy przy -80?

gwint czy kit

: ndz mar 24, 2013 17:57
autor: mikolajmakoski1
zależy czego oczekujesz.Jesli chcesz miec komfortowy zawias i obnizony to kup sobie kit.Jesli chcesz miec pelna mozliwosc regulacji wysokości auta to kup sobie gwint.Ja osobiście polecił bym gwint.Co do komfortu to zależy od marki i jakosci zawiasu.Podaj moze jakis przedzial cenowy jaki chcesz wydac na zawieszenie

gwint czy kit

: ndz mar 24, 2013 18:06
autor: Niewik
Myślałem o MTS. Gwincie czy kicie. Tylko nie wiem co wybrać. Słyszałem, że gwint wypija szybko zawieszenie i nie wiem czy to prawda. I też, że kit jest żywotniejszy. I tak się borykam bo nie wiem co wybrać.

gwint czy kit

: ndz mar 24, 2013 18:21
autor: mikolajmakoski1
w takim razie bierz gwint.cena nie za bardzo sie różni a na pewno nie będziesz żałował wyboru

gwint czy kit

: wt mar 26, 2013 15:39
autor: fisitko
to ja zapytam:
auto używane w każdym terenie, więc musi zostać w miarę "wysoko" (czyli gewinde odpada) narazie ori zawias
zastanawiałem się nad:
1 opcja: sprężyny eibach pro-kit, h&r (obie -30mm)
2 opcja: używane zawieszenie sportowe (zestaw amory + springi)
3 opcja: zawias z wersji GTI bądź same springi z GTI
hajs: 400 pln

co polecacie i DLACZEGO?

gwint czy kit

: wt mar 26, 2013 17:28
autor: Yaro1981
400pln i auto w każdy teren :helm: odpuść temat wydaj pieniądze na co innego

gwint czy kit

: wt mar 26, 2013 18:23
autor: fisitko
hmm nowe eibachy -30mm moge dostac w tych pieniadzach wiec juz jedna opcje mam na 100%
kazdy teren mam na mysli miasto i zjechanie na bezdroza stad gwint odpada
zawieszenie mts uzywane kompletne mam za 400zl to kolejna opcja pewna
wiec nie wiem czemu hejtujesz
zorientuj sie w cenach albo pomoz a nie pisz zebym sobie odpuscil

gwint czy kit

: wt mar 26, 2013 22:08
autor: Shmatan
1 - pojeździsz sezon i kupisz gwint
2 - pojeździsz sezon i kupisz gwint
3 - pojeździsz sezon i kupisz gwint.

Więc generalnie nie ważne którą opcje wybierzesz, ale jak kupisz "2" to gwint kupisz najpóźniej. I nie pisz że nie, że z Tobą tak nie będzie, bo chyba każdy kierownik glebowoza upierał się kiedyś że niżej nie zejdzie niż -40

gwint czy kit

: śr mar 27, 2013 16:01
autor: fisitko
napisze NIE
a wiesz dlaczego?
bo miałem już gwint i się zraziłem do twardego i bardzo niskiego zawieszenia
TO - NIE - NA - POLSKĘ
potem masz wszystko rozklekotane jak w dorożce
potrzebuję normalnego komfortowego zawieszenia ale o sportowej charakterystyce - tak jak seria w Audi s3, Golfie Gti etc i wielu już wybrało te opcje

Re: gwint czy kit

: ndz mar 31, 2013 16:07
autor: dca
fisitko pisze:napisze NIE
a wiesz dlaczego?
bo miałem już gwint i się zraziłem do twardego i bardzo niskiego zawieszenia
TO - NIE - NA - POLSKĘ
potem masz wszystko rozklekotane jak w dorożce
potrzebuję normalnego komfortowego zawieszenia ale o sportowej charakterystyce - tak jak seria w Audi s3, Golfie Gti etc i wielu już wybrało te opcje
Kit-y też są twarde. Jest jeszcze jedna sprawa myślę tu o wysokości. Czasami kity mają takie wady ze przód stoi ok a tył np. za wysoko. Jak masz gwinta to możesz zawsze te kilka mm obniżyć lub podnieść.

gwint czy kit

: ndz mar 31, 2013 17:17
autor: Niewik
jak najwyżej może stać gwint, żeby sie nie zwalił za szybko?

gwint czy kit

: pn kwie 01, 2013 19:12
autor: MAPET
fisitko pisze:potem masz wszystko rozklekotane jak w dorożce
bzdura
od 12 lat jezdze na gwinatach wiec nie pisz ze nia na polske
i robie autami ok 30-50 tys rocznie

gwint czy kit

: wt kwie 09, 2013 10:37
autor: mariachi
miałem serię potem sprężyny z gti, potem eibach pro kit -30 na mts, teraz mam eibach sportline na amorach koni i dalej mi mało, człowiek się przyzwyczaja . Teraz wiem że jakbym miał przechodzić tą drogę jeszcze raz to od razu kupiłbym gwint.
Ktoś kiedyś napisał,. "i tak każdy kończy na gwincie", Zamiast pakować kasę w obniżanie rzędu mizerne -30 lepiej wydać ją na coś innego
Shmatan pisze:bo chyba każdy kierownik glebowoza upierał się kiedyś że niżej nie zejdzie niż -40
też tak kiedyś mówiłem ;) a teraz dajcie mi gwint bo -60 to za mało :hmm:

gwint czy kit

: czw kwie 11, 2013 21:01
autor: krystek21
Też myślę czy może gwint czy springi. Znajomy ma springi w A3 i twierdzi że nigdy już takiego gó*** nie założy. Gwintu też nie chyba że jakiś dobry za kilka tysi. Teraz jeżdżę na serii i nie wyobrażam sobie gwintu na moje drogi. Dziury, jakieś podbicia asfaltowe, nakładanie kilka warstw na siebie. Także sam nie wiem. Na springach dam radę włożyć 18 et55 plus naciąg? Nie będzie szorować jak zapakuję 3 osiemnastki do samochodu na tył? :hmm: