[Mk3] Wybór zawieszenia. Co o tym Sądzicie?
: pn wrz 26, 2011 21:14
Jako ze jest to mój pierwszy post to Witam wszystkich forumowiczów. Otóż moje stare zawieszenie w golfie się skończyło, samochód ogromnie pływa w zakrętach jest "ciężki" w prowadzeniu. Wpadłem na pomysł kupna czegoś twardszego. Przeglądając internet wpadłem na gwintowane zawieszenie firmy MTS. I tutaj mam do was kilka pytań, ale najpierw powiem ze samochodem jakim się poruszam to Golf III 1.8 benzyna 93. rok 5-cio drzwiowy.
Wybrałem 2 zestawy:
http://moto.allegro.pl/zawieszenie-gwin ... 59603.html
http://moto.allegro.pl/zawieszenie-obni ... 85789.html
Szczerze mówiąc bardziej skłaniam się ku 1. Ale teraz mam kilka pytań:
- Pierwsze i najważniejsze to czy pierwszy zestaw będzie pasował do mojego Golfa?
- Nie zależy mi na specjalnym położeniu samochodu, mieszkam w górach i jest tu trochę dziurawych nawierzchni, jeśli kupie gwint to i tak chce go obniżyć o 3-4 cm (co nie zmienia faktu ze regulacja by mi się przydała), zależy mi na dość szybkim pokonywaniu zakrętów i dobrym prowadzeniu, nie chce tez żeby był jakiś mega twardy i nie znośny w jeździe. Więc czy te pierwszy zestaw będzie dobrym rozwiązaniem?
- Samochód mam postawiony na BBS 15'tkach 195/45 na czym zawieszeniu opony nie będą tarły o nadkola?
- Czy waszym zdaniem warto wgl kupić taki zestaw? A jeśli nie to jaki?
Jestem zielony i liczę na wasza pomoc. Pozdrawiam Martin.
PS. Mam jeszcze jedno pytanko co oznacza skrót 1XH0?
Wybrałem 2 zestawy:
http://moto.allegro.pl/zawieszenie-gwin ... 59603.html
http://moto.allegro.pl/zawieszenie-obni ... 85789.html
Szczerze mówiąc bardziej skłaniam się ku 1. Ale teraz mam kilka pytań:
- Pierwsze i najważniejsze to czy pierwszy zestaw będzie pasował do mojego Golfa?
- Nie zależy mi na specjalnym położeniu samochodu, mieszkam w górach i jest tu trochę dziurawych nawierzchni, jeśli kupie gwint to i tak chce go obniżyć o 3-4 cm (co nie zmienia faktu ze regulacja by mi się przydała), zależy mi na dość szybkim pokonywaniu zakrętów i dobrym prowadzeniu, nie chce tez żeby był jakiś mega twardy i nie znośny w jeździe. Więc czy te pierwszy zestaw będzie dobrym rozwiązaniem?
- Samochód mam postawiony na BBS 15'tkach 195/45 na czym zawieszeniu opony nie będą tarły o nadkola?
- Czy waszym zdaniem warto wgl kupić taki zestaw? A jeśli nie to jaki?
Jestem zielony i liczę na wasza pomoc. Pozdrawiam Martin.
PS. Mam jeszcze jedno pytanko co oznacza skrót 1XH0?