Jak ustawić negatyw tylnich kół?
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- vwcorradovr6
- Mały gagatek
- Posty: 130
- Rejestracja: wt lis 29, 2011 16:05
- Lokalizacja: Bolszewo
Jak ustawić negatyw tylnich kół?
Jak mogę ustawić negatyw na tylnich kokołach (chodzi o pochyleniue kół) w Corrado. Prosiłbym o instrukcję jak ktoś wie najlepiej ze zdjęciami
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
Jak ustawić negatyw tylnich kół?
Podkłada się podkładki pod dolne śruby mocujące czop
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
- vwcorradovr6
- Mały gagatek
- Posty: 130
- Rejestracja: wt lis 29, 2011 16:05
- Lokalizacja: Bolszewo
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
Jak ustawić negatyw tylnich kół?
Zwykłe podkładki w każdym sklepie żelaznym i itp. tylko nie jestem pewien czy fi 10 czy fi 12
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
Jak ustawić negatyw tylnich kół?
Można też cienkie blaszki podłożyć na całej powierzchni styku z czopem od dołu .
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
Jak ustawić negatyw tylnich kół?
Witam,
Panowie widziałem już jette po takim zabiegu, przy stłuczce koło odfrunęło z tylnej belki. Siły z czopu nie są przenoszone tylko przez śruby przykręcone do belki, ale przez całe przylegające do siebie powierzchnie czopu i tej belki(podobnie jak ze sprzęgłem i wałem korbowym). Jeżeli już robić coś takiego to moim zdaniem powinno się zrobić przekładkę podkładaną pod cały czop ze sfrezowaną jedną stroną pod żądanym kątem żeby zachować pełną płaszczyznę styku czopu z belką.
Pozdrawiam,
finch
Panowie widziałem już jette po takim zabiegu, przy stłuczce koło odfrunęło z tylnej belki. Siły z czopu nie są przenoszone tylko przez śruby przykręcone do belki, ale przez całe przylegające do siebie powierzchnie czopu i tej belki(podobnie jak ze sprzęgłem i wałem korbowym). Jeżeli już robić coś takiego to moim zdaniem powinno się zrobić przekładkę podkładaną pod cały czop ze sfrezowaną jedną stroną pod żądanym kątem żeby zachować pełną płaszczyznę styku czopu z belką.
Pozdrawiam,
finch
Golf "Drugi" by finch
Mój Turbo Kopciuch
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever
Mój Turbo Kopciuch
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever
Jak ustawić negatyw tylnich kół?
Camber kita trzeba, nie są drogie
http://www.ebay.co.uk/itm/Eibach-Rear-C ... 4150d54c33" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.co.uk/itm/Eibach-Rear-C ... 4150d54c33" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
Re: Jak ustawić negatyw tylnich kół?
A co powiesz na plastyczki niebieskie?finch pisze:Witam,
Panowie widziałem już jette po takim zabiegu, przy stłuczce koło odfrunęło z tylnej belki. Siły z czopu nie są przenoszone tylko przez śruby przykręcone do belki, ale przez całe przylegające do siebie powierzchnie czopu i tej belki(podobnie jak ze sprzęgłem i wałem korbowym). Jeżeli już robić coś takiego to moim zdaniem powinno się zrobić przekładkę podkładaną pod cały czop ze sfrezowaną jedną stroną pod żądanym kątem żeby zachować pełną płaszczyznę styku czopu z belką.
Pozdrawiam,
finch
dodam że mają atesty
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
Re: Jak ustawić negatyw tylnich kół?
A ja Ci powiem na to żebyś przyjrzał się temu jak fabryczne Cambery są zrobione. Na zdjęciu powyżej widać że są to przekładki obejmujące całą powierzchnię styku belki z czopem. I o to właśnie chodzi żeby 1/3 czopu nie wisiała w powietrzu, a materiał nie jest aż tak mocno istotny ważne tylko żeby nie zrobił się z niego naleśnik jak będziesz dokręcał czop bo wtedy nici z negatywu.Dj Darecki pisze: A co powiesz na plastyczki niebieskie?
dodam że mają atesty
Golf "Drugi" by finch
Mój Turbo Kopciuch
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever
Mój Turbo Kopciuch
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
Jak ustawić negatyw tylnich kół?
Mam je w domu to wiem , ale i tak jeżdżę na blaszkach pod czopem .....................finch pisze:A ja Ci powiem na to żebyś przyjrzał się temu jak fabryczne Cambery są zrobione.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
Re: Jak ustawić negatyw tylnich kół?
