MKIV wybór Gewinde
: pn paź 11, 2010 18:24
				
				Koledzy, zwracam się z uprzejmą prośbą o przytoczenie kliku argumentów za i przeciw rozwiązaniom budżetowym. Generalnie jadąc ostatnio obwodnicą Siedlecką na tym długim zakręcie w prawo w kierunku McDonaldsa doświadczyłem zjawiska   jakby mi się karoseria przechylała na drugą stronę. Na wiosnę będę zakładał profil 40 w rozmiarze 18 cali. Tutaj potrzebny jest gwint, ażeby obniżyć znacznie środek ciężkości i usztywnić przechyły boczne przy większych prędkościach.
 jakby mi się karoseria przechylała na drugą stronę. Na wiosnę będę zakładał profil 40 w rozmiarze 18 cali. Tutaj potrzebny jest gwint, ażeby obniżyć znacznie środek ciężkości i usztywnić przechyły boczne przy większych prędkościach. 
Ok, pierwotnie myślę sobie niech będzie B6/B8 i Eibachy Pro Kit, ale że mam wersje 3d to tył mam wyżej o jakieś 2 cm niż przód, a ten Pro Kit to ma coś około -35mm przód -30mm tył. Więc popatrzyłem u kolegi MAPETa, że opisywany w dziale gwint MTS Gewinde jest w baaardzo przystępnej cenie. Moje pytanie: czy decydując się na zakup MTS'a zamiast KW Variant Zwei będę mógł tak samo bezpiecznie jeździć po gładkich i równych drogach jak na KW. Jestem początkującym w temacie zawieszeń od strony praktycznej, więc prosiłbym o wyjaśnienie ponieważ z tematu o gwincie MTS niektórzy się wypowiadają, że to tylko nadaje się do lansu 30kmh. 
   
 
Nie chcę przeznaczać do diesla 5500 PLN na KW V2 bo to nie jest auto torowe i nigdy nie będzie, jeszcze do R32 to ok... chciałbym tylko mieć pewność, że będę mógł śmiało np wypróbować V-max na prostej czy z łagodnymi łukami bez obawy, że coś się wysra.
Przepraszam, ale czytając opinie czasami ekstremalnie skrajne pojawiają się mieszane odczucia. 
 
Będę wdzięczny za 3 grosze.
			 jakby mi się karoseria przechylała na drugą stronę. Na wiosnę będę zakładał profil 40 w rozmiarze 18 cali. Tutaj potrzebny jest gwint, ażeby obniżyć znacznie środek ciężkości i usztywnić przechyły boczne przy większych prędkościach.
 jakby mi się karoseria przechylała na drugą stronę. Na wiosnę będę zakładał profil 40 w rozmiarze 18 cali. Tutaj potrzebny jest gwint, ażeby obniżyć znacznie środek ciężkości i usztywnić przechyły boczne przy większych prędkościach. Ok, pierwotnie myślę sobie niech będzie B6/B8 i Eibachy Pro Kit, ale że mam wersje 3d to tył mam wyżej o jakieś 2 cm niż przód, a ten Pro Kit to ma coś około -35mm przód -30mm tył. Więc popatrzyłem u kolegi MAPETa, że opisywany w dziale gwint MTS Gewinde jest w baaardzo przystępnej cenie. Moje pytanie: czy decydując się na zakup MTS'a zamiast KW Variant Zwei będę mógł tak samo bezpiecznie jeździć po gładkich i równych drogach jak na KW. Jestem początkującym w temacie zawieszeń od strony praktycznej, więc prosiłbym o wyjaśnienie ponieważ z tematu o gwincie MTS niektórzy się wypowiadają, że to tylko nadaje się do lansu 30kmh.
 
   
 Nie chcę przeznaczać do diesla 5500 PLN na KW V2 bo to nie jest auto torowe i nigdy nie będzie, jeszcze do R32 to ok... chciałbym tylko mieć pewność, że będę mógł śmiało np wypróbować V-max na prostej czy z łagodnymi łukami bez obawy, że coś się wysra.
Przepraszam, ale czytając opinie czasami ekstremalnie skrajne pojawiają się mieszane odczucia.
 
 Będę wdzięczny za 3 grosze.


 
   ) i chciałem tylko być pewien, że zawieszenie pozwala na szybką, dynamiczną jazdę. Nie uprawiam KJSów, nie jeżdżę po Nordschleife...
 ) i chciałem tylko być pewien, że zawieszenie pozwala na szybką, dynamiczną jazdę. Nie uprawiam KJSów, nie jeżdżę po Nordschleife... 