Strona 1 z 3

jakie wybrac amorki sportowe mk4?

: ndz mar 10, 2013 11:00
autor: Baryla000
Witam. Mam pytanie mam sprężynki obniżające betatec 45/45 moim mk4 przód ładnie siadł tjk chciałem tył natomiast może minimalnie ale nie zadowala mnie to, teraz czy jak kupie same amortyzatory sportowe np mts czy one tez obniżają ? zejdzie mi ten tył ? bo akurat mam do wymiany amorki przod i tyl i czy jej sens je kupywac? sprezyny kupilem nowe wiec szkoda ich mi teraz wyrzucic i kupic gwint... Ktos pomoże ? :-)

Doradzcie w wyborze :)

: ndz mar 10, 2013 20:28
autor: szakulvip
amorki ci nic nie obniżą, zawsze w mk4 tył będzie wyżej niż przód, żeby to wyrównać to tylko gwint.

Doradzcie w wyborze :)

: pn mar 11, 2013 14:41
autor: Baryla000
dzieki :)

Doradzcie w wyborze :)

: pn mar 11, 2013 20:29
autor: Shmatan
szakulvip pisze: zawsze w mk4 tył będzie wyżej niż przód, żeby to wyrównać to tylko gwint.
bzdury

Baryla000, tuleje belki poluzowane i skręcone na nowym poziomie? jak nie, to nie ma szans żeby du*a poprawnie opadła

Doradzcie w wyborze :)

: pn mar 11, 2013 21:41
autor: szakulvip
Shmatan pisze:tuleje belki poluzowane i skręcone na nowym poziomie? jak nie, to nie ma szans żeby du*a poprawnie opadła
weź mi wytłumacz co mają tuleje belki do obniżenia? wiem, że przy wymianie należy dokręcać jak auto stoi już normalnie ale tylko po to, żeby przedwcześnie sie nie zużyły.

Doradzcie w wyborze :)

: wt mar 12, 2013 08:02
autor: Shmatan
szakulvip, jeżeli przy obniżaniu zawieszenia (zwłaszcza mocnym) odkręcisz je i dokręcisz z samochodem na kołach (trzeba dać mu chwile postać, najlepiej nim pobujać jeszcze) to samochód dodatkowo opadnie bo nie będzie trzymany przez tuleje. Brzmi to jakby była to różnica maks mm, ale tak na prawdę buda potrafi sporo opaść - jedna ibiza na gwincie spadła prawie 2cm.

Doradzcie w wyborze :)

: wt mar 12, 2013 10:40
autor: szakulvip
Shmatan pisze:samochód dodatkowo opadnie bo nie będzie trzymany przez tuleje
Shmatan pisze:jedna ibiza na gwincie spadła prawie 2cm.
bzdury to Ty wmawiasz, że tuleje potrafią tyle obniżyć, poluzowanie i dokręcanie na kołach ma na celu, że tuleje nie są wtedy skręcone - przedłuża to ich "żywotność" i tyle.

Doradzcie w wyborze :)

: wt mar 12, 2013 10:48
autor: ziomalzx
amortyzator sportowy ma krótszy skok. poniżej prezentuję seria KYB i amortyzator od gwintu MTSa
Obrazek

Doradzcie w wyborze :)

: wt mar 12, 2013 12:54
autor: szakulvip
ziomalzx pisze:amortyzator sportowy ma krótszy skok. poniżej prezentuję seria KYB i amortyzator od gwintu MTSa
no i co w związku z tym ???

Doradzcie w wyborze :)

: wt mar 12, 2013 15:47
autor: Baryla000
no to jak ma krótszy skok czyli "sciagnie" go trochę na dół mam racje ?

Re: Doradzcie w wyborze :)

: wt mar 12, 2013 15:57
autor: Baryla000
Baryla000, tuleje belki poluzowane i skręcone na nowym poziomie? jak nie, to nie ma szans żeby du*a poprawnie opadła[/quote]

nie nie robiłem :) Dzieki za info ziomalzx i za foto :) nie byłem przekonany czy jest sens kupywac mts czy ori :) ale jak pupa chociaz opadnie jeszcze z 1cm mysle ze juz bedzie dla mnie ok :) nie chce jakies masakrycznej gleby mieszkam nie daleko Bydgoszczy i drogi nie są jak lustro :banghead: :D

Doradzcie w wyborze :)

: wt mar 12, 2013 16:35
autor: szakulvip
Baryla000 pisze:no to jak ma krótszy skok czyli "sciagnie" go trochę na dół mam racje ?
nie masz, amorki o skróconym skoku mają inną charakterystykę pracy, są twardsze i samo z nazwy: skrócony skok tłoka czyli krótszy zakres pracy.

Re: Doradzcie w wyborze :)

: wt mar 12, 2013 17:02
autor: Yaro1981
Shmatan pisze: jeżeli przy obniżaniu zawieszenia (zwłaszcza mocnym) odkręcisz je i dokręcisz z samochodem na kołach (trzeba dać mu chwile postać, najlepiej nim pobujać jeszcze) to samochód dodatkowo opadnie bo nie będzie trzymany przez tuleje. Brzmi to jakby była to różnica maks mm, ale tak na prawdę buda potrafi sporo opaść - jedna ibiza na gwincie spadła prawie 2cm.
hahaha kolejny idiotyzm z serii golfy wychodziły z fabryki z krzywą belką :helm:

Baryla000 przeczytaj sobie tą fotoporadę i sam sobie odpowiedz na pytanie jakim cudem po poluzowaniu tylnej tulei może Ci tył opaść nawet 2cm jak tam jest wszystko na sztywno , zanim coś zrobisz poczytaj bo nie którzy takie brednie wypisują że się w pale nie mieści .

Kupuj sportowe amorki i daj się sprężyną ułożyć czasem sprężyny potrzebują i 1500tys kilometrów żeby prawidłowo siadły zależy czy jeżdziśz sam czy obciążonym , każda sprężyna potrzebuje się ułożyć czy to zwykła czy sportowa nie ma nigdy tak że założysz i już jest jak powinno

Doradzcie w wyborze :)

: wt mar 12, 2013 18:43
autor: Baryla000
przeważnie jeżdżę sam :) chyba link nie doszedł do tej fotoporady :)