Amorki MTS i springi FK-nadal twardo
: czw maja 12, 2011 09:22
Hej
Lepię nowy temat,bo po podpięciu się pod inny długi temat,nikt nie pomógł ...
Otóż chodzi mi o to,że śmigałem na kicie MTS (-40/-40),ale było zdecydowanie za twardo (beton! ).
Zmieniłem springi na FK z MK3 benzyna (siadł -65/-65) i jest nieco lepiej,ale nie tak jak opowiadał kolega,który jeździł na kompletnym kicie FK,a później dał mi owe springi.Najbardziej tłucze tyłem...
Teraz mam takie pytanie-czy połączenie amorów MTS ze springami FK,może powodować to,że będzie twardziej niż na kompletnym kicie FK?
Z ciekawości pobuszowałem trochę po aledrogo i znalazłem taki komplecik http://moto.allegro.pl/amortyzatory-spo ... 34466.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeżeli klamka zapadnie,że zmieniam,to oczywiście udam się do Mapeta po zakup,nich swój chłop zarobi,ale muszę na 100% wiedzieć,że będzie lepiej,więc czekam na odpowiedzi
EDIT:
Nikt mi nie pomoże?
Lepię nowy temat,bo po podpięciu się pod inny długi temat,nikt nie pomógł ...
Otóż chodzi mi o to,że śmigałem na kicie MTS (-40/-40),ale było zdecydowanie za twardo (beton! ).
Zmieniłem springi na FK z MK3 benzyna (siadł -65/-65) i jest nieco lepiej,ale nie tak jak opowiadał kolega,który jeździł na kompletnym kicie FK,a później dał mi owe springi.Najbardziej tłucze tyłem...
Teraz mam takie pytanie-czy połączenie amorów MTS ze springami FK,może powodować to,że będzie twardziej niż na kompletnym kicie FK?
Z ciekawości pobuszowałem trochę po aledrogo i znalazłem taki komplecik http://moto.allegro.pl/amortyzatory-spo ... 34466.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeżeli klamka zapadnie,że zmieniam,to oczywiście udam się do Mapeta po zakup,nich swój chłop zarobi,ale muszę na 100% wiedzieć,że będzie lepiej,więc czekam na odpowiedzi
EDIT:
Nikt mi nie pomoże?