Kit vs Gwint
: sob gru 24, 2011 10:09
Witam
Prace nad golfem trwają, na początku stycznia chce zabrać się za zawias. Jako ,że przeczytalem juz mnóstwo tematów na forum i w sumie jeszcze bardziej "zgłupłem" prosił bym was o pomoc w doborze.
Chciał bym wydac nie wiecej jak 1500-2000 zl. Z tego co wyczytalem moje GTI ma -20/-20 na wstępie. I teraz mam dylemat czy tańszy gwint czy może jakiegoś weiteca kit. Zastanawiam sie czy nie warto by dać -40/-40 co by obiżyło z tego co wiem auto -20/-20. Autkiem napewno nie bede sie toczył w szczegolnosci ze do lata bedzie uturbiony. Mam wrazenie ze w takim wypadku lepiej kupić jakis kit firmowy.
Czy to obniżenie ktore zaproponowalem nie bedzie za wysokie?
Dodam ze to auto tylko do zabawy jest.
Nie dodałem ze mam kolka 15 cali 195/55
Prace nad golfem trwają, na początku stycznia chce zabrać się za zawias. Jako ,że przeczytalem juz mnóstwo tematów na forum i w sumie jeszcze bardziej "zgłupłem" prosił bym was o pomoc w doborze.
Chciał bym wydac nie wiecej jak 1500-2000 zl. Z tego co wyczytalem moje GTI ma -20/-20 na wstępie. I teraz mam dylemat czy tańszy gwint czy może jakiegoś weiteca kit. Zastanawiam sie czy nie warto by dać -40/-40 co by obiżyło z tego co wiem auto -20/-20. Autkiem napewno nie bede sie toczył w szczegolnosci ze do lata bedzie uturbiony. Mam wrazenie ze w takim wypadku lepiej kupić jakis kit firmowy.
Czy to obniżenie ktore zaproponowalem nie bedzie za wysokie?
Dodam ze to auto tylko do zabawy jest.
Nie dodałem ze mam kolka 15 cali 195/55