Strona 1 z 1
Zawieszenie Gwintowane Problem
: ndz gru 11, 2011 01:35
autor: Alanozik
Witam, od kilku dni jestem posiadaczem gwintu. Z takim zawieszeniem spotykam sie po raz pierwszy, mój problem polega na tym iż sprężyna jest bardzo krótka i gdy wyciągnę amor do końca do góry sprężyna jest luźna. Czy to jest bezpieczne? Słyszałem coś na temat helperów czy to rozwiąże problem? Następne moje pytanie to gdy dam helper jak mam połączyc dwie sprężyny? Może ma ktoś takie krótkie sprężynki do sprzedania?? pozdrawiam
Zawieszenie Gwintowane Problem
: ndz gru 11, 2011 19:32
autor: Shmatan
Alanozik, sprecyzuj nazwe tematu.
Co to za gwint że nie ma helperów? helpery z normalnymi sprężynami łączą się taką plastikową podkładką centrującą, ale sporo osób jeździ bez nich, bo tak na prawde mała jest szansa że spręzyna będzie luźna w trakcie jazdy (musiałbyś ładnie wyskoczyć), bo przecież amortyzator ma sporą bezwładność i nie wyskoczy tak odrazu do końca.
Zawieszenie Gwintowane Problem
: ndz gru 11, 2011 20:51
autor: barteKKK03
Helpery ogólnie lepiej mieć, ale w przypadku ich braku też da się jeździć. A to że sprężyna jest krótsza od wyciągniętego tłoczyska to akurat normalne, ciężar samochodu zrobi swoje.
Zawieszenie Gwintowane Problem
: ndz gru 11, 2011 20:58
autor: Dj Darecki
Shmatan pisze:Co to za gwint że nie ma helperów?
FK żółty nie ma
Zawieszenie Gwintowane Problem
: ndz gru 11, 2011 21:34
autor: MAPET
czesto gwinty nie maja helperow spreyczuje temat ale i pytanie daj fotki napisz jakie auto jaki gwint a nie od razu chcesz dokladac helpery