ZBYT WYSOKI TYŁ MKIV (prześwit-zawieszenie) fot
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
ZBYT WYSOKI TYŁ MKIV (prześwit-zawieszenie) fot
Witam
Mam pytanie do obeznanych forumowiczów, problem dotyczy mojego MK IV.
Po zakupie zorientowałem się że tylne zawieszenie jest bardzo podniesione w stosunku do niskiego przodu.
Pomijając fakt komicznego wyglądu ( przynajmniej dla mnie tak duży prześwit z tyłu jest komiczny),
po załadowaniu tyłu 4 x 16" felga plus dwie opony tył się pięknie wyrównał i poprawił się komfort jazdy.
Mam Golfa IV 1.9 TDI 90KM '99r
Jak doprowadzić tylne zawieszenie do takiego poziomu?
chodzi o to by upieć na raz i komfort i wygląd
Czy ktoś miał podobny problem? proszę o pomoc
Fot.1 16" 205x50 Fot.2 15" 185x60
---
---
dodatkowo:
po dokładnym zmierzeniu wysokości od nadkola do ziemi na równym asfalcie
przód: 65,5 cm
tył: 70,5 cm
edit: pytanie nr 2 a może by podciąć sprężyny z tyłu? nie znam sie na zawiasach dlatego prosiłbym o jakąś diagnozę bo przy okazji drzwiczki od schowka dzwonią mi ja dzwon na ratuszu w południe, a przy dociążeniu tyłu pięknie i cicho żadnych wibracji z przodu
Mam pytanie do obeznanych forumowiczów, problem dotyczy mojego MK IV.
Po zakupie zorientowałem się że tylne zawieszenie jest bardzo podniesione w stosunku do niskiego przodu.
Pomijając fakt komicznego wyglądu ( przynajmniej dla mnie tak duży prześwit z tyłu jest komiczny),
po załadowaniu tyłu 4 x 16" felga plus dwie opony tył się pięknie wyrównał i poprawił się komfort jazdy.
Mam Golfa IV 1.9 TDI 90KM '99r
Jak doprowadzić tylne zawieszenie do takiego poziomu?
chodzi o to by upieć na raz i komfort i wygląd
Czy ktoś miał podobny problem? proszę o pomoc
Fot.1 16" 205x50 Fot.2 15" 185x60
---
---
dodatkowo:
po dokładnym zmierzeniu wysokości od nadkola do ziemi na równym asfalcie
przód: 65,5 cm
tył: 70,5 cm
edit: pytanie nr 2 a może by podciąć sprężyny z tyłu? nie znam sie na zawiasach dlatego prosiłbym o jakąś diagnozę bo przy okazji drzwiczki od schowka dzwonią mi ja dzwon na ratuszu w południe, a przy dociążeniu tyłu pięknie i cicho żadnych wibracji z przodu
sprzedam zamienie takie lampki info na PW
http://abtuning.pl/images/1345140647.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://abtuning.pl/images/1345140647.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
ZBYT WYSOKI TYŁ MKIV (prześwit-zawieszenie) fot
Jak większość forumowiczów powiem....
Nie tniemy sprężyn ! ( z resztą można poczytać o tym dużo w internecie)
co do zawieszenia....
to może masz z tyłu sprężyny z kombi??
nie mam mkIV więc nie wiem czy się czymś różniły, ale na ogół kombi ma mocniejsze sprężyny więc i może dlatego samochód tak wysoko siedzi
jak chcesz mieć równo to kup sobie sprężyny obniżające "-40" albo nowe seryjne sprężyny do tyłu....
jak na moje tyle w temacie
Nie tniemy sprężyn ! ( z resztą można poczytać o tym dużo w internecie)
co do zawieszenia....
to może masz z tyłu sprężyny z kombi??
nie mam mkIV więc nie wiem czy się czymś różniły, ale na ogół kombi ma mocniejsze sprężyny więc i może dlatego samochód tak wysoko siedzi
jak chcesz mieć równo to kup sobie sprężyny obniżające "-40" albo nowe seryjne sprężyny do tyłu....
jak na moje tyle w temacie
ZBYT WYSOKI TYŁ MKIV (prześwit-zawieszenie) fot
thx metlex...
