regeneracja gwintu FK
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
regeneracja gwintu FK
Witam. Patrzyłem na forum o regeneracji gwintu to znalażlem tylko, że do mk3 do przodu pasują wkłady od MK1.
Więc chciałbym się dowiedzieć jak z tyłem. Gdzie można dostać wkłady amora lub z czego zaadaptować ?
Gwint to FK Automotive
Więc chciałbym się dowiedzieć jak z tyłem. Gdzie można dostać wkłady amora lub z czego zaadaptować ?
Gwint to FK Automotive
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
regeneracja gwintu FK
Obił mi się o uszy Fiat Uno. Musisz poszukać, pomierzyć i dopasować. Ja chyba wolałbym zregenerować niż bawić się w takie akcje. Koszt około 200zł/szt.
Re: regeneracja gwintu FK
Jeżeli w ogóle interesowałoby Cie takie rozwiązanie to bardzo polecam:
http://www.pecar.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pecar.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
regeneracja gwintu FK
e_bober, ogólnie to wolałbym to zrobić sam bo wymiana wkładów nie jest jakaś mega trudna.
Coś usłyszałem jeszcze ,że z astry pochodzą no ale rozbiore to i bede wiedział
Coś usłyszałem jeszcze ,że z astry pochodzą no ale rozbiore to i bede wiedział
regeneracja gwintu FK
On nie wymieni Ci wkładów, tylko zrobi te które tam aktualnie są, nawet można utwardzić, albo "zmiękczyć"..
Napisz potem z czego podeszly, na pewno komuś jeszcze się to przyda.
Napisz potem z czego podeszly, na pewno komuś jeszcze się to przyda.
- krzysztofpuzia
- _
- Posty: 258
- Rejestracja: ndz cze 08, 2008 11:42
- Lokalizacja: KBC
- Auto: vw golf mk4 kombi
- Silnik: axr
regeneracja gwintu FK
czy ktos znalazl odpowiedz na ten problem?
z czego pasuja amortyzatory do tego zawieszenia?
na venom24.pl powiedzieli mi 250 zl za szt. wg numerow z wkladu i ze to fk.
z czego pasuja amortyzatory do tego zawieszenia?
na venom24.pl powiedzieli mi 250 zl za szt. wg numerow z wkladu i ze to fk.
vw golf mk4 variant 1,9 tdi axr
regeneracja gwintu FK
Kolego zmierz długość wkładu jaka jest w tym gwincie co Ty masz, u mnie do tyłu pod pasowałem oryginalnego amorka z mk2 po modyfikacjach lekkich. A mianowicie kupiłem sportowego amorka z regulacja wysokości, zdjąłem talerzyk trzymający sprężynę, obciąłem uchwyt dolny który się przykręca do belki. Wkład amorka z gwintu ma taką samą długość jak sportowy amorek w moim przypadku.
Przedni amorek zregenerowałem tak jak koledzy wcześniej pisali pasował wkład od mk1 ale bez przeróbek się nie obeszło najpierw trzeba było skrócić skok amorka Czyli popsuć nowy, zrobił mi to starszy pan który przed laty zajmował się regeneracją amorków w mieście i w mk1 jest mniej gwintu na sztycy i też trzeba było to prze gwintować. Wszystko poskładane do kupy i cieszę się z jazdy na gwincie.
Przedni amorek zregenerowałem tak jak koledzy wcześniej pisali pasował wkład od mk1 ale bez przeróbek się nie obeszło najpierw trzeba było skrócić skok amorka Czyli popsuć nowy, zrobił mi to starszy pan który przed laty zajmował się regeneracją amorków w mieście i w mk1 jest mniej gwintu na sztycy i też trzeba było to prze gwintować. Wszystko poskładane do kupy i cieszę się z jazdy na gwincie.
- krzysztofpuzia
- _
- Posty: 258
- Rejestracja: ndz cze 08, 2008 11:42
- Lokalizacja: KBC
- Auto: vw golf mk4 kombi
- Silnik: axr
regeneracja gwintu FK
mam sportowe amortyzatory.tylny amor sportowy ma dobra srednice tylko jest za krotki o 3-4 cm.tak ze moze jakis dystans pod amor i sprobuje skrecic to jakos
vw golf mk4 variant 1,9 tdi axr
regeneracja gwintu FK
Możesz coś pokombinować najważniejsze aby skok był krótki. Wszystko poskładać na ciasno co by luzów nie miał wkład.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości