Strona 1 z 1
wywalenie helperów z tyłu / gwint TA-technix
: czw mar 21, 2013 12:42
autor: killah
Siema,
Mam trochę problem z przycierkami z tyłu. Zastosowałem odboje ale i tak przy 4 osobach albo wielkich dołkach trze mi o oponę. W tym roku zastosuję oponę węższą z tyłu o 1 cm ale raczej dużo to nie da.
Myślę że jakbym wywalił helpery z tyłu to sztywność zawieszenia by się znacznie poprawiła na tyle. Czy mam rację? Mogą być jakieś negatywne skutki takiej modyfikacji?
pzdr
wywalenie helperów z tyłu / gwint TA-technix
: czw mar 21, 2013 13:16
autor: nitrox89
Skutków negatywnych nie ma (chyba że sie przyznasz to Ci mogą gwarancji w razie BU nie uznać). Twardziej jest, no ale efekt ping ponga murowany.
Ja mam z tyłu 9J ET 15 i też mi przyciera na dołkach przy gumie 195/45/16. Helpery wyjęte
wywalenie helperów z tyłu / gwint TA-technix
: pt mar 22, 2013 23:36
autor: mikolajmakoski1
wyciągniecie helerow za duzo ci nie da. wloz twarde odboje i problem zniknie
wywalenie helperów z tyłu / gwint TA-technix
: sob mar 23, 2013 10:51
autor: MAPET
odboje daj a nei helpery wywalaj
Re: wywalenie helperów z tyłu / gwint TA-technix
: sob mar 23, 2013 11:44
autor: killah
MAPET pisze:odboje daj a nei helpery wywalaj
cześć,
zastosowałem odboje tzw spinki. Wsadziłem jeden bo przy 2 zaczął już nich wisieć i tyłek poszedł do góry. I na tym odboju również przyciera.
wywalenie helperów z tyłu / gwint TA-technix
: sob mar 23, 2013 12:37
autor: MAPET
spinki czy klipsy?
daj jednolity lub z poliureetanu nawet jak masz tam taki skok maly ze wisi na odboju jak wsadzisz 2 klipsy to wg mnie musisz na odbojach jezdzic nic nie pomoze
wywalenie helperów z tyłu / gwint TA-technix
: sob mar 23, 2013 12:44
autor: killah
witać,
coś takiego tylko przecięty jest żeby można było go wepchnąć na amorek:
http://allegro.pl/odboje-klipsy-opel-co ... 09858.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Rozwiązania widzę takie:
1) Dokładniej rant zaklepać. Jeden mam na kształt V i tam bardzo rzadko trze. Drugi na kształt U i tutaj trze.
2) Możesz zaproponować te twardsze odobje? nimi zastąpię ori odboje z gwintu TA? nie będzie to trochę za sztywne?
3) Węższa opona (to i tak będzie na pewno ale wg mnie tylko obniży się punkt na którym będzie trzeć. No i zszedłbym jeszcze kilka mm niżej...
)
Może takie poliuretanowe odboje + 1 mój odbój żeby było miękko ?