Powiem Ci tak: "grzeje mnie to" na czym jeździsz".Dj Darecki pisze: Mam je w domu to wiem , ale i tak jeżdżę na blaszkach pod czopem .....................
Ja wiem o co chodzi w przenoszeniu sił skręcających i ścinających jak dla mnie to możesz sobie jeździć jak chcesz. Piszę na podstawie własnych doświadczeń i rozmowy z ludźmi którzy tematy przenoszenia sił i momentów przerobili w wielu różnych zagadnieniach i wiem że mają rację. Ponadto miałem mechanikę na studiach i dyskutowałem rysując na papierze przykłady i wychodziło na moje.
BTW: jeden z forumowiczów też jeździł na pseudo camberze do póty do póki nie miał kolizji i zwyczajnie w samochodzie urwało koło- dziwne?
end bo się off top robi
Pozdrawiam
finch
Golf "Drugi" by finch
Mój Turbo Kopciuch
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever
Mój Turbo Kopciuch
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever
Jak ustawić negatyw tylnich kół?
finch pisze:BTW: jeden z forumowiczów też jeździł na pseudo camberze do póty do póki nie miał kolizji i zwyczajnie w samochodzie urwało koło- dziwne?
trochę dziwne że przytaczasz to jako argument.... z prostego powodu.. to był wypadek.. siły mogły być takie, że koło by odpadło nawet gdyby nie było tam podkładek, ale takiej opcji nie rozpatrujesz nawet....
Skoro wszyscy Twoi znajomi są od wyliczeń z mechaniki, to niech ktoś zrobi testy, a ja wiem że obliczeniami tego się nie zrobi, tylko taki czop trzeba byłoby poddać testom obciążeniowym. I oczywiście nie zaprzeczam Twoim racjom, ale.. gdyby ktoś zrobił testy to mogłoby się okazać że czop jest słabszy o wartości niewiele odbiegające od czopu zamocowanego fabrycznie....
To taka sama polemika jak przy poliuretanach, ja widziałem pękające wahacze od tego gówna, a tu ludzie zakładają, bo innym pęka bo założyli za twarde tuleje....
Co do niebieskich podkładek, podpierają cały czop i ustawiają nie tylko kąt ale zbieżność.. to wiadome.. na innych forach ludzie wykonują własne podkładki, nie wiem czy na CNC czy jeszcze gdzieś indziej, i nie widze aukcji oferujących takie przekładki co np 0.5 stopnia wraz z odpowiednią zbieżnością
- Kowal_
- płk Gleba
- Posty: 1732
- Rejestracja: ndz mar 19, 2006 00:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: VW Passat CC
- Silnik: CCZA
Jak ustawić negatyw tylnich kół?
Od nas z grupy dwóch chłopaków miało taki przypadek, jeden kolizja (uderzenie nie poszło nawet na koło), drugi dziura. W obu przypadkach koło odfrunęło razem z czopem i hamulcami i w obu podkładki pod czopem. Ewidentnie było widać, że śruby są pozrywane. Przy normalnie przykręconym czopie w życiu w takim przypadku nie będziesz miał takiej akcji, felgę pognie, łożysko rozwali, belkę pognie, ale nie odfrunie cały zestaw.SZOPENN pisze:rochę dziwne że przytaczasz to jako argument.... z prostego powodu.. to był wypadek.. siły mogły być takie, że koło by odpadło nawet gdyby nie było tam podkładek, ale takiej opcji nie rozpatrujesz nawet....
330KM/450Nm
Re: Jak ustawić negatyw tylnich kół?
I kto ma racje?Kowal_ pisze: Od nas z grupy dwóch chłopaków miało taki przypadek, jeden kolizja (uderzenie nie poszło nawet na koło), drugi dziura. W obu przypadkach koło odfrunęło razem z czopem i hamulcami i w obu podkładki pod czopem. Ewidentnie było widać, że śruby są pozrywane. Przy normalnie przykręconym czopie w życiu w takim przypadku nie będziesz miał takiej akcji, felgę pognie, łożysko rozwali, belkę pognie, ale nie odfrunie cały zestaw.
BTW: Ostatnio widziałem renówkę po ślizgu do rowu. Uderzenie było tak silne że pogięło belkę i podgięło czop do góry ale całość została na miejscu. Mocowanie było rozwiązane bardzo podobnie jak w VW.
Dla mnie temat zamknięty.
Golf "Drugi" by finch
Mój Turbo Kopciuch
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever
Mój Turbo Kopciuch
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości