Strona 1 z 2

wybieramy gwint, oraz dystanse

: ndz mar 11, 2012 18:13
autor: Yoo!
≈Witam, koledzy mam kilka pytań odnośnie wyboru zawieszenia.
Wkońcu przymierzam się do zakupu gwintu do mojego MK IV (1.4 16v, 98r).
Jak wiadomo wolę to z wami przedykutować :bajer:
Konkretniej chodzi mi o pomoc w wyborze firmy. Chciałbym wybrac coś z tego:
http://www.mapet-tuning.com/sklep/zawie ... h34rjsv656" onclick="window.open(this.href);return false;
Jedni mówia MTS-technik, drudzy znów KW.

Napisze czego oczekuje :P

Przód chciałbym odniżyć o jakieś 40-50mm, tył natomiast 60-70mm, bo jest znacznie wyżej niż przód.
Miło by było zachować choć odrobinę komfortu :hehe: choć nie to stawiam na pierwszym miejscu, ale widziałem (właśnie nie pamiętam co to było dokładnie za zawieszenie), passka na miękim gwincie, a z tego co słyszałem, to podczas jazdy nie było znacznej różnicy między twardym zawieszeniem, niewiem ile w tym było prawdy :P

Na tył chciałbym założyc dystanse, możliwe że na przód również, ale to jak narazie odległy temat, wolałbym się skupić na zawieszeniu.

Co będe jescze potrzebował do wymiany zawieszenia, bo gdzieś na forum czytałem o jakiś dodatkowych gumowych zaślepkach, aby się brud nie dostawał do środka, właśnie nie pamiętam co to był za artykuł :/


Na gwint chciałbym wydać ≈ 1000zł, ale wiadomo, że wole dołożyć odrobinę i później nie żałować.

Z góry dzięki za odpv :pub:

wybieramy gwint, oraz dystanse

: ndz mar 11, 2012 19:22
autor: Shmatan
Yoo! pisze:Miło by było zachować choć odrobinę komfortu
bierz fk
Yoo! pisze:Co będe jescze potrzebował do wymiany zawieszenia, bo gdzieś na forum czytałem o jakiś dodatkowych gumowych zaślepkach, aby się brud nie dostawał do środka, właśnie nie pamiętam co to był za artykuł :/
do każdego gwintu warto poduszki i łożyska na kolumne kupić, do fk trzeba jeszcze osłony (pasują z drążków kierowniczych megane II), a przy okazji sprawdź łączniki stabi, gumy na stabi i sworznie czy nie warto by było wymienić.

wybieramy gwint, oraz dystanse

: ndz mar 11, 2012 20:22
autor: Trewor87
Shmatan pisze:przy okazji sprawdź łączniki stabi, gumy na stabi i sworznie czy nie warto by było wymienić.
Ja za każdym razem jak stawiałem auto na gwincie, to dla spokoju wszystkie gumy zmieniałem na poliuretan

Re: wybieramy gwint, oraz dystanse

: ndz mar 11, 2012 20:58
autor: Yoo!
dobra sprawa gum rozwiązana, a co do skompletowania zawieszenia, nie potrzeba już nic więcej, Shmatan w Twoim temacie wyczytałe, że musiałeś dokupić talerze,jestem w tej dziedzinie kompletnym laikiem tak więc bez śmiechów :P

wybieramy gwint, oraz dystanse

: ndz mar 11, 2012 21:31
autor: Shmatan
Yoo!, talerze? nie przypominam sobie ;]

wybieramy gwint, oraz dystanse

: pn mar 12, 2012 11:15
autor: Enten
talerzyki na przód bo seryjna poduszka gumowa amortyzatora ma się nijak do tej z gwintów.
Zupełnie inna bajka te talerzyki i u mnie to niesamowicie na.. ło. Dałem nowe łożyska, nowe poduszki i dalej lipton.
Tak mają MTS, TA i FK. Nie wiem jak ma KW ale jutro się dowiem :food:

