Strona 1 z 1

Gwint z Golfa III do MK II

: pn gru 06, 2010 20:19
autor: bartix
Witam wszystkich... :bigok:
Mam do was pytanko, opłaca się kupować gwint z Golfa III tył H&R na grubym tłoczysku z czerwonymi sprężynami a przód FK na niebieskich sprężynach. Gwint ten był mało jeżdżony.
Dodatkowo jak kupie ten gwint to dostane do kompletu H&R do przodu lecz skrzywiony jeden amor i tył FK dobry. Cena za wszystko to 400 zł i nie wiem czy się opłaca... Proszę o wasze opinie i sugestie. Trochę zależy mi na czasie więc czekam z niecierpliwością :D

Gwint z Golfa III do MK II

: pn gru 06, 2010 21:32
autor: MAPET
zamieszales tak ze juz nic nei wiem co dostajesz dobrego co zlego i na ktora os... ogolnie i tak dla mnie dawac innej marki zawias na kazda os to bez sensu i powinien byc 1 rodzaj zeby obie osie pracowaly w tej samej charakterystyce

Gwint z Golfa III do MK II

: pn gru 06, 2010 21:36
autor: bartix
Na tył dostaję dobry H&R i na przód dobry FK.
A w żłym stanie dostaję przód H&R i tył FK.

Gwint z Golfa III do MK II

: pn gru 06, 2010 22:48
autor: MAPET
aha no czy warte to 400 to ciezko pwiedziec bo to loteria ale ja bym tak zawiasow nie mieszal...

Gwint z Golfa III do MK II

: wt gru 07, 2010 20:14
autor: bartix
Chyba, że je wziąć i dać ten H&R przedni do regeneracji tylko nie wiem ile by to wyniosło...
Może ktoś się orientuje ile może kosztować regeneracja H&R przód???

Gwint z Golfa III do MK II

: wt gru 07, 2010 21:29
autor: MAPET
jak jest krzywywy to nei wiem czy zrobia w porzadnej firmei z 250zl od szt

Gwint z Golfa III do MK II

: śr gru 08, 2010 20:42
autor: bartix
Dzisiaj byłem pogadać i sprawdzić czy twardy jest ten gwint co jest na aucie...
Co do twardości to mi się podoba bo auta nie idzie ugiąć i już zszedł z ceny nawet więc chyba się zdecyduję :D
Może akurat tylny FK nie jest aż tak wyjechany i da się pojeździć na całym gwincie FK a H&R da się do zrobienia :bigok:
Wszystko okażę się w praniu