Strona 1 z 2
GWINT TUNING ART OPINIE
: wt lis 30, 2010 23:24
autor: kurczak_00
Koledzy co myslycie o gwincie TUNING ART ? bo mam okazje kupic i chcial bym sie cos o nim dowiedziec.
GWINT TUNING ART OPINIE
: wt lis 30, 2010 23:37
autor: GeGi
kolego to jest to samo co TA Technix, a o tym tematow bylo duuuzo. pozdro
GWINT TUNING ART OPINIE
: czw gru 02, 2010 01:57
autor: MAPET
ta technix z minimalnie obnizaona jakoscia ponoc aby jeszcze bardziej zejsc z cen
Re: GWINT TUNING ART OPINIE
: pt gru 03, 2010 09:27
autor: Fahoo
MAPET pisze:ta technix z minimalnie obnizaona jakoscia ponoc aby jeszcze bardziej zejsc z cen
nie zauważyliśmy
ani harakterystyka ani wykonanie nie odbiega od ta technix
obydwa auta jeżdżą tak samo na obydwu zawiechach twardosc ta sama inny grawer na korpusie i inny kolor springów reszta to samo nawet odboje przekładki i harmonijki
GWINT TUNING ART OPINIE
: pt gru 03, 2010 14:05
autor: Dj Darecki
MAPET pisze:ta technix z minimalnie obnizaona jakoscia ponoc aby jeszcze bardziej zejsc z cen
Nie długo zrobią gwinty za 400 zł które nie przeżyją 1 sezonu ..............
Chińszczyzna wrrr
GWINT TUNING ART OPINIE
: czw gru 09, 2010 00:18
autor: stonebridge69
A ja mialem TUNING ART(TA-TECHNIX) tą wlasnie nowa linie z niebieskimi sprezynami i powiem,ze to jest szmelc jakich malo.Przod twardy jak kamien byl a tyl miekki [ kultury troche] .Teraz mam ten z czerwonymi sprezynami i na tym da sie jezdzic.Nie wiem moze trafilem na taki komplet akurat wtedy.
GWINT TUNING ART OPINIE
: czw gru 09, 2010 09:26
autor: Fahoo
stonebridge69, oj chyba tak trafiłes
ja mam ta technix kolega tuning art podobnie ustawiony na zime i jest identycznie w zachowaniu
GWINT TUNING ART OPINIE
: czw sie 18, 2011 18:50
autor: minio70
Żeby nie zakładać nowego tematu... mineło już troche czasu od ostatniego posta, może doszli nowi użytkownicy tego gwintu i powiedzą coś o nim więcej, o jego zachowaniu itp. Też mam okazję na jego kupno i chciałbym się dowedzieć coś więcej. Pozdrawiam.
Re: GWINT TUNING ART OPINIE
: czw sie 18, 2011 19:10
autor: barteKKK03
stonebridge69 pisze:A ja mialem TUNING ART(TA-TECHNIX) tą wlasnie nowa linie z niebieskimi sprezynami i powiem,ze to jest szmelc jakich malo.Przod twardy jak kamien byl a tyl miekki [ kultury troche] .Teraz mam ten z czerwonymi sprezynami i na tym da sie jezdzic.Nie wiem moze trafilem na taki komplet akurat wtedy.
W MK1 ten gwint?
U mnie to samo... ten przód niby mi nie przeszkadza, ale tył to ponton..
Przed chwilą wsadzaliśmy Art'a dedykowanego do MK2 i tył elegancko sztywny, ale w granicach rozsądku...
GWINT TUNING ART OPINIE
: czw sie 18, 2011 19:22
autor: Kowal_
minio70 pisze:o jego zachowaniu itp.
Nic się raczej nie zmieniło względem Ta Technixa. Przód w miarę twardy, tył padaka. Całość dziury wybiera kiepsko. Zalety to zakres regulacji i cena
GWINT TUNING ART OPINIE
: czw sie 18, 2011 20:14
autor: stonebridge69
barteKKK03, tak w Mk1.Ja u siebie rozwiazalem problem z tylem.Wsadzilem po dwie gumki na tloczysko fakt poszedl troszke do gory,ale teraz jest spoko.Moze tylko do Mk1 taki syf wypuszczaja,a do innych modeli nie.
GWINT TUNING ART OPINIE
: czw sie 18, 2011 21:11
autor: Fahoo
ja miałem beton z tyłu na ta-technix...jak dla mnie sraka...zniechęcił nie ten stuff na całe życie do gwintów teraz mam kit ale jeszcze fury nie odpaliłem po remoncie
GWINT TUNING ART OPINIE
: wt paź 25, 2011 21:05
autor: Słowiu
Może ktoś odpowie jeszcze w temacie jak utwardzić tył w tym j....Tuning Art.Mocny zakręt i pupa mnie mija na zakręcie ;/
GWINT TUNING ART OPINIE
: wt paź 25, 2011 23:56
autor: Fahoo
Słowiu, mija bo za twarda