Strona 1 z 3

[MK3] Jakie sprezyny eibacha wybrac?

: wt sie 09, 2011 23:07
autor: djla
witam,
chce kupic do mojego GTI amortyzatory bila B4 i sprezyny eibacha, tu do wyboru pro-kit i sportline, moze macie jakies doswiadczenia ktore wybrac, moze jakies fotki jak one obnizaja? Nie chce gleby chce miec bezpiecznie i w miare wygodnie, no i zeby stal jak oryginalny GTI ewentualnie nizej ale bez przesady.
Dodam ze eibach podaje obinzenie odpowiednio 30/30 i 45/30

[MK3] Jakie sprezyny eibacha wybrac?

: śr sie 10, 2011 11:27
autor: mavric
U siebie mam założony zestaw pro-kit, tyle że z amorami KYB i gdybym miał jeszcze raz wybierać zdecydował bym się na sportline z dwóch względów: parametr obniżenia 45/30 i trochę inną charakterystykę sprężystości - trochę twardszy.

[MK3] Jakie sprezyny eibacha wybrac?

: śr sie 10, 2011 16:58
autor: djla
dzieki za odpowiedz, tez wlasnie sklaniam sie ku sportlinom, mam nadzieje ze na takim obnizeniu jeszcze wjade na kraweznik:D niestety czesto nie ma gdzie auta zaparkowac.
Moze jakies fotki golfow na tych sprezynach?

[MK3] Jakie sprezyny eibacha wybrac?

: śr sie 10, 2011 20:09
autor: MAPET
poczytaj troche
http://www.zawieszenia-sportowe.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

jesli chcesz w miare miec komfort do jazdy na co dzien to pro kit jak agrsywna jazda i czasem po torze cos itp
to sportline
do sportline bardziej juz polecam sportowe amorki jednak

[MK3] Jakie sprezyny eibacha wybrac?

: śr sie 10, 2011 22:32
autor: djla
no wlasnie za moim stylem jazdy przemawia sportline, choc to jazda codzienna:D i mam nadzieje ze B4 dadza rade jeszcze przy tym obnizeniu

[MK3] Jakie sprezyny eibacha wybrac?

: czw sie 11, 2011 00:55
autor: MAPET
jak masz amorki seria to bym bral jednak prokita

[MK3] Jakie sprezyny eibacha wybrac?

: czw sie 11, 2011 07:18
autor: Kowal_
djla pisze:i mam nadzieje ze B4 dadza rade jeszcze przy tym obnizeniu
Nie bawiłbym się w takie obniżenie na seryjnych amorkach, to już będzie dobijać i może być niebezpieczne. Nie wspominając o tym, że padną bardzo szybko. Tu już trzeba czegoś skróconego.

[MK3] Jakie sprezyny eibacha wybrac?

: czw sie 11, 2011 22:41
autor: djla
a jak to jest z tymi bilsteinami? B4 jest jak seria, a b6 juz ma krotszy skok? Bo myslalem ze takie obnizenie jeszcze uciagnie na B4 a tu widze inne opinie, boje sie natomiast ze na pro kicie wogole nie bedzie widac ze jest cos nizej, a na necie nie umie znalesc zadnych fotek

[MK3] Jakie sprezyny eibacha wybrac?

: czw sie 11, 2011 22:55
autor: mavric
to może zdjęcia mojego wozu rozjaśnią Ci wybór:
- seria:
Obrazek
- prokit (30/30)
Obrazek
Może zdjęcia najwyższych lotów nie są ale widać różnice. Zdjęcia zrobione na tym samym kole.

[MK3] Jakie sprezyny eibacha wybrac?

: pt sie 12, 2011 07:48
autor: MAPET
no jak nie bedzie widac ze jest nizej jak obniza o np 3 cm to cos bedzie widac

jak dasz sportline o obnizeniu wiekszym to juz napewno seryjne amorki odpadaja... a jak dasz -30 to bedzie obnizenie to samo przeciez...

b4 to seria zadne sportowe amorki

[MK3] Jakie sprezyny eibacha wybrac?

: pt sie 12, 2011 18:09
autor: djla
to pytanie jeszcze ile siadzie na spotlinach, bo mapet sie upiera ze nie da rady z b4, a ja ciagle zyje przekonaniem, ze przy 2e siadzie -40 a tyle podobno mozna miec na seryjnych amorkach

[MK3] Jakie sprezyny eibacha wybrac?

: pt sie 12, 2011 21:58
autor: MAPET
no ile to masz w katalogu obnizenia podane

ja nie mowie ze nie da rady tylko ze bedzie to kijowe rozwiaznie
poczytaj na forum o serii amorkach do sprezyn... bylo o tym mase razy nie wywazajmy otwartych drzwi

[MK3] Jakie sprezyny eibacha wybrac?

: sob sie 13, 2011 08:53
autor: Kowal_
djla pisze:bo mapet sie upiera ze nie da rady z b4
wszystko da radę, nawet -60 na seryjnych amorkach - ale Mapet ma rację, takie rozwiązanie jest kijowe, nie jeździ to rewelacyjnie (utwardzona sprężyna, seryjny amortyzator - to samo z siebie kiepsko do siebie pasuje), szkoda przede wszystkim amorków. Minimum B6 trzeba.

[MK3] Jakie sprezyny eibacha wybrac?

: sob sie 13, 2011 16:43
autor: mariachi
mi w tdi pro kit niby -30 z przodu zszedł -50.
Na początku miałem wątpliwości czy nie jest za nisko ale teraz wiem że dołożyłbym jeszcze z 10-15mm

Na seryjnych amorkach jeździłem tydzień i komfort pojawił się dopiero po założeniu skróconych amorów . Auto zaczęło normalnie wybierać dziury. Na seryjnych amorach i krótszych sprężynach nie można mówić o żadnym komforcie ,
Tak więc mam porównanie i wiem że już nigdy nie założyłbym krótszych sprężyn do seryjnych amorów. Chyba że takie które rzeczywiście obniżą -25, max -30 . Ale eibachy obniżają więcej niż piszę w specyfikacji