Strona 1 z 3

[MK4]H&R

: pt sty 18, 2013 22:08
autor: Tomek747
Kupiłem sprężyny H&R 29526-2VA , podejdą do mojego MK4 1.6 16v ?

[MK4]H&R

: sob sty 19, 2013 13:22
autor: piotrek233
To są sprężyny 35mm dedykowane do Tdików.

[MK4]H&R

: sob sty 19, 2013 22:23
autor: Tomek747
No to lipa , gostek mnie zrobił w balona :panna: , miały być do silników 1.4 i 1.6 :chytry: , to jest tak jak się człowiek nie zna i kupuje kota w worku :rozpacz:

[MK4]H&R

: ndz sty 20, 2013 11:22
autor: piotrek233
A wystarczyło tylko wklepać nr. sprężyn w google i poszukać do czego pasują....

[MK4]H&R

: śr sty 23, 2013 22:24
autor: logo1024
Tomek747, zakładaj, będą pasować na 100%

Re: [MK4]H&R

: czw sty 24, 2013 09:54
autor: piotrek233
logo1024 pisze:Tomek747, zakładaj, będą pasować na 100%
Tylko po co? Sprężyny są przeznaczone do ciężkich silników, założy i auto nie siedzie tak jak powinno. Lepiej sprzedać i kupić sprężyny które pasują do jego silnika.

[MK4]H&R

: czw sty 24, 2013 13:33
autor: jarekkoval
piotrek233, niby tak, ale spojrz, ze niskobudzetowe firmy nie robia rozdzialki na grupy silnikowe.... nie wiem jak jest w przypadku mk4, ale np vr6 wrzucony do mk2, ma strasznie wrazliwy przod na zawieszenie i odczuwa juz roznice kilogramow.

[MK4]H&R

: czw sty 24, 2013 14:09
autor: Yaro1981
jarekkoval, h&r to nie jest niskobudżetowa firma .

Z diesla do benzyny założyć pół biedy gorzej na odwrót

[MK4]H&R

: czw sty 24, 2013 14:23
autor: jarekkoval
Yaro1981, ja wiem przeciez jak jest :) Mowie tylko ze lepsze firmy robia podzial na wersje silnikowe ze wzgledu wlasnie na mase....ale i tak ponad 90% osob kladzie wszystko jak leci i czy pasuje

[MK4]H&R

: czw sty 24, 2013 15:51
autor: logo1024
Tomek747, jedyna różnica taka że przód może trochę mniej siąść, choć może być tak że nawet nie będzie różnicy więc nie ma z czego robić problemu

Re: [MK4]H&R

: czw sty 24, 2013 17:36
autor: Tomek747
logo1024 pisze:Tomek747, zakładaj, będą pasować na 100%
Zaryzykuje i tak właśnie zrobie :pub: , a miałem je sprzedać :banghead:

[MK4]H&R

: sob sty 26, 2013 22:14
autor: Steryd
Tomek747, a ja bym poszukal jednak dedykowanych do Twojego auta, bo po co pozniej masz narzekac, ze nie siadl tak jak powinien :shock: Takie H&R to chodliwy towar, lepiej sprzedac i kupic pasujace do danego silnika :bajer: Moze bym mial inne zdanie, gdybys mial ciezszy silnik, ale masz najlzejszy z calej gamy silnikow MK4, a chcesz zalozyc do niego sprezyny do ciezkich diesli ? :kac:

Re: [MK4]H&R

: pn sty 28, 2013 22:08
autor: Tomek747
Steryd pisze:Tomek747, a ja bym poszukal jednak dedykowanych do Twojego auta, bo po co pozniej masz narzekac, ze nie siadl tak jak powinien :shock: Takie H&R to chodliwy towar, lepiej sprzedac i kupic pasujace do danego silnika :bajer: Moze bym mial inne zdanie, gdybys mial ciezszy silnik, ale masz najlzejszy z calej gamy silnikow MK4, a chcesz zalozyc do niego sprezyny do ciezkich diesli ? :kac:
Mój koleżka miał je złożone w swoim MK4 1.6 SR i przód siedział tak samo jak tył :hmm: , założe do siebie i wkleje foty , jak nie będą pasić to wtedy będę myślał co dalej z nimi zrobić :-)

[MK4]H&R

: czw sty 31, 2013 21:57
autor: Steryd
Tomek747, ale w 1.4 moga mniej siasc niz 35mm, po to sa te oznaczenia producenta zeby w miare ich przestrzegac. Jak zalozysz, to zobacz czy siadlo tyle ile powinno i czy rowno tyl z przodem sie ulozyl.