Shmatan, nie miałeś tego problemu? Na talerzyk z gwintu dawałeś ori gumową poduszkę, łożysko i było ok?
Talerzyk z gwintu nie ma wycięcia pod łożysko i to sobie lata jak chce.

wybieramy gwint, oraz dystanse

: pn mar 12, 2012 18:32
autor: Shmatan
Enten, U mnie tam nic nie lata ;] talerzyk z gwintu, łożysko, poducha i skręcamy ;]

Re: wybieramy gwint, oraz dystanse

: pn mar 12, 2012 20:44
autor: Yoo!
dobra ok, więc mam już jakiś trop, a jaka jest różnica między KW, a FK, proszę o wyrozumiałość :)

Re: wybieramy gwint, oraz dystanse

: pn mar 12, 2012 21:52
autor: Yaro1981
Yoo! pisze:koledzy to jak to jest jednym obdziera, drugim nie, wogóle to przednie kielichy nie obdzierają o lacia podczas jazdy, lepiej cyba od razu zaopatrzyć się w dystanse co :>
że co pomyśl zanim znów coś napiszesz :helm:

wybieramy gwint, oraz dystanse

: wt mar 13, 2012 11:20
autor: Enten
Shmatan, faktycznie KW ma już lepsze talerzyki - prawie jak seria :) MTS, TA to jakieś nieporozumienie.
Wczoraj odebrałem KW - pasuje jak trza i pierwszy banan na twarzy.

wybieramy gwint, oraz dystanse

: wt mar 13, 2012 20:47
autor: Shmatan
Ja mam fk, i talerzyki jak pisałem - pasowały ok ;]

Re: wybieramy gwint, oraz dystanse

: wt mar 13, 2012 22:25
autor: Yoo!
Shmatan pisze:Ja mam fk, i talerzyki jak pisałem - pasowały ok ;]
Enten pisze:Shmatan, faktycznie KW ma już lepsze talerzyki - prawie jak seria :) MTS, TA to jakieś nieporozumienie.
Wczoraj odebrałem KW - pasuje jak trza i pierwszy banan na twarzy.


a o ile obniżaliście, że zapytam i czy macie również założone jakieś dystansy

wybieramy gwint, oraz dystanse

: śr mar 14, 2012 00:18
autor: MAPET
Yoo! pisze:Co będe jescze potrzebował do wymiany zawieszenia, bo gdzieś na forum czytałem o jakiś dodatkowych gumowych zaślepkach, aby się brud nie dostawał do środka, właśnie nie pamiętam co to był za artykuł :/
nie mam pojecia o czym piszesz...
Yoo! pisze:Jedni mówia MTS-technik, drudzy znów KW.
odp:
Yoo! pisze:Na gwint chciałbym wydać ≈ 1000zł, ale wiadomo, że wole dołożyć odrobinę i później nie żałować.
przy tej kwocie nawet nie ma co pisac o KW...
Enten pisze:talerzyki na przód bo seryjna poduszka gumowa amortyzatora ma się nijak do tej z gwintów.
bzdura!
Enten pisze:Tak mają MTS, TA i FK. Nie wiem jak ma KW ale jutro się dowiem :food:
kolejna bzdura
Enten pisze:Talerzyk z gwintu nie ma wycięcia pod łożysko i to sobie lata jak chce.
i po raz 3...
Yoo! pisze:dobra ok, więc mam już jakiś trop, a jaka jest różnica między KW, a FK, proszę o wyrozumiałość :)
a jaka miedzy fiatem a mercedesem? to i to auto a jednak co innego
Enten pisze:Shmatan, faktycznie KW ma już lepsze talerzyki - prawie jak seria :) MTS, TA to jakieś nieporozumienie.
jak czytam twoje wypowiedzi to mam wrazenie ze urwales sie z choinki :(

wybieramy gwint, oraz dystanse

: śr mar 14, 2012 06:26
autor: Shmatan
Yoo!, dystanse 4 i 20mm, obniżenie obecnie około -70
MAPET pisze:przy tej kwocie nawet nie ma co pisac o KW...
Pewnie mowa o używce - do 1000zł można var 2 złapać czasem.