Kit vs Gwint
: sob gru 24, 2011 10:09
Witam
Prace nad golfem trwają, na początku stycznia chce zabrać się za zawias. Jako ,że przeczytalem juz mnóstwo tematów na forum i w sumie jeszcze bardziej "zgłupłem" prosił bym was o pomoc w doborze.
Chciał bym wydac nie wiecej jak 1500-2000 zl. Z tego co wyczytalem moje GTI ma -20/-20 na wstępie. I teraz mam dylemat czy tańszy gwint czy może jakiegoś weiteca kit. Zastanawiam sie czy nie warto by dać -40/-40 co by obiżyło z tego co wiem auto -20/-20. Autkiem napewno nie bede sie toczył w szczegolnosci ze do lata bedzie uturbiony. Mam wrazenie ze w takim wypadku lepiej kupić jakis kit firmowy.
Czy to obniżenie ktore zaproponowalem nie bedzie za wysokie?
Dodam ze to auto tylko do zabawy jest.
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
Nie dodałem ze mam kolka 15 cali 195/55
Prace nad golfem trwają, na początku stycznia chce zabrać się za zawias. Jako ,że przeczytalem juz mnóstwo tematów na forum i w sumie jeszcze bardziej "zgłupłem" prosił bym was o pomoc w doborze.
Chciał bym wydac nie wiecej jak 1500-2000 zl. Z tego co wyczytalem moje GTI ma -20/-20 na wstępie. I teraz mam dylemat czy tańszy gwint czy może jakiegoś weiteca kit. Zastanawiam sie czy nie warto by dać -40/-40 co by obiżyło z tego co wiem auto -20/-20. Autkiem napewno nie bede sie toczył w szczegolnosci ze do lata bedzie uturbiony. Mam wrazenie ze w takim wypadku lepiej kupić jakis kit firmowy.
Czy to obniżenie ktore zaproponowalem nie bedzie za wysokie?
Dodam ze to auto tylko do zabawy jest.
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
Nie dodałem ze mam kolka 15 cali 195/55