Strona 1 z 1

mts nowe sprężyny -40mm podcięcie zwoju

: wt lip 10, 2012 10:23
autor: axel1983
j.w zakupiłem amorki i sprężyny u wiadomego sprzedawcy z tego forum wszystko ładnie pięknie poskładane, zestaw -40mm i teraz tak tył na talerzyku ustawiłem na maxa w góre siadł dośc ładnie i jestem zadowolony natomiast przód jest lekko w górze nie jest to mocna różnica ale jednak jak by przód był z 1 cm niżej było by ok wiem ze musi sie to jeszcze ułożyć wszystko i siądzie jeszcze troszkę ale moje pytanie brzmi czy kiedyś ktoś przerabiał taki temat żeby podciąć jeden zwój żeby przód troszkę siadł czy jest jakiś inny sposób? auto to audi a4 b5 98r.

mts nowe sprężyny -40mm podcięcie zwoju

: śr lip 25, 2012 15:54
autor: mavric
O podcinaniu sprężyn nie słyszałem, natomiast byłu tutaj na forum o talerzykach obniżających - http://allegro.pl/hit-talerzyki-obnizaj ... 94298.html te z linku są do GIV ale pewnie i do A4 znalazłyby się.

mts nowe sprężyny -40mm podcięcie zwoju

: śr lip 25, 2012 18:56
autor: Shmatan
To częsty problem MTS'ów - mogłeś zdecydować się na lepsze springi.
Ustawiałeś geometrie? nie wiem jak zmieni to zawieszenie w a4b5, ale jeżeli jest regulacja kątów to sporo zmienia to w wyglądzie

mts nowe sprężyny -40mm podcięcie zwoju

: pt lip 27, 2012 09:38
autor: axel1983
talerzyków do a4 nie znalazłem geometrii nie robilem ale mysle ze niewiele to poprawi w wyglądzie po przejechaniu troche km lekko przód usiadł ale nadal to nie to samo.

mts nowe sprężyny -40mm podcięcie zwoju

: czw wrz 27, 2012 12:17
autor: D1_PITER
Jeżeli sprężyna ma kilka zwojów które przy postawieniu auta leża jeden na drugim to śmiało możesz jeden podciąć. Ta część sprężyny robi za helper i służy tylko podtrzymaniu sprężyny przy podniesionym aucie. Jeżeli natomiast sprężyna jest regularna i każdy zwój jest taki sam wtedy każdy z nich pracuje i obcięcie zwoju spowodowałoby większe obciążenie pozostałych a to jest niedopuszczalne.