[mk1] kit -60mm
: wt lut 22, 2011 15:00
Mam nadzieję, że to nie dubel tematu, jeśli tak to przepraszam...
Poszukuję zdjęcia poglądowego golfa MK1 na kicie -60mm, chcę zakupić sportową zawiechę, aby golfa obniżyć, ale nie jestem zwolennikiem gwintów, choćby z ekonomicznego punktu widzenia.
Chcę założyć kit -60mm, ale nie wiem czy wizualnie spełni moje oczekiwania, stąd moja prośba o takie zdjęcie poglądowe. Super by było gdyby golf był na 15".
Zmiana zawieszenia niesie za sobą koszty, nie chciał bym kupić, założyć i stwierdzić, że pupa, i kupować gwint. Jeśli -60 na kicie mi się nie spodoba, to chyba nie ma innej opcji-gwint.
Jednak na chwilę obecną skłaniam się ku kitowi -60mm
Jest na forum kilka tematów o zawieszeniach, ale w większość dotyczą zawieszeń gwintowanych, no i brak przejrzystych zdjęć poglądowych...bynajmniej mi nie udało się ich odnaleźć. Większość to jednak zawieszenia gwintowane.
I jeszcze pytanie o opinie dotyczącą komfortu tego rozwiązania, czy taki setup będzie miększy niż gwint przy podobnym obniżeniu (w założeniu, że chodzi przykładowo o porównanie popularnych zawieszeń mts) bo zaraz ktoś napiszę, że zależy jakie typ twardości sprężyn i jaki kolor itd...
Poszukuję zdjęcia poglądowego golfa MK1 na kicie -60mm, chcę zakupić sportową zawiechę, aby golfa obniżyć, ale nie jestem zwolennikiem gwintów, choćby z ekonomicznego punktu widzenia.
Chcę założyć kit -60mm, ale nie wiem czy wizualnie spełni moje oczekiwania, stąd moja prośba o takie zdjęcie poglądowe. Super by było gdyby golf był na 15".
Zmiana zawieszenia niesie za sobą koszty, nie chciał bym kupić, założyć i stwierdzić, że pupa, i kupować gwint. Jeśli -60 na kicie mi się nie spodoba, to chyba nie ma innej opcji-gwint.
Jednak na chwilę obecną skłaniam się ku kitowi -60mm
Jest na forum kilka tematów o zawieszeniach, ale w większość dotyczą zawieszeń gwintowanych, no i brak przejrzystych zdjęć poglądowych...bynajmniej mi nie udało się ich odnaleźć. Większość to jednak zawieszenia gwintowane.
I jeszcze pytanie o opinie dotyczącą komfortu tego rozwiązania, czy taki setup będzie miększy niż gwint przy podobnym obniżeniu (w założeniu, że chodzi przykładowo o porównanie popularnych zawieszeń mts) bo zaraz ktoś napiszę, że zależy jakie typ twardości sprężyn i jaki kolor itd...