Strona 1 z 2

mk4 gwint Eibach Pro-Street

: ndz sty 09, 2011 21:52
autor: szakulvip
Koledzy,
Kupiłem zawieszenie gwintowane Eibach Pro-Street używka, jeździło po niemczech. Ktoś z forumowiczów jeździł na gwincie tej marki? Strasznie twarde? Powybijam plomby? Jakie opinie?
Obrazek
Obrazek

mk4 gwint Eibach Pro-Street

: ndz sty 09, 2011 22:22
autor: szczep
gruba laga to i twardo być powinno :helm:

Re: mk4 gwint Eibach Pro-Street

: ndz sty 09, 2011 22:38
autor: szakulvip
szczep pisze:gruba laga
o co kaman? proszę jaśniej

mk4 gwint Eibach Pro-Street

: pn sty 10, 2011 09:02
autor: szczep
przednie kolumny są zbudowane na grubym tłoczysku, przykładowo zawias KW, Koni posiada tłoczysko "chude" w granicach 20~22mm

mk4 gwint Eibach Pro-Street

: pn sty 10, 2011 10:35
autor: szakulvip
zapłaty za gwint jeszcze nie dokonałem, mogę się wycofać. Zastanawiałem się nad kupnem nówki MTS od kolegi Mapeta, wpadł mi pod rekę ten zestaw Eibach, nie wiem co wybrać teraz :? Dziennie robie 70km do pracy, który lepiej nadaje się do codziennej jazdy tj. bardziej komfortowy ?

mk4 gwint Eibach Pro-Street

: pn sty 10, 2011 11:07
autor: szczep
komfort na gwincie hehe, chcesz latać nisko musi być twardo, marka Eibach mówi sama za siebie i MTS'a nie ma co do tego porównywać, na pewno Eibach będzie o wiele lepiej wybierał nierówności w porównaniu do taniego zawiasu, sam po przesiadce z Ta technixa na KW V1 stwierdziłem że auto się o wiele lepiej prowadzi jest sztywniejsze, jak chcesz mieć w miarę miękko to polecam bardziej gwint z regulacją twardości

Re: mk4 gwint Eibach Pro-Street

: pn sty 10, 2011 11:29
autor: szakulvip
dzięki kolego Szczep za info
Czy może ktoś z forumowiczów ma jeszcze jakies informacje na temat zestawu gwint Eibach jak w temacie?

mk4 gwint Eibach Pro-Street

: pn sty 10, 2011 13:09
autor: Dj Darecki
szczep pisze:przednie kolumny są zbudowane na grubym tłoczysku, przykładowo zawias KW, Koni posiada tłoczysko "chude" w granicach 20~22mm
Jak ktoś rozbierał gwint H&Ra na grubym tłoczysku to pewnie się zdziwił , że tak na prawdę tłoczysko jest dużo mniejsze :)
Pewnie tak samo wygląda ten gwint po rozebraniu .
Nie zamieniaj tego gwintu za MTSa , nie ta półka .
Do gwintu przyzwyczaisz się , najwyżej zmień dentystę :jezor:

mk4 gwint Eibach Pro-Street

: pn sty 10, 2011 21:20
autor: szakulvip
przesyłam link do wygranej aukcji
http://allegro.pl/eibach-pro-street-gol ... 30497.html" onclick="window.open(this.href);return false;
co sądzicie po opisie sprzedającego? warto wykładać kaske? wybierałbym się osobiscie odebrac, na co zwrócić uwagę przy odbiorze?
gwint jest załozony jeszcze na borze, czy jak wjade na stacje diagnostyczną to w przypadku gwintu da się dokładnie określić stan zestawu, głównie skutecznośc amorków? czy to będzie miarodajny wynik?

mk4 gwint Eibach Pro-Street

: pn sty 10, 2011 22:15
autor: rudy
Jeżeli masz wymienione elementy gumowe w zawieszce powinno dobrze wskazać ile na stacji diagnostycznej masz procent zużycia zawieszki
Sprawdź ile było przed i po założeniu gwintu
Gdzieś było o sprawdzeniu amorów tylko nie pamiętam jak to się odbywało :panna:
Jak coś to mnie poprawcie

mk4 gwint Eibach Pro-Street

: pn sty 10, 2011 23:04
autor: PIOTREK 86
co do sprawdzenia amorkow sportowych raczej nie bedzie to za wiarygodne,sa twardsze wiec wynik bedzie zawyzony... :bajer:

mk4 gwint Eibach Pro-Street

: pn sty 10, 2011 23:51
autor: Dj Darecki
szakulvip pisze: czy jak wjade na stacje diagnostyczną to w przypadku gwintu da się dokładnie określić stan zestawu, głównie skutecznośc amorków?
Nie , tylko wycieki i korozje :)

mk4 gwint Eibach Pro-Street

: wt sty 11, 2011 07:49
autor: szczep
przy wylanym wkładzie KW w moim przypadku stacja diagnostyczna wykazała 84% skuteczności tłumienia :jezor:

mk4 gwint Eibach Pro-Street

: wt sty 11, 2011 09:30
autor: Kamel
szakulvip pisze:który lepiej nadaje się do codziennej jazdy tj. bardziej komfortowy ?
Który.. Rzecz gustu :bigok:
Co do tego Pro-Street'a to osobiście uznałbym go za twardy zawias..
Znajomy swego czasu miał u siebie w MK4 MTS'a i zamienił na Pro-Street'a - jemu odpowiadał, ale ja przy codziennych dojazdach do roboty dostałbym szału jeżdżąc na takim zawiasie (a do roboty mam ok. 13-15km)..