Strona 1 z 1

Zmiana sprężyn i amorów w vw BORA, na jakie??

: sob paź 20, 2012 19:26
autor: dodopl
Witam

posiadam vw bore 1,9 tdi na seryjnym zawieszeniu, chciałbym wrzucić nowe sprężyny żeby obniżyć budę o jakieś 3-4cm, ale nie che przesadzić z twardością,
A oprócz sprężyn przydało by się tez amorki wymienić czy ktoś może polecić jakiś fajny komplet , albo firmę. Który warto kupić. Ważne żeby nie zrobić z auta taczki

dzięki za info pozdro

Zmiana sprężyn i amorów w vw BORA, na jakie??

: wt lis 06, 2012 11:30
autor: KU84
Kup amorki nowe np b4 do tego sprężyny czerwonee H&R -35 lub Eibach Pro kit -30. Takie połączenie będzie o wiele lepsze niż komplet nowych MTS za kilka stów, wiem bo sam na początku miałem chinole a teraz HaeRy na b4 :grin:

Zmiana sprężyn i amorów w vw BORA, na jakie??

: wt lis 06, 2012 18:09
autor: MAPET
wg mnie seryjny amor jakim jest B4 to nie to do sprezyn obnizajacych... tez jezdzilem tak i mi si emega nie podobalo zreszta wiekszosc takich opinii jest na forum trzeba poczytac

Zmiana sprężyn i amorów w vw BORA, na jakie??

: czw lis 08, 2012 15:17
autor: MikeWRC
MAPET pisze:wg mnie seryjny amor jakim jest B4 to nie to do sprezyn obnizajacych... tez jezdzilem tak i mi si emega nie podobalo zreszta wiekszosc takich opinii jest na forum trzeba poczytac
Dokładnie, jak już to b6. B4 to jak seria z twardymi sprężynami czyli lipa.

Jak chcesz alterntywy dla Bilsteina to będę miał na sprzedaż używany kit Koni Sporta z regulacją twardości. Obniża -35 a Ty sam sobie ustawiasz twardość (przód w dowolnej chwili, tył po demontażu amorków). Od trochę twardszej serii do twardości delikatnego zawieszenia gwintowanego (ale nie taczki). Idealna opcja spełniająca Twoje wymagania. Nowy kosztuje ok. 2700, używany u mnie będzie dużo tańszy.

Zmiana sprężyn i amorów w vw BORA, na jakie??

: ndz gru 09, 2012 13:10
autor: Steryd
MAPET, a jaki amorek polecil bys do springow Weitec -30mm? Zalozylem KYB gazowe i w sumie zadowolony jestem, bo jest sztywno, ale nie ma betonu.
Z kolei sasiad do Bory kombi tez szuka czegos pod springi Eibacha -30mm, ale mowi, ze w moim jest mu ciut za sztywno. Jezdzil wczesniej na H&R -35mm z seryjnym amorkiem olejowym, ale nie wiem czy to jest dobre poloaczenie. Czy amor seryjny olejowy bylby bardziej komfortowy? Jak z jego zywotnoscia przy takim obnizeniu? Czy w tym wypadku komfort zalezy bardziej od sprezyny czy amortyzatora?

Zmiana sprężyn i amorów w vw BORA, na jakie??

: ndz gru 09, 2012 20:22
autor: MAPET
ja tak dokladnie nie polece bo bym musial sam na tych konfiguracjach jezdzic :) wiem tylko tyle z doswiadczenia i opinii ludzi ze warto dac sport amor czasem mimo nawet obnizenia rzedu -30

Re: Zmiana sprężyn i amorów w vw BORA, na jakie??

: ndz gru 09, 2012 21:53
autor: Yaro1981
MAPET pisze:ja tak dokladnie nie polece bo bym musial sam na tych konfiguracjach jezdzic :) wiem tylko tyle z doswiadczenia i opinii ludzi ze warto dac sport amor czasem mimo nawet obnizenia rzedu -30
zgadzam się

Re: Zmiana sprężyn i amorów w vw BORA, na jakie??

: ndz gru 09, 2012 23:03
autor: Steryd
MAPET pisze:ja tak dokladnie nie polece bo bym musial sam na tych konfiguracjach jezdzic :) wiem tylko tyle z doswiadczenia i opinii ludzi ze warto dac sport amor czasem mimo nawet obnizenia rzedu -30
Sportowych nie szukalem, bo mialem gazowki KYB w bdb cenie, a one chyba tez nie sa najgorszym rozwiazaniem pod lekka glebe.
Ktos sie wypowie czy ma porownanie komfortu miedzy Weitec -30mm a Eibach -30mm czy H&R -35mm?

Zmiana sprężyn i amorów w vw BORA, na jakie??

: czw gru 20, 2012 18:03
autor: szakulvip
ja polecam zestaw amorki MTS i springi Eibach -30, fajnie się na tym lata i wygląd też wmiare. Nie polecam za to zakładać eibachów na ori amorków-będzie bując jak na statku :/ przerabiałem ten temat i szybko zakupiłem amorki MTS u kolegi Mapeta.