Strona 1 z 1

Kit vs Gwint

: sob gru 24, 2011 10:09
autor: Zwi3rzu
Witam

Prace nad golfem trwają, na początku stycznia chce zabrać się za zawias. Jako ,że przeczytalem juz mnóstwo tematów na forum i w sumie jeszcze bardziej "zgłupłem" prosił bym was o pomoc w doborze.
Chciał bym wydac nie wiecej jak 1500-2000 zl. Z tego co wyczytalem moje GTI ma -20/-20 na wstępie. I teraz mam dylemat czy tańszy gwint czy może jakiegoś weiteca kit. Zastanawiam sie czy nie warto by dać -40/-40 co by obiżyło z tego co wiem auto -20/-20. Autkiem napewno nie bede sie toczył w szczegolnosci ze do lata bedzie uturbiony. Mam wrazenie ze w takim wypadku lepiej kupić jakis kit firmowy.
Czy to obniżenie ktore zaproponowalem nie bedzie za wysokie?
Dodam ze to auto tylko do zabawy jest.

:hmm:


Nie dodałem ze mam kolka 15 cali 195/55

Kit vs Gwint

: sob gru 24, 2011 13:47
autor: Shmatan
Zwi3rzu, zależy czego chcesz - jak ma dobrze wyglądać i żeby był zawias dopasowany do koła to lepiej gwint, jeżeli ma dobrze jeździć i nie zalezy Ci na dużych obniżeniach to kit. W tej kasie mógłbyś poszukać jakiejś fajnej używki z regulacją twardości, którą ew. byś sobie później zregenerował

Kit vs Gwint

: sob gru 24, 2011 14:07
autor: Zwi3rzu
Shmatan, auto ma dobrze jezdzic na gwincie i tak za bardzo bym go nie opuscił bo pourywam wszystko. Uzywki odpadają dlatego mysle szczerze mowiac nad jakimś kitem:)
Możesz cos polecic?

Kit vs Gwint

: sob gru 24, 2011 20:39
autor: Kowal_
Nowe amorki Koni + sprężyny -60/-60. Na nowe sprężyny może nie wystarczyć, ale używane spokojnie dorwiesz za 2-3 stówki i zestaw będzie jakościowo lepszy niż jakikolwiek gwint w tej cenie.

Kit vs Gwint

: ndz gru 25, 2011 00:12
autor: Zwi3rzu
-60/-60 to nie bedzie przegiecie?:)

Kit vs Gwint

: ndz gru 25, 2011 11:09
autor: Kowal_
Nie. Pooglądaj po tematach jak ludzie mają powkładane takie zawiasy bedziesz widział jak to wygląda. Jeśli ma się trzymać drogi i nie być za nisko to jest idealny setup do tego :)