9j na tył + kit

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
patryk2340
Carpe Diem
Carpe Diem
Posty: 552
Rejestracja: sob sie 19, 2006 18:23
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

9j na tył + kit

Post autor: patryk2340 » sob cze 18, 2011 19:46

Witam,
mam pytanko- chodzi o to czy przy feldze 16" 9j et15 na tyle (opona 215/40/16) i przy kicie (sprężyny AP -40, amorki jakieś o skróconym skoku- klasy MTS) będzie szansa na nieobcieranie? Ranty idą do klepania.
Wiem że najlepszym rozwiązaniem jest gwint, lecz dopiero zbieram kasę i ten sezon chciałbym przelatac na w/w setupie.
Trochę czytałem, że można dac jakieś gumy w sprężyny lub wyższy odbój, aby amor zbyt mocno się nie uginał, chcę jednak się dowiedziec czy będą konieczne takie kombinacje :grin:
pozdrawiam


Golf II 1.6 RF --> Golf III 1.4 ABD --> Vento 2.0 2E --> Octavia 1.9 ASZ

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

9j na tył + kit

Post autor: Dj Darecki » ndz cze 19, 2011 21:15

Kit czasami jest twardszy niż gwint :)
gumy w sprężyny nie polecam , ewentualnie twarde odboje na trzpień amora .........
Kombinacje raczej nie będą potrzebne przy -40 , no chyba że będziesz woził komplet ludzi .


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
driVWer
Forum Master
Forum Master
Posty: 1564
Rejestracja: pn lip 23, 2007 18:58
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Kontakt:

9j na tył + kit

Post autor: driVWer » pn cze 20, 2011 23:35

Dj Darecki pisze:gumy w sprężyny nie polecam
możesz wytłumaczyć dlaczego? Co się złego może stać?


Moja golfina mk2 GT SPECIAL 1.8RP: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=356964&start=0

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Re: 9j na tył + kit

Post autor: Dj Darecki » pn cze 20, 2011 23:41

driVWer pisze:
Dj Darecki pisze:gumy w sprężyny nie polecam
możesz wytłumaczyć dlaczego? Co się złego może stać?
Jeżeli chodzi o takie co wkładasz między zwoje ? to
powiedzmy że sprężyna normalnie pracuje na 6-7 zwojach.......
wkładasz gumy i teraz pracuje na 3- 4 zwojach i co może się stać?
pękają sprężynki :)


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

9j na tył + kit

Post autor: MAPET » wt cze 21, 2011 11:47

moze sie stac czyjas smierc badz kalectwo...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2647
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

9j na tył + kit

Post autor: matisim » czw cze 23, 2011 12:21

Dj Darecki, a możesz zaproponować jakiś twardy kit na tył do mk3?? ja chce wpakować 9j na tył, oponkę na profilu 45 i jak najniżej, ale musi być twardo żeby w 5ciu nie tarło :) ranty minimalnie chce zmniejszyć ale mam sierpy więc szkoda je ciąć :)



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

9j na tył + kit

Post autor: Dj Darecki » czw cze 23, 2011 12:26

Ja wsadziłem do siebie przypadkowo amory GT Cupline + sprężyny Weiteca -60 i okazało się że jest twardziej niż na gwincie FK :)
Najtwardsze pewnie najtańsze Chińskie ( brak komfortu )


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Kowal_
płk Gleba
płk Gleba
Posty: 1732
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 00:06
Lokalizacja: Gliwice
Auto: VW Passat CC
Silnik: CCZA

9j na tył + kit

Post autor: Kowal_ » czw cze 23, 2011 15:12

matisim pisze:9j na tył
matisim pisze:oponkę na profilu 45
matisim pisze:jak najniżej
matisim pisze:żeby w 5ciu nie tarło
Przy takich założeniach na kicie z golfa zrobisz skrobarke do gumy za pomocą rantów.

9j ok, opona 195/40 lub 215/35 (w domyśle, że 16" chcesz wlożyć), jak najniżej i żeby w 5ciu nie tarło, no na myśl mi przychodzi tylko beton ---> gwint HR lub jakiś inny gwint/kit oddany do regeneracji i oddany ze zmienioną charakterystyką na beton.


330KM/450Nm

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2647
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

9j na tył + kit

Post autor: matisim » czw cze 23, 2011 15:59

w sensie jak najniżej chodziło o bezpieczną granicę przy której auto będzie wyglądało na obniżone a nie stało jak koza że rękę włożysz miedzy kolo a błotnik. ma być nisko ale na tyle żeby szło jechać normalnie.

Obrazek

teraz mam tak i chce dać trochę niżej... z jakieś 2cm żeby sie bardziej wyrównało.



Awatar użytkownika
patryk2340
Carpe Diem
Carpe Diem
Posty: 552
Rejestracja: sob sie 19, 2006 18:23
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

9j na tył + kit

Post autor: patryk2340 » czw cze 23, 2011 16:34

Ja na początku lipca będę wkładał taki zestaw jak napisałem w pierwszym poście, to dam znać jak to wygląda.


Golf II 1.6 RF --> Golf III 1.4 ABD --> Vento 2.0 2E --> Octavia 1.9 ASZ

Awatar użytkownika
luciusdz
VW4EVER
VW4EVER
Posty: 1370
Rejestracja: wt sty 19, 2010 22:46
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

9j na tył + kit

Post autor: luciusdz » pt lip 01, 2011 16:24

Miałem u Siebie na tyle KIT -60, koło 16x9 ET24 opona 205/45 i się tarło jak ktoś wsiadł na tył.


Obrazek

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2647
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

9j na tył + kit

Post autor: matisim » pt sie 05, 2011 19:42

coś więcej wiadomo w tej sprawie patryk2340, ??



Awatar użytkownika
patryk2340
Carpe Diem
Carpe Diem
Posty: 552
Rejestracja: sob sie 19, 2006 18:23
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

9j na tył + kit

Post autor: patryk2340 » ndz sie 14, 2011 21:56

Właśnie jadą do mnie amorki od Mapeta, więc na dniach zdam relację :hmm:

edit

A więc kit zamontowany i wygląda to tak:

Dałem sprężyny AP -40 i amorki MTS (talerzyk ustawiony na środku). Na dzień dobry klepanie rantów i poszerzanie błotnika o ok. 1cm (inaczej nie było szans na jazdę). Teraz przytrze tylko przy naprawdę dużej nierówności no i pewnie przy komplecie pasażerów (tego nie testowałem). Ogólnie betonu nie ma, oczywiście do serii nie ma porównania, ale jakieś tam resztki komfortu zostały.
Na przodzie sprężyny AP -60, amorki MTS koło 7,5j et35, dystans 15mm, opona 195/45 i wystarczyło tylko ranty zaklepać.


Golf II 1.6 RF --> Golf III 1.4 ABD --> Vento 2.0 2E --> Octavia 1.9 ASZ

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2647
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

9j na tył + kit

Post autor: matisim » ndz sie 14, 2011 23:48

a dasz jakieś fotki? to cieńko widzę to u siebie :kac: bo mam jeszcze pakiet sierpów a nie chce z nich rezygnować..



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości