Regulacja gwintu mk4
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Regulacja gwintu mk4
Siema wszystkim. Mam tkaie małe pytanko. Otóz jakis czas temu zepsuła mi się regulacja tylniego zawieszenia i oczywiście auto stoi dość wysoko z tylu, a przód praktycznie opuszczony jest na maxa i śmiesznie to wygląda. Nurtuje mnie pytanie, czy można wywalić z tylnich sprężyn regulacje? Samochód nie będzie stał wtedy za nisko? Nie będzie nic chaczyc? I czy bez kanalu, tylko i wylącznie z ori podnośnikiem uda mi się ją wywalić? Prosze o pomoc!:)
Regulacja gwintu mk4
Możesz to sprecyzować?Domcioo20 pisze:jakis czas temu zepsuła mi się regulacja tylniego zawieszenia
Gwint H&R z wywaloną regulacją:
Jeździć się da, ale jak masz szerokie koła, to raczej nie zabieraj kompletu pasażerów
Re: Regulacja gwintu mk4
Możesz to sprecyzować?Trewor87 pisze:Domcioo20 pisze:jakis czas temu zepsuła mi się regulacja tylniego zawieszenia
Hmmm. Śrubunki tylniego zawieszenia? jakos tak to się precyzyjnie nazywa...
A. i jeszcze jedno. Jesli je wyjme, spręzyna będzie mogla stac sobie na wachaczu? z tego co pamietam pod ori sprężyna znajdowala się taka jakas podkładka, no ale jej nie mam. nic sie nie stanie jesli jej nie zamontuje pod tą sportową sprężyne?
A z przodu masz obnozony gwint na maxa? Czy też coś przerabiałes zeby byl niżej?
Regulacja gwintu mk4
Tak jak pisałem wcześniej - ja mam H&R, a tam ten "śrubunek" ma troszkę inną konstrukcję niż inne gwinty.
http://imageshack.us/photo/my-images/20 ... cia558.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
I ja mam po prostu wywalone te nakrętki
Przodu nie mam na max w dół, bo mi koła wystają a nie mam zaklepanych rantów
http://imageshack.us/photo/my-images/20 ... cia558.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
I ja mam po prostu wywalone te nakrętki
Mechanik nie jestem więc nie mogę się mądrzyćDomcioo20 pisze:Jesli je wyjme, spręzyna będzie mogla stac sobie na wachaczu? z tego co pamietam pod ori sprężyna znajdowala się taka jakas podkładka, no ale jej nie mam. nic sie nie stanie jesli jej nie zamontuje pod tą sportową sprężyne
Przodu nie mam na max w dół, bo mi koła wystają a nie mam zaklepanych rantów
Regulacja gwintu mk4
Dzięki! W takim razie nie pozostaje nic innego jak tylko je wyjac i ocenic na wlasne oczy... A co do tego czy uda mi sie to zrobic na fabrycznym podnosniku jest szansa???
Regulacja gwintu mk4
Domcioo20, bez problemu na seryjnym podnośniku to zrobisz nawet koła nie trzeba ściągać jak pierwszy raz się za to zabierasz to pół godziny i masz gotowe, tez z tyłu mam wyciągniętą regulacje na 18" przy 4 osobach i zapakowanym bagażniku potrafi przytrzeć o nadkole ale nie ma żle , a pod seryjna sprężyną na belce ja nie miałem żadnej podkładki
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
Re: Regulacja gwintu mk4
Nie trzeba koła zdjąc? Hmmm... troszke zastanawia mnie to jak odkręce np ta tuleje, skoro jest ona przykręcona do tylniej belki... musiał bym wczołgać sie chyba caly pod auto:D. Ale zobaczymy. Jutro albo w week postaram się to zrobić i napisze jak wyszlo:DYaro1981 pisze:Domcioo20, bez problemu na seryjnym podnośniku to zrobisz nawet koła nie trzeba ściągać jak pierwszy raz się za to zabierasz to pół godziny i masz gotowe, tez z tyłu mam wyciągniętą regulacje na 18" przy 4 osobach i zapakowanym bagażniku potrafi przytrzeć o nadkole ale nie ma żle , a pod seryjna sprężyną na belce ja nie miałem żadnej podkładki
Regulacja gwintu mk4
zrobisz jak uważasz ja przy takim zabiegu nie odkręcam koła a dostęp od tyłu przy podniesionym samochodzie jest aż za nadto dobry pół godzinki i tuleje skończyły na śmietniku
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
Regulacja gwintu mk4
No i musialem zdjac felgi... Inaczej by nie wyjoł spręzyny, ponieważ srubunki były bardzo wyskoko skręcone i musiałem sie troszkę pobawić zanim wyjołem spręzyne... No ale jest lipa. Na mokrej nawierzchnii troszkę opny szorują o nadkola;/
Regulacja gwintu mk4
No dokładnie,ja też nie miałem żadnej regulacji pod tylną sprężyną,tylko gumka u góry.Yaro1981 pisze: pod seryjna sprężyną na belce ja nie miałem żadnej podkładki
Regulacja gwintu mk4
A ja mialem wlaśnie... I na tej "podkładce" siedziala ori sprężyna. A mechanik który zakladal mi gwint nie zdioł jej no i regulache H.. strzelil:D. Bo prze z ta podkladkę regulacja gwintu nawet po przykreceniu jej śrubą przemieściła się... Podkładki juz nie ma a śrubunki już siedza na belce:)
Regulacja gwintu mk4
Fotki słabej jakości ale jakieś mam. 1 fotka właśnie z tą podkładką co była pod sprężyną, i przyłożony do niej srudunek. Widac że troszke odstaje, no i nawet po przykreceniu go śrubą od dołu wygieło mi 1i 2 strone. Śrubunki troszke porysowane, bo tej sytuacji próbowane było je odkręcić wszystkimi sposobami ale nie stety wyszła lipa:D.
No a tu foto już po zdjęciu podkladki. Fotki robione dla mechanika który spieprzył robote Od razu widać że śrubunek siedzi 100x lepiej.
No a tu foto już po zdjęciu podkladki. Fotki robione dla mechanika który spieprzył robote Od razu widać że śrubunek siedzi 100x lepiej.
- darrrrekdaro
- edismd.
- Posty: 915
- Rejestracja: śr sie 11, 2010 22:07
- Lokalizacja: Tarnów
Regulacja gwintu mk4
na MTS technik ile mniej wiecej można zyskać cm w dół wywalając tą regulację ?
Mój Golf tutaj
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości