Strona 1 z 1

problem z gwintem i kolem

: czw lis 03, 2011 17:47
autor: Lukaskk7
Własnie założyłem gwinotowane zawieszenie na felgi 16 et 30 rozmiar opony 215/40...u tu sie zaczął problem...felga wraz z opona zaczeły ocierac o sruby do regulacji zawieszenia z przodu... dystanse odpadaja bo za bardzo wystawałoby koło co mozna innego zrobic aby było dobrze i zalezy mi wlasnie na glebie wiec skreanie go do góry odpada...

problem z gwintem i kolem

: czw lis 03, 2011 18:45
autor: Yaro1981
szkoda że nie piszesz co za samochód jakie te felgi rozmiar , ale z grubsza to wypchnąć nadkola założyć dystans albo możeśz zeszlifować nakrętki , wyciągnąc helpery możłiwości jest dużo ale daj jakieś większe info albo zdjęcie

problem z gwintem i kolem

: czw lis 03, 2011 21:57
autor: Lukaskk7
Jest to golf III one juz sa rowne z nadkolami wiec dystanse jeszcze bardziej wypchaja je na zewnatrz i bedzie kiepsko chyba ze zeszlifuje te nakretki jak nic innego nie da rady... a a co znaczy ze mozliwosci jest duzo??? zdjecia moge jutro najwyzej dac bo dzis juz nie da rady kolego...

problem z gwintem i kolem

: czw lis 03, 2011 22:30
autor: Shmatan
Wyciągnij helper - zejdziesz niżej bez obcierania, albo zmień opony na węższe

problem z gwintem i kolem

: czw lis 03, 2011 22:39
autor: Lukaskk7
Wiem ze to pewnie dla nie ktorych glupie pytanie ale co to jest ten helper???

problem z gwintem i kolem

: czw lis 03, 2011 23:48
autor: Yaro1981
pomocnicza sprężyna ta mała pod główna albo nad zależy od modelu

problem z gwintem i kolem

: pt lis 04, 2011 23:26
autor: Lukaskk7
zrobilemi dzieki koledzy za pomoc:) a tak wogole to w jakim celu jesy ten helper:)

problem z gwintem i kolem

: pt lis 04, 2011 23:37
autor: Shmatan
Było na forum, poszukaj

jest po to żeby główna sprężyna nigdy nie była luźna