Strona 1 z 1

Gwint czy kit?

: pn maja 21, 2012 20:41
autor: Marcinek_189
Mam do was pytanko bo tyle się naczytałem że im więcej czytam tym bardziej staje się głupi. Chce obniżyć golfika 60/40 i z czasem zarzucić koło 16 7,5 calowe lecz im więcej zagłębiam się w temacie tym więcej głupieje jedni piszą ze kit jest miękki i jak do tylu wsiądzie komplet to będzie tarło drudzy ze przy tym obniżeniu nie ma co się pchać w gwint. A ja chciał bym się zmieścić w 400-500 zł bo mam jeszcze olej do wymiany to 200 poleci.
I jeszcze jedno małe pytanko czy ktoś może podać ile obniżają te sprężynki ze zdjęcia? Obrazek

Gwint czy kit?

: śr maja 23, 2012 07:18
autor: Marcinek_189
Nikt nie pomoże?

Gwint czy kit?

: śr maja 23, 2012 12:21
autor: Yaro1981
nikt nie będzie setny raz wałkować jednych i tych samych tematów

Gwint czy kit?

: śr maja 23, 2012 20:35
autor: Marcinek_189
Wiem że tematów jest pełno i chyba wszystkie przeczytane od A do Z i już sam nie wiem co wybrać bo opinii tyle ilu użytkowników i każdy pisze co innego, a mnie interesuje ile te sprężynki obniżają bo jest okazja wyrwać używkę w przystępnej cenie czy zbierać walutę na nowy kit MTS czy gwint. Chociaż przy 60/40 gwint będzie się marnował ale czytałem że przy kicie w komplecie tył może mi trzeć to to skłonił mnie do ponownego założenia tematu bo już zgłupiałem.

Gwint czy kit?

: śr maja 23, 2012 22:29
autor: J.B.S.
Dawaj gwint ,jak zlapiesz bakcyla będzie jak znalazł. :helm:

Gwint czy kit?

: czw maja 24, 2012 18:58
autor: Shmatan
Miękki kit będzie tarł, twardy kit będzie twardszy niż miękki gwint który może trzeć... kup gwint bo na 60/40 się nie skończy i przestań narzekać

Gwint czy kit?

: czw maja 24, 2012 20:30
autor: Marcinek_189
Decyduje się na kit bo i tak więcej już nie obniżę bo drogi i dojazd do garażu nie pozwala, Pytanie do tych tylko co mieli kit MTS od Mapeta czy jest on twardy tak że jak przyjdzie jeździć w komplecie nie obsiądzie jeszcze niżej.