Strona 1 z 3

Eibach Pro-Kit + bilstein b4

: pn maja 16, 2011 12:20
autor: pawel99
Witam
Muszę zrobić przednie zawieszenie. Co sądzicie o takim połączeniu Eibach Pro-Kit 30/30 + bilstein b4? Czy amortyzatory są odpowiednie. Samochód golf 4 tdi, swap z agr na asz + 6b.

Eibach Pro-Kit + bilstein b4

: pn maja 16, 2011 13:06
autor: MAPET
amory sa to zwykle amorki wiec nei do konca odpowiednie do sport sprezyn ale na eibachu powinny dac rade

Re: Eibach Pro-Kit + bilstein b4

: pn maja 16, 2011 13:23
autor: pawel99
MAPET pisze:amory sa to zwykle amorki wiec nei do konca odpowiednie do sport sprezyn ale na eibachu powinny dac rade
To jakie amorki do tego byś polecił.

Eibach Pro-Kit + bilstein b4

: pn maja 16, 2011 13:49
autor: MAPET
jakies sportowe bardziej

Eibach Pro-Kit + bilstein b4

: pn maja 16, 2011 21:39
autor: mariachi
ja miałem, co prawda w mk3 eibachy -30 na seryjnych amorach przez jakieś 3 dni, była masakra . Dłużej nie wytrzymałem , kupiłem MTS-y a potem KONI. Do krótszych sprężyn muszą być krótsze amory, co najmniej mts-y a lepiej coś droższego.
Druga sprawa że u mnie eibachy -30 zeszły trochę niżej

Re: Eibach Pro-Kit + bilstein b4

: wt maja 17, 2011 08:34
autor: pawel99
mariachi pisze:ja miałem, co prawda w mk3 eibachy -30 na seryjnych amorach przez jakieś 3 dni, była masakra . Dłużej nie wytrzymałem , kupiłem MTS-y a potem KONI. Do krótszych sprężyn muszą być krótsze amory, co najmniej mts-y a lepiej coś droższego.
Druga sprawa że u mnie eibachy -30 zeszły trochę niżej
Jak model miałeś tych Koni?

Eibach Pro-Kit + bilstein b4

: wt maja 17, 2011 09:20
autor: mariachi
już nie pamiętam dokładnie ale na końcu nr ma pisać SP
nie każde żółte koni są krótsze

Re: Eibach Pro-Kit + bilstein b4

: wt maja 17, 2011 12:55
autor: Dejvw
mariachi pisze:ja miałem, co prawda w mk3 eibachy -30 na seryjnych amorach przez jakieś 3 dni, była masakra
Dlaczego?

Eibach Pro-Kit + bilstein b4

: wt maja 17, 2011 17:15
autor: mariachi
zero komfortu, auto skakało jak piłeczka pinpongowa , przód siedział na odbojnikach i w ogóle się nie uginał ,
chodź to zależy od auta, szwagier założył -30 do audi a4 i u niego nie siedzi, można normalnie jeździć

Eibach Pro-Kit + bilstein b4

: wt sty 01, 2013 19:32
autor: meibizza
Panowie a co sądzicie zeby założyc te eibachy pro kit -30 i do tego amory bilsteina b4 od wersji sportowej golfa IV ARL (bo te są podobno ciut krótsze od zwyklych) Robił ktos cos takiego? Też chce obniżyc swoją golfine tak max 30mm

Eibach Pro-Kit + bilstein b4

: śr sty 02, 2013 01:01
autor: Nastar
Do tych Eibachów dałbym KYB UltraSR-y.

Eibach Pro-Kit + bilstein b4

: pt sty 04, 2013 14:01
autor: szakulvip
miałem założone eibachy pro kit na serie amorki i również jak kolega mariachi nie wytrzymałem :grrr: i po 2 tyg kupiłem sportowe MTS. Na seri wiecej jak 60-70km/h nie dało sie jechać, przód skakał jak piłeczka. Polecam zakup amorków MTS również z drugiego względu - taniej niż bilsten b4.
Co do b4 z arl to są o skróconym skoku, nawet gdzies na forum ktoś podawał specjalne oznaczenia ale z tego co wiem to są droższe niż zwykłe b4 więc po co przepłacać :hmm:

Eibach Pro-Kit + bilstein b4

: sob sty 05, 2013 15:38
autor: jucek_l17
bilstein b4 sa dwa rodzaje.
Zwykle i do wersji TS (pisze o leonie 1m) sa one krotsze chyba o 15-20 mm od standardowych.

Eibach Pro-Kit + bilstein b4

: ndz sty 06, 2013 14:06
autor: meibizza
Tak też sie dowiedziałem ze są dwa rodzaje i znalazłem tez numery tych bilsteinów na innym poście: VNE-4575 przód oraz BNE-2917. Piszą tez zeby zalozyc seria springi do tych amorów b4 ale czy to cos obniży? Bo jak ma obniżyc 15mm to całe nic