Strona 1 z 1

MKIV wybór Gewinde

: pn paź 11, 2010 18:24
autor: Ral1n
Koledzy, zwracam się z uprzejmą prośbą o przytoczenie kliku argumentów za i przeciw rozwiązaniom budżetowym. Generalnie jadąc ostatnio obwodnicą Siedlecką na tym długim zakręcie w prawo w kierunku McDonaldsa doświadczyłem zjawiska :rotfl: jakby mi się karoseria przechylała na drugą stronę. Na wiosnę będę zakładał profil 40 w rozmiarze 18 cali. Tutaj potrzebny jest gwint, ażeby obniżyć znacznie środek ciężkości i usztywnić przechyły boczne przy większych prędkościach.

Ok, pierwotnie myślę sobie niech będzie B6/B8 i Eibachy Pro Kit, ale że mam wersje 3d to tył mam wyżej o jakieś 2 cm niż przód, a ten Pro Kit to ma coś około -35mm przód -30mm tył. Więc popatrzyłem u kolegi MAPETa, że opisywany w dziale gwint MTS Gewinde jest w baaardzo przystępnej cenie. Moje pytanie: czy decydując się na zakup MTS'a zamiast KW Variant Zwei będę mógł tak samo bezpiecznie jeździć po gładkich i równych drogach jak na KW. Jestem początkującym w temacie zawieszeń od strony praktycznej, więc prosiłbym o wyjaśnienie ponieważ z tematu o gwincie MTS niektórzy się wypowiadają, że to tylko nadaje się do lansu 30kmh. :chytry: :chytry:

Nie chcę przeznaczać do diesla 5500 PLN na KW V2 bo to nie jest auto torowe i nigdy nie będzie, jeszcze do R32 to ok... chciałbym tylko mieć pewność, że będę mógł śmiało np wypróbować V-max na prostej czy z łagodnymi łukami bez obawy, że coś się wysra.

Przepraszam, ale czytając opinie czasami ekstremalnie skrajne pojawiają się mieszane odczucia. :goof:

Będę wdzięczny za 3 grosze. :grin:

MKIV wybór Gewinde

: pn paź 11, 2010 21:14
autor: MAPET
porownywanie KW i mts nie ma sensu bo to zupelnie inne polki cenowe i jakosciowe ;)

MKIV wybór Gewinde

: wt paź 12, 2010 09:28
autor: Ral1n
MAPET,

Ja serio się nie znam - tzn. nie jestem w stanie określić na chwilę obecną różnicy pomiędzy powiedzmy benchmarkiem (wyznacznikiem jakości tu: KW a MTS'em) ponieważ nie jeździłem ani na tym ani na tym. Z Twojej wypowiedzi wnioskuję utajoną (hehe) aluzję :jezor: :jezor: do zakupu KW widzę... :goof: :goof:

To może jeszcze inaczej, czy na MTS będzie bezpiecznie...? Po roku, dwóch mógłbym zarzucić potem ten "nieszczęsnie drogi" KW V2. Na chwilę obecną środki finansowe będę przeznaczać na mechanikę i stąd ten kompromis.

Pozdrawiam serdecznie i dzięki za zainteresowanie.

MKIV wybór Gewinde

: wt paź 12, 2010 16:03
autor: MAPET
ja jak najbardziej polecam KW sam mam to w moim 1 aucie

w 2 montuje MTS

chcesz sprowadze ci kw i i tak lepiej zarobie wiec iluzji tu nie ma:)

mts dlaczego mialo by byc niebezpieczne?

MKIV wybór Gewinde

: wt paź 12, 2010 16:14
autor: Ral1n
Cześć,

no w związku z tym, że niby to się tylko do lansu nadaje po bulwarze co poniektórzy piszą oraz przepaść jakościową do KW. Ogólnie sprawdzam tylko temat. Przyznam szczerze, że wolałbym założyć MTSa a później jeżeli będę chciał dokonać dalszego upgrade'u założyć ew. KW. Samochodem poruszam się po ekspresówkach, mało w mieście (wolę tramwaj, autobus :pub: ) i chciałem tylko być pewien, że zawieszenie pozwala na szybką, dynamiczną jazdę. Nie uprawiam KJSów, nie jeżdżę po Nordschleife...

No i przepraszam za lamerskie pytania ale mam tylko porównanie zawiechy z roweru MTB z hipermarketu a zawiechy z roweru za 20+K PLN. Tam to jest oczywiste: bujak kontra amor i to czuć gołym tyłkiem, ale czy takie samo jest przełożenie w aucie?
:)

MKIV wybór Gewinde

: wt paź 12, 2010 18:45
autor: MAPET
jakos masa moich kumpli jezdzi i nie uwazaja ze sie nadaje do lansu tylko opinie o mts masz w temacie o mts
po trasie to i na tym i na tym mozesz smialo smigac