wymieniam zestaw springów na ori... zobaczymy jak się będzie jeździć przy okazji wyszły małe manki z przodu ale do zrobienia
jak pacjent będzię po zabiegu dam info jak się sprawa ma
wymieniam zestaw springów na ori... zobaczymy jak się będzie jeździć przy okazji wyszły małe manki z przodu ale do zrobienia
jak pacjent będzię po zabiegu dam info jak się sprawa ma
sprzedam zamienie takie lampki info na PW
http://abtuning.pl/images/1345140647.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://abtuning.pl/images/1345140647.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
ZBYT WYSOKI TYŁ MKIV (prześwit-zawieszenie) fot
Może masz założone tulejki podwyższające zawieszenie
ZBYT WYSOKI TYŁ MKIV (prześwit-zawieszenie) fot
Tylne sprężyny zmieniałem już trzy razy na każdym komplecie auto prezentuje inaczej jeśli chodzi o wysokość i wygodę jazdy obecnie założone mam H&R kupione na allegro lekko obniżające i jestem zadowolony . Dodam tylko że cena owych springów była śmieszna A wymiana banalnie prosta
ZBYT WYSOKI TYŁ MKIV (prześwit-zawieszenie) fot
Witaj.
Miałem taki sam problem w mk3.Problem może leżeć w za długich amortyzatorach tylnych bądź sprężynach. Ja także miałem problem komicznego wyglądu i dziwnego komfortu w zakretach..
Po pierwsze,nie skracaj żadnych sprężyn.Jeżeli sam dasz radę,zdejmij koło,zmierz odległość od talerza do środka mocowania amortyzatora(u dołu),pojedź sobie do hurtownii bądź sklepu z częściami vw i porównaj długosći z nowymi ,oryginalnymi amortyzatorami do mk4 hatchback.
Ja na przykład miałem wsadzone jakieś MADE IN CHINA,z których jeden lał i okazały się właśnie za długie i chyba z golfa kombi bądź passata...Kupiłem SACHSY do tego modelu i samochód wreszcie stoi że tak powiem fabrycznie.Twoje sprężyny mogą być jak najbardziej dobre i co ważne-oryginalne,nie wymieniane,dlatego może być tak,że są to amortyzatory do innej wersji nadwoziowej bądź innego modelu
A CO NAJWAŻNIEJSZE.ZAWSZE TYŁ SAMOCHODU POWINIEN SIEDZIEĆ NIŻEJ NIŻ PRZÓD,TAK JEST KSIĄŻKOWO
POZDRAWIAM.
Miałem taki sam problem w mk3.Problem może leżeć w za długich amortyzatorach tylnych bądź sprężynach. Ja także miałem problem komicznego wyglądu i dziwnego komfortu w zakretach..
Po pierwsze,nie skracaj żadnych sprężyn.Jeżeli sam dasz radę,zdejmij koło,zmierz odległość od talerza do środka mocowania amortyzatora(u dołu),pojedź sobie do hurtownii bądź sklepu z częściami vw i porównaj długosći z nowymi ,oryginalnymi amortyzatorami do mk4 hatchback.
Ja na przykład miałem wsadzone jakieś MADE IN CHINA,z których jeden lał i okazały się właśnie za długie i chyba z golfa kombi bądź passata...Kupiłem SACHSY do tego modelu i samochód wreszcie stoi że tak powiem fabrycznie.Twoje sprężyny mogą być jak najbardziej dobre i co ważne-oryginalne,nie wymieniane,dlatego może być tak,że są to amortyzatory do innej wersji nadwoziowej bądź innego modelu
A CO NAJWAŻNIEJSZE.ZAWSZE TYŁ SAMOCHODU POWINIEN SIEDZIEĆ NIŻEJ NIŻ PRZÓD,TAK JEST KSIĄŻKOWO
POZDRAWIAM.
ZBYT WYSOKI TYŁ MKIV (prześwit-zawieszenie) fot
Panowie właśnie jestem po wizycie pacjenta.
Wymiana:
- komplet springów nowe fabryczne zgodnie z tuv
- z przodu: tulejki, końcówki drążka, sworznie
Wyszło tak że przód poszedł w góre bo sprężynki usiadły ze zmęczenia,
ale tył jest wysoki dalej co dziwne oglądając amor z tyłu zauważyłem
że faktycznie tak jak mówi kolega Zakwas
jest faktycznie jakiś dziwnie długi więc pewnie dojdzie wymiana zawiasu
* jakbyście mogli podać jakieś amorki na tył w rosądnej cenie to będe wdzięczny
Wymiana:
- komplet springów nowe fabryczne zgodnie z tuv
- z przodu: tulejki, końcówki drążka, sworznie
Wyszło tak że przód poszedł w góre bo sprężynki usiadły ze zmęczenia,
ale tył jest wysoki dalej co dziwne oglądając amor z tyłu zauważyłem
że faktycznie tak jak mówi kolega Zakwas
jest faktycznie jakiś dziwnie długi więc pewnie dojdzie wymiana zawiasu
* jakbyście mogli podać jakieś amorki na tył w rosądnej cenie to będe wdzięczny
sprzedam zamienie takie lampki info na PW
http://abtuning.pl/images/1345140647.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://abtuning.pl/images/1345140647.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
ZBYT WYSOKI TYŁ MKIV (prześwit-zawieszenie) fot
No i pięknie,od siebie mogę polecić sachsy i bilstein
Dam sobie rękę uciąć,że masz amorki od wersji kombi bądź passata b5.
Dam sobie rękę uciąć,że masz amorki od wersji kombi bądź passata b5.
ZBYT WYSOKI TYŁ MKIV (prześwit-zawieszenie) fot
jeśli mógłbym prosić o napisanie mi jaka jest długość amorka ori golfowskiego, pisałem do kilku sklepów ale zero odpowiedzi
chciałbym na szybko porównać... ogólnie Golfina młodnieje w oczach
chciałbym na szybko porównać... ogólnie Golfina młodnieje w oczach
sprzedam zamienie takie lampki info na PW
http://abtuning.pl/images/1345140647.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://abtuning.pl/images/1345140647.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
ZBYT WYSOKI TYŁ MKIV (prześwit-zawieszenie) fot
Niestety nie pomogę.Może ktoś będzie tak życzliwy,że zdejmie koło i wymierzy ci odl.od talerza... .
Nie lepiej bezposrednio znalezc i zadzwonic do jakiegos sklepu internetowego?Wykazac zainteresowanie kompletem tylnych amorków i poprosić o długość( w celu upewnienia się,że znowu nie będą za długie). Ja sam z własnego doświadczenia wiem,że w niektórych sklepach internetowych maile są omijane szerokim łukiem.
Nie lepiej bezposrednio znalezc i zadzwonic do jakiegos sklepu internetowego?Wykazac zainteresowanie kompletem tylnych amorków i poprosić o długość( w celu upewnienia się,że znowu nie będą za długie). Ja sam z własnego doświadczenia wiem,że w niektórych sklepach internetowych maile są omijane szerokim łukiem.
- pusieq
- Użytkownik
- Posty: 359
- Rejestracja: śr gru 30, 2009 19:43
- Lokalizacja: Puławy (okolice)
- Kontakt:
ZBYT WYSOKI TYŁ MKIV (prześwit-zawieszenie) fot
leży u mnie komplet ori amorków i sprawdziłem, tył chyba sachs mam, niestety nie mogę rozszyfrować nr bo zabrudzone i zdarte w tym miejscu jest. długość od dołu amortyzatora do końca (bez lagi) 42,5 cm, całość z lagą ma 70 cm, niech ktoś sprawdzi jeszcze dla pewności
zakwas, z całą pewnościa amorki z passata b5 do mk4 nie podejda, mają szerszą tuleje. O wysokośc auta w większym stopniu dbają sprężyny a nie amortyzatory
zakwas, z całą pewnościa amorki z passata b5 do mk4 nie podejda, mają szerszą tuleje. O wysokośc auta w większym stopniu dbają sprężyny a nie amortyzatory
Mój VW --> viewtopic.php?f=89&t=411232
ZBYT WYSOKI TYŁ MKIV (prześwit-zawieszenie) fot
pusieq, Podzielam zdanie,też tak myślałem z początku.Nie wiem od jakiego to modelu,ale były założone dłuższe..miałem nawet problem z wymontowaniem ich,bo potrzebowałem drugiej osoby,która dociskała wachacz do dołu.
ZBYT WYSOKI TYŁ MKIV (prześwit-zawieszenie) fot
Foto : http://zapodaj.net/f537dffb4a37a.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ZBYT WYSOKI TYŁ MKIV (prześwit-zawieszenie) fot
just1n, za dużo kombinujesz na ori sprężynach mój golf stoi tak samo wysoko z tyłu jak Twój wymiana amorków nic nie da one mają inne zadanie kup komplet choćby używanych sprężyn -30 i daj się im ułożyć